رسانه‌ها باید از "تحریف" و "توجیه"‌ اخبار احساس وحشت کنند

آیت‌الله‌ عبادی ‌در دیدار ‌مدیر‌ ‌و خبرنگاران تسنیم‌ خراسان جنوبی:

رسانه‌ها باید از "تحریف" و "توجیه"‌ اخبار احساس وحشت کنند/خبرگزاری تسنیم برای ‌حق و عدالت تلاش می‌کند‌10فروردین-96

آخوندمواجب بگیر بی اراده وآلت دست ووارونه  گوی که با  تردستی و یک چشم برهم زدن سیاه را سفید وسفید راسیاه جلوه می دهد تبدیل به جارچی خبرگزاری سپاه قدس شده است که بازوی نظامی اقدامات تروریستی برون مرزی پاسداران است که همچون همتایش خبرگزاری پاسداران  فقط گزارشات دروغ  تهیه می کند وبازتاب می دهد .در حالی که این آخوند نماینده خامنه ای در خراسان جنوبی  خطاب به رسانه‌ها رقیب گفته است  باید از "تحریف" و "توجیه"‌ اخبار احساس وحشت کنند ودر دفاع از برگزاری  سپاه قدس ادعا کرده  برای ‌حق و عدالت تلاش می کند.

دیدار مدیر خبرگزاری تسنیم خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی1

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ‌برخی رسانه‌ها ‌خیلی راحت و ساده اخبار ‌را تحریف و توجیه می‌کنند که در برابر این امر باید احساس وحشت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیر، دبیران تحریریه و خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی، ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: امسال با  میلاد حضرت زهرا (س) و باران رحمت الهی آغاز شد که این الطاف خداوند قابل شکرگزاری است.
وی افزود: تسنیم مجموعه‌ای خوشنام و خوش‌کردار است و توقع بر این است که همه آنهایی که این نوع مسئولیت را به عنوان امانت خدا و مردم برعهده دارند از آن به خوبی نگهداری کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در روایات و احادیث در زمینه دروغ مباحث زیادی داریم و دروغ را به عنوان بزرگ‌ترین گناه می‌دانیم اما گاهی تردید پیش می‌آید که گناه‌هایی مثل ظلم، قتل، جنایات وجود دارد پس چرا دروغ بزرگ‌ترین گناه و کلید همه گناهان است که واقعیت این است ظلم‌ها، فسادها همه آثاری است که از دروغ سرچشمه می‌گیرد.
عبادی با بیان اینکه دروغ هشداری برای رسانه‌های مکتوب و غیره است گفت: گاهی رسانه‌ها به هر کیفیتی تریبون هستند و خیلی راحت و ساده موضوعات را تحریف و توجیه می‌کنند که در برابر این امر باید احساس وحشت کنند.
وی افزود: جای شکر است که در رسانه‌های ارزشی در فضای مجازی نیروهای متعهد و با ایمان، حق جو، نقاد و خوش‌نیت مشغول به فعالیت هستند و تسنیم هم یکی از این رسانه‌هاست که با توجه به اینکه مدت کوتاهی از زمان تاسیس این خبرگزاری می‌گذرد خوش درخشید.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان خبرگزاری تسنیم گفت: همیشه با خدا معامله  کنید و در جهت اصلاح جامعه گام بردارید و برای حق و عدالت تلاش کنید.