اجلاسیه سران عرب فضاحت بزرگی بود/‌شاهد ورود کالاهای قاچاق به کشور هستیم

امام جمعه اهواز:
اجلاسیه سران عرب فضاحت بزرگی بود/‌شاهد ورود کالاهای قاچاق به کشور هستیم 11  فروردین-96
این آخوند جزو آخوندهای عرب زبان خوزستانی است که خط وخطوط دیکته شده خامنه ای واطلاعات سپاه علیه کشورهای عربی منطقه راد نبال می کند.
آیت الله جزایری - نماینده ولی فقیه در خوزستان
امام جمعه اهواز گفت: برخی از سران کشورهای عربی در آخرین اجلاسیه فضاحت بزرگی به بار آوردند به طوری که در این جلسه ایران را دشمن شماره یک خود نامیدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به شعار سال اظهار داشت: تبلیغات کالاهای خارجی که نمونه مشابه آن در درون کشور تولید می‌شود، نادیده گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به حمایت از تولیدات داخلی و ملی است.
وی به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهدمقدس در جهت تاکید بر رفع مشکل بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: آن دسته از افرادی که با وجود تولید کالاهای داخلی برای ورود کالاهای خارجی مشابه تلاش می‌کنند راه شیطان را در پیش گرفته چرا که به اقتصاد مقاومتی آسیب می‌رسانند.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه اگرچه سختگیری زیادی در بنادر کشور وجود دارد ولی در برخی موارد شاهد ورود کالاهای قاچاق هستیم، بیان کرد: بر اساس سخنان برخی از مسئولان از یک هزار محموله‌ای که به کشور وارد می‌شود دستگاه‌های متولی قادر به کنترل 100 محموله بوده و دیگر بارها به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شود.
وی با بیان اینکه آن زمان که شعار مبارزه با قاچاق را بیان می‌کنیم نخست می‌بایست منافذ ورودی کشور به خصوص بنادر را کنترل کنیم، تاکید کرد: ابتدا باید کالای قاچاق از منافذ ورودی کنترل شود و نه اینکه پس از ورود در پی کشف اجناس قاچاق در انبارها و مغازه‌ها باشیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان درباره آخرین اجلاسیه سران عرب در اردن گفت: برخی از سران کشورهای عربی در آخرین اجلاسیه فضاحت بزرگی به بار آوردند به طوری که در این جلسه ایران را دشمن شماره یک خود نامیدند و نیز در جمع بندی که داشتند به این نتیجه رسیدند که با رژیم صهیونیستی متحد شوند.
آیت‌الله جزایری عنوان کرد: ایران اسلامی پیشگام مبارزه با اسرائیل و حمایت از فلسطین بوده و نیز بارها اعلام کرده که آمادگی اتحاد با کشورهای مسلمان برای مقابله با دشمن شماره یک اسلام یعنی رژیم صهیونیستی را دارد.