كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 31 مرداد -96
كيهان و خوانندگان
مگر فرزندان خامنه ای و پاسداران وسایر کارگزاران رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه به ویژه فرزندان سربازجو شریعت نداری کوردلد ومخالف شهادت طلبی وموافق شیطان بزرگ اند که به عراق وسوریه اعزام نمی شوند تا با شیطان بزرگ مبارزه کنند وکشته شوند .تا شامل  پیام اتهامی سربازجو شریعت نداری نشوند که دردفاع ازاعزام به سوریه وکشته شدن و دشمنی با شیطان آمریکا چنین پیام سرهم بندی کرده است:
کوردلان بدانند امتي که با خدا عهد بسته است، شهادت طلب است و راه عزت را طي مي کند و هرگز با شيطان مدارا نخواهد کرد و چه سخيف اند آناني که راه برون رفت کشور از مشکلات را در دادن امتياز به زورگويان عالم مي دانند.

    * کساني که با بي بصيرتي سعي در تخطئه فرهنگ جهاد و شهادت دارند، چشمان خود را باز کنند و ببينند که چگونه شهيد حججي ها جهان بيني زينبي «ما رايت الا جميلا» را براي ما معني کردند.
    89020914
    *
قاتل اصلي شهداي مدافع حرم از جمله شهيد محسن حججي از يک طرف آمريکا و ايادي منطقه اي آن مثل عربستان است از سوي ديگر آن افرادي که در داخل حرف هاي دشمنان را تکرار مي کنند و راه دشمن را براي ضربه زدن هموار مي سازند شريک اين جرائم آمريکا و ايادي آن محسوب مي شوند.
    02100915
    *
در صورت ناکارآمدي دولت دوازدهم اين نمايندگان مجلس هستند که بايد پاسخگوي سوالات مردم باشند. زيرا در آن صورت نمايندگان با رفتارهاي بي خيال شان موجب وارد شدن زيان به مردم شده اند در حالي که خودشان از هرگونه آسيبي در امان مانده اند و بلکه آينده شغلي شان هم تضمين شده است.
    26540938
    *
سخيف تر از اين نمي شود که دولت و دولتي ها به نمايندگان مجلس براي بعد از پايان دوره نمايندگي وعده شغل بدهند! اينگونه نمايندگان چگونه مي توانند از مردم در برابر مسئولان دفاع کنند و به مطالبات مردم توجه داشته باشند؟
    27880937
    *
آقاي زنگنه در مجلس اعلام مي کند، هيئت رئيسه با وزرا براي شغل مناسب نمايندگان بعد از اتمام دوره نمايندگي جلسه مي گذارد؟! عجب تعامل سازنده اي! الحمدلله گره کور مشکلات بيکاري که در کشور باز شده، فقط مانده بود 2 سال بعد که نمايندگان بيکار شدند مشکل شغل و دغدغه بيکاري نداشته باشند که آن هم حل شد!
    96310916
    *
وقتي به مذاکرات مجلس شوراي اسلامي در هنگام سخنان موافق و مخالف دقت شود، مشاهده مي شود که اکثرا در حال گپ و گفت وگو هستند و تنها عده قليلي به سخنان گوينده گوش مي کنند. اين در شان مجلس که قرار است تصميم مهمي بگيرد، نيست. آيا تصميم گيري براي راي به وزرا خارج از چارچوب توجه به سخنان مخالف و موافق انجام مي شود؟ اصلا چرا موافق و مخالف صحبت مي کنند؟
    17130915
    *
تکليف کابينه دوازدهم از قبل مشخص شده بود، از اظهارات نمايندگان مخالف که همانند موافق صحبت مي کردند مي شد نتيجه گرفت که سهم خواهي مدعيان اصلاحات و فراکسيون اميد و... با رضايت طرفين به پايان رسيده است. اين اتفاقات در حالي رخ داد که گويا هيچ گونه سهمي براي مردم در کابينه دولت در نظر گرفته نشده بود.
    6612034
    *
اميدوارم در آينده عواقب اين گونه راي اعتماد به وزرا در مجلس را ديگر به دولت نهم و دهم حواله ندهند. آيا شعرخواني و طنزپردازي برخي نمايندگان مذاکره براي بررسي صلاحيت وزرا بود؟! متعجبم که با کدام منطق، برخي نمايندگان جلسه تصميم گيري براي چهار سال آينده کشور را به جلسه تفريح و شعرخواني تبديل کرده بودند!
    
ذوالفقاري - تهران
    *
با پيگيري نطق هاي موافقان و مخالفان وزراي پيشنهادي، از ضعف مجلس و جاي خالي نمايندگاني چون مدرس خيلي غصه خوردم! مثلا خام فروشي شده مايه افتخار دولت و نمايندگان هم از آن استقبال مي کنند!
    38190916
    *
فاصله طبقاتي به پارکينگ خودرو هم رسيد، به همراه خانواده ام و سوار بر خودروي تيبا به پارکينگ پاساژ پالاديوم در خيابان الف ولنجک مراجعه کرديم. مسئولان پارکينگ از ورود خودروي ما جلوگيري کردند و ما را به پارکينگ ديگري راهنمايي کردند و دليل شان اين بود که پارکينگ اصلي پاساژ مختص به خودروهاي خارجي است! اين اتفاق در يک جامعه اسلامي بسيار دردآور است.
    29020912
    *
وزير راه و شهرسازي بعد از 4 سال شعار مسکن اجتماعي باز هم با رد مسکن مهر اين شعار 4 سال قبل خود را تکرار کرد ولي آيا چهار سال براي برداشتن يک گام در جهت تحقق مسکن اجتماعي مورد ادعا کم بود؟
    51620939
    *
کوردلان بدانند امتي که با خدا عهد بسته است، شهادت طلب است و راه عزت را طي مي کند و هرگز با شيطان مدارا نخواهد کرد و چه سخيف اند آناني که راه برون رفت کشور از مشکلات را در دادن امتياز به زورگويان عالم مي دانند.
    98910918
    *
مگر شرکت اماراتي به خاطر وزارت دوباره آقاي زنگنه، پرونده کرسنت را به جريان نينداخت و ايران را محکوم نکرد؟ چطور ايشان دوباره براي پست وزارت توسط رئيس جمهور به مجلس معرفي شدند و مجلس به او راي داد؟ مگر قحط الرجال است؟ چطور رئيس جمهور هم در مقابل ميليون ها بيننده از چنين شخصي تمجيد و او را برند جهاني خطاب کرد؟ 
    
هاشميان
    *
وزراي دوتابعيتي ميلياردي چگونه مي توانند به فکر کوخ نشينان باشند و گره اي از مشکلات اينها را باز کنند؟!
    
طاهري
    *
برخي مخالفان وزراي پيشنهادي به نظرم نه خودشان فهميدند که مخالفند و نه ملت! اگر قرار بود همه موافق باشند اين چه بازي بود که 4 روز وقت مجلس و ملت را گرفتند؟! برخي نيز به جاي وظيفه بررسي صلاحيت وزرا به عقده گشايي عليه برخي نهادها و افراد، مشغول بودند! خداوند عاقبت کشور را با اين وکيل الدوله ها ختم به خير کند.
    
وحيدي
    *
از مسئولان گرفته تا آحاد مردم هر کس هر کاري که مي تواند در جهت حمايت و کمک از مردم مظلوم و ستم ديده يمن بکند بايد انجام بدهد. حداقل با راه اندازي تظاهرات صداي مظلوميت اين ملت را به گوش جهانيان برسانيم. يک جمعيت ميليوني به خاطر يک جنگ تحميلي و ظالمانه با گرسنگي و وبا دست و پنجه نرم مي کند.
    83790936
    *
نامه اي از وزارت بهداشت منتشر شده که دارندگان بيمه سلامت فقط مجازند در بيمارستان ها و مراکز درماني تحت پوشش بيمه سلامت خدمات دريافت کنند، در بحث درمان مدت هاست اشرافي گري خودنمايي مي کند. يعني اقشار کم درآمد هم رنج بي پولي را تحمل مي کنند و هم رنج و درد بيماري را.
    87040935
    *
از مسئولان بانک تجارت درخواست مي شود ساعت کاري شعب خود را همانند ساير بانک ها تا ساعت 16 قرار دهند. درحال حاضر ساعت کاري اعلام شده تا 14/30 دقيقه است که نيم ساعت قبل از پايان ساعت کاري درب شعب بسته و ساعت پايان کار اعلام مي شود.
    
مهندس مينائي
    * 26
هزار متر زمين هاي قنبرآباد مسجدسليمان توسط وزارت نفت تصاحب شده و هيچ توجهي به مالکين آن نمي شود و متاسفانه وزير هم با درخواست ملاقات صاحبان ملک موافقت نمي کند. چرا؟!
    
قريب هستي
    *
در برنامه امتحانات دانشگاه آزاد پيشواي ورامين دو درس مهم سال آخر رشته ژنتيک در يک روز قرار داده شده است. واحد ورامين اعلام کند از اين کار چه هدفي دارد؟!
    
غفران
    *
محور ماشين هاي خرمن کوب کشاورزان به دليل نداشتن حفاظ حادثه ساز شده است. چرا شرکت هاي سازنده براي حفاظ محور چرخنده اين دستگاه فکري نکرده اند؟
    06850916
     *
بي توجهي دولت به معضل بيکاري که به گسترش فقر و آسيب هاي اجتماعي دامن مي زند، برخي جوانان فارغ التحصيل (رشته هايي مثل برق، مکانيک، حقوق، اقتصاد، فيزيک، حسابداري، تاسيسات و...) را به خدمت در بوتيک ها، شيريني فروشي ها و... براي دريافت دستمزد گاه سيصدهزار تومان در ماه واداشته است. کارهايي بيهوده و کم ارزشي که نه به درد اقتصاد جامعه مي خورد و نه براي خودشان مفيد است.
    
حسين طاهري- بيرجند
    *
با اينکه در سطح شهرستان اصفهان تعداد زيادي تلفن هاي کارتي وجود دارد ولي مدت زمان زيادي است که در دفاتر مخابراتي و پيشخوان کارت تلفن توزيع نمي شود.
    21430913
    *
وضعيت نيروهاي شرکتي وزارت بهداشت ناراحت کننده شده است. چرا از شرکت هاي تعاوني که مورد تاکيد قانون اساسي است استفاده نمي کنند؟
    17240910