كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 شهریور -96
كيهان و خوانندگان
*39 سال است کوچ روستاییان به حاشیه  شهرها یا جذب ارگان های سرکوبگر وجنگ افروز  جوانان روستایی ادامه داشته  است .طوریکه اکثرروستاهای کشور خالی از سکنه شده اند .همچنین دراین مدت نرخ بیکاری وفقر وشکاف طبقاتی درحال افزایش  بوده است .مهمتراینکه فرارمغزهاازکشور آنچنان شتاب گرفته که رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه رکوردار فرار مغزهاشده است .ولی سربازجوشریعت نداری در پیام قلابی ودروغ اوین نامه ی خودبرای اینکه دولت روحانی را زیرسئوال ببرد چنین پیام داده است:

 اگر دولت و دولتمردان به وظايف خود آشنا و عامل باشند و واقعا به مناطق محروم کشور برسند چه نيازي است که جوانان متعهد اين مرز و بوم که تحصيل کرده نيز هستند براي رفع محروميت از روستاها راهي اين مناطق شوند.
    
نوروزي
    
    *
از همين حالا بعضي از شهروندان پلاکارد و بنرهايي را آماده کرده اند تا به محض ورود پيکر شهيد حججي به استقبال اين اسطوره عزت و شرافت ايرانيان بروند.
    64220912
    
    *
با ورود پيکر شهيد حججي به کشور خدمتگزاران غرب خواهند ديد که مردم براي ورود پيکر اين فرزند ايران اسلامي سنگ تمام خواهند گذاشت.
    
نيما صالحي
    
    *
اگر دولت و دولتمردان به وظايف خود آشنا و عامل باشند و واقعا به مناطق محروم کشور برسند چه نيازي است که جوانان متعهد اين مرز و بوم که تحصيل کرده نيز هستند براي رفع محروميت از روستاها راهي اين مناطق شوند.
    
نوروزي
    
    *
دولت اگر نمي خواهد براي مردم کار بکند شجاعت آن را داشته باشد که اعلام کند براي کار نيامده چرا بعد از انتخابات رياست جمهوري و معلوم شدن نتيجه آن صحبت از کسري بودجه و نداشتن منابع مالي مي کند؟ چرا در موقع تصميم گيري مردم چنين اطلاعاتي را از آنان مخفي کردند؟
    47430936
    
    *
آقاي رئيس جمهور در باره منتقدان برجام گفته بود، آب و صابون بياوريد رويتان را بشوئيد! حالا بايد عرض کنم؛ اگر واقعيت هاي پشت پرده قراردادهاي نفتي، آموزشي و بانکي دولت مثل واقعيت هاي قرارداد هسته اي که الان رو شده براي مردم روشن بشود دولتمردان ما با چه آب و صابوني مي خواهند روي خودشان را بشويند؟!
    88950919
    
    *
کشور نيجريه اجازه کشت محصولات تراريخته را نمي دهد، ايتاليا خواستار توقف کشت محصولات تراريخته در اين کشور شده است و از 28 کشور اتحاديه اروپا 19 کشور خواستار ممنوعيت کشت آن شده اند، در ايران رئيس محيط زيست با صراحت از توليد و واردات تراريخته حمايت مي کند! آيا براي حفظ سلامت نسل کنوني و آينده بهتر نيست به ارتقاي کيفي و کمي محصولات ارگانيک توجه کنند؟
    
کشميري- پاکدشت
    
    *
رئيس پژوهشکده بيوتکنولوژي جهاد کشاورزي به نام خوش خلق سيما در تاريخ 96/5/24 با تعدادي از زنان مدعي اصلاح طلبي اقدام به ديدار با يکي از سران فتنه 88 کرده و قرار است توليد محصولات تراريخته را در کشور گسترش بدهند. متاسفانه جان مردم براي اين افراد ارزشي ندارد.
    
م-ن از کارمندان وزارت جهاد کشاورزي
    
    *
نه به آن تخريب عليه آقاي قاليباف که با تعابير تحويل شهر سوخته و... همراه بود و نه به تقديري که اين روزها همان افراد از شهردار سابق مي کنند! مردم خدمات ارزشمند آقاي قاليباف در مديريت کلان شهر تهران را با تمام وجود احساس مي کنند و مدعيان تحويل گرفتن شهر سوخته هم متوجه شدند که جوسازي ناعادلانه نمي تواند خدشه اي در مقدار علاقه مردم تهران ايجاد کند و چرخش منفعلانه اين عده به همين سبب بود.
    3758021
    
    *
کميته امداد امام خميني(ره) براي تکميل و واگذاري پروژه هاي نيمه کاره و يا بي مشتري مسکن مهر اعلام آمادگي کرده است دولت يازدهم مدعي مشارکت ملي براي ساخت ايراني آباد بود اما در مورد پيشنهادهايي که شهردار قبلي تهران براي رفع آلودگي هوا داده بود از طرف دولت بي اعتنايي شد. اميدوارم دولت دوازدهم به اعلام آمادگي کميته امداد نگاه سازنده و مثبت داشته باشد.
    2811021
    
    *
چه خوب مي شد اگر دولت به نقدهاي دلسوزانه و پيشنهاداتي مثل همکاري کميته امداد براي تکميل مسکن مهر و... همان رفتاري را داشت که با غربي ها دارد؟ لبخند به غرب موجب زيان و اجازه مداخله آنان در مسائل کشور شده است اما نيروهاي داخلي داوطلب احساس مسئوليت براي خدمت به کشور و مردم دارند و مي خواهند باري را از دوش دولت و مستضعفين بردارند.
    
کاردان
    
    *
آقاي جهانگيري، مبارزه با فساد ابتدا بايد از درون دستگاه دولتي آغاز گردد و قدم اول ورود به تخلفات مالي حسين فريدون، فساد در صندوق فرهنگيان و جلوگيري از چپاول بيت المال توسط مديران اشرافي و فسادي است که در قرارداد کرسنت و توتال امضا شده است. آقاي جهانگيري بايد در هنگام بيان مبارزه با فساد ابتدا به مواردي از فساد اشاره مي کردند که از درون همين دولت متولد شده اند.
    0876031
    
    *
اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان تا قبل از اين عدم طرح PMD (بازرسي نظامي) را از امتيازهاي برجام و ديپلماسي خود عنوان مي کردند ولي جلو که آمديم معلوم شد چنين نيست و آمريکا در اين مرحله دنبال بازرسي نظامي مي باشد، هر روز که مي گذرد مسئله جديدي مطرح مي شود.
    
روشنايي
    
    *
بانک مرکزي با چه حساب و کتابي اعلام کرده هر خانواده هر ماه فقط 5 هزار تومان کسري دارد. به نظر مي رسد دولتمردان ما که بر مردم حکومت مي کنند از واقعيت هاي جامعه خبر ندارند.
    89020914
    
    *
دولتمرداني که برجام پرخسارت را براي کشور رقم زدند روي اشتباه خود پافشاري نکنند بلکه انتظار مي رود از اين راه برگردند و تا اندازه اي که مي توانند گذشته را جبران نمايند.
    02100915
    
    *
آقاي ظريف منتقدان برجام را متهم کرده که از برجام انتظار شق القمر داشته اند. اولا منتقدان بر لزوم هوشياري در مقابل آمريکا تاکيد داشتند. ثانيا خود دولت و شخص آقاي رئيس جمهور بودند که برجام را فتح الفتوح و آفتاب تابان دانستند. چرا اکنون حرف هاي خود را انکار مي کنند.
    64060912
    
    *
ژست و روياپردازي حاميان برجام براي کاسبان تحريم و برجام سودآور بود، از اين رو فاصله طبقاتي در دوران پسابرجام افزايش يافته است. اين را آمارهاي جديد ضريب جيني به خوبي نشان مي دهد.
    9866021
    
    *
آقاي صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي کشور گفته است اراده کنيم غني سازي 20 درصد را حداکثر تا 5 روز آغاز خواهيم کرد. عرض مي کنيم اگر اراده داشتيد در برجام همه امتيازها را نقد واگذار نمي کرديد.
    68030910
    
    *
بازي رفع حصر از سران فتنه، برخاسته از شکست آمريکا در منطقه مي باشد. هدف دشمنان ايجاد تشنج و آشوب در جامعه به جبران شکست هايشان است.
    51610939
    
    *
فيلم سينمايي «ماجراي نيمروز» جزء کوچکي از واقعيات دهه 60 انقلاب را توانسته به تصوير بکشد. صادق بابايي که در اين فيلم توسط گروهک نفاق ترور مي شود انقلابي بسيار هوشياري بود که به دليل شناخت عميق از ريشه التقاط منافقين به دنبال هدايت و بازگشت جوانان فريب خورده بود. خدا شاهد است در طول 9 سال رفاقتي که با اين شهيد داشتم يک مکروه از او نديدم و جالب است که بدانيد ايشان ريشه انحراف منافقين را در انديشه مرحوم بازرگان مي ديد.
    
اخوان