ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران کرج، محور چالوس و هراز

 پلیس راهور اعلام کرد:
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران کرج، محور چالوس و هراز 9شهریور-96
چندسال است  تا  5 شنبه فرا می رسد که شهروندان تهرانی راهی شمال می شوندترافیک سنگین به وجودمی آید ولی به جای اینکه راه حل این معضل برطرف شود آمارتصادفات و مرگ ومیرهاافزایش می یابد.
تهران - ایرنا - پلیس راهور ناجا اعلام کرد، بر اساس گزارش های دریافتی تا این لحظه ترافیک نیمه سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی از جمله آزادراه تهران - کرج، کرج به قزوین و محورهای چالوس و هراز مشاهده می شود.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس راهور، اکنون باند جنوبی آزادراه تهران _کرج (از پل استاندارد تا پل فردیس)، باند جنوبی آزادراه کرج_قزوین(محدوده پل استاندارد تا پل کلاک)، شمال به جنوب محور کرج _چالوس(از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 3) و شمال به جنوب محور هراز(محدوده شنگلده) دارای ترافیک نیمه سنگین است.
بر اساس این گزارش، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار است.
همچنین پلیس راهور محورهای مسدود را محورهای شمشک به دیزین به علت انجام عملیات راهسازی، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور استهبان-نی ریز در استان فارس، محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام به علت ریزش پل عنوان کرد.
محورهای دارای محدودیت نیز آزادراه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین ماه تا 20 شهریورماه محدوده عوارضی تا کیلومتر 12،5 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
محور کرج-چالوس از تاریخ یکم اردیبهشت تا 20 شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 تا 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
آزادراه رشت-قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت تا 20 شهریورماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 تا 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 - از تاریخ 16 خرداد تا 20 شهریور روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
آزادراه قزوین-آبیک؛ از تاریخ 16 مرداد تا 15 شهریور محدوده -کیلومتر صفر تا 25 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 تا 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 تا12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
همچنین محورهای شمالی در استان مازندران (اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت) نیز شامل محور هراز(حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر 0 تا 103)، محور چالوس (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان کیلومتر 0 تا 80)، محور فیروزکوه (حدفاصل کمربندی قائمئشهر تا گدوک کیلومتر 0 تا 90)از 17 مرداد تا 20 شهریور و همچنین از دوم تا 30 مهرماه از ساعت 0200 بامداد تا 1200 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
اجتمام ** 7268
تنظیم: مهناز بیرانوند*انتشار:امیرکاردان راد