آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در مشهد

آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در مشهد  12 فروردین-96
آخونددژخیم ابراهیم رئیسی باامکانات فراوان  تراست آستان قدس رضوی که درخود دارد. به جای اینکه  تلاش برای تضمین امنیت فردی واجتماعی و اماکن و... درمشهد کند . ولی با کمک پدرهمسرش آخوندعلم الهدا وخامنه ای وپاسداران و دلواپسان نگران مخالف برجام و روحانی درشرف تدارک رئیس جمهور شدن وجانشین خامنه ای شدن  می باشد.

مشهد- ایرنا- مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد گفت: انفجار به نسبت شدید ناشی از آتش سوزی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 9 واحدی در بلوار رحمانیه منطقه قاسم آباد مشهد که عصر جمعه رخ داد، موجب تخریب بخشی از سا ختمان شد.

مجید شادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال اعلام گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی بلافاصله 15 آتش نشان همراه با پنج خودور سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله نسبت به ایمنی سازی محیط و مهار آتش سوزی و جلوگیری از سرایت به دیگر واحدهای اطراف اقدام کردند که مشخص شد کانون شروع آتش اتاق خواب این واحد مسکونی بوده است و به علت نامعلومی آتش سوزی باعث وقوع انفجار و تخریب دیوار اتاق نیز شده است.
مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی مشهد با بیان اینکه هیچکدام از اعضای این واحد مسکونی در زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشته اند، اظهار کرد: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد.
هزار و 300 آتش نشان در 48 ایستگاه در شهر مشهد خدمت می کنند.
7507/ 6012
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی