گفت و شنود شب هاي ديگر

دروغ نامه ی کیهان  9 شهریور - 96
گفت و شنود 
شب هاي ديگر
 یکی می گفت   عهد کردم که دگر مي نخورم
    
بجز از امشب و فردا شب و شب هاي دگر!
سربازجوی شرعیت نداری قسم خورده
 هرگز راست نگوید چه زنده،  یا مرده

گفت: دولت درباره دستاوردها و فوائد برجام اعلام کرده است که؛ امروز در برنامه هسته اي غير از NPT و پادمان و پروتکل الحاقي و برجام هيچ تعهد ديگري نداريم!
    
گفتم: کاش تعهدمان مثل گذشته فقط NPT و پادمان بود که در آن غني سازي نامحدود به رسميت شناخته شده بود، تبادل تجهيزات و علوم هسته اي حق کشورمان بود و در تحقيق و توسعه هيچ مانعي نبود، اما با تحميل برجام، همه امتيازات نقد را داده ايم و يک مشت وعده نسيه با دهها محدوديت که در تاريخ هسته اي کشورها بي نظير است تحويل گرفته ايم.
    
گفت: پس بايد گفت؛ در کارنامه هسته اي غير از چند درس اصلي و معدل، هيچ نمره تک ديگري نداريم!
    
گفتم: چه عرض کنم؟! يارو مي گفت؛
    
عهد کردم که دگر مي نخورم
    
بجز از امشب و فردا شب و شب هاي دگر!