نامه ابومهدی المهندس به سید حسن نصرالله

 نامه ابومهدی المهندس به سید حسن نصرالله   9 شهریور - 96
 سپاه قدس  مهره مزدور وآدمکش حرفه ای ابومهدی مهندس درعراق  را وادارکرده است تانامه برای حسن نصرالله رهبر حزب الشیطان بنویسد و انتقاد کند که چرا موافقت کرد داعش ازلبنان به سوریه ودیرالزور مرزباعراق منتقل شوند؟
بغداد – ایرنا- ابومهدی المهندس معاون فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق 'الحشد الشعبی' با ارسال یک نامه سرگشاده خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: از شما آموختیم که چگونه مسیر را پیش برویم و از شهدای حزب الله در خاک عراق یاد گرفتیم که چگونه خاک وارزش های خود را خضاب شده در خون خود محافظت کنیم.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ابو مهدی المهندس در پاسخ به تبلیغات منفی اخیر علیه نیروهای مقاومت و شخص سید حسن نصرالله به بهانه انتقال عناصر داعش به جوار مرزهای عراق در چارچوب توافق آتش بس، با ارسال نامه ای پر احساس، به این تبلیغات پاسخ داد.
به گزارش ایرنا، ابو مهدی المهندس در پاسخ به تبلیغات منفی اخیر علیه نیروهای مقاومت و شخص سید حسن نصرالله به بهانه انتقال عناصر داعش به جوار مرزهای عراق در چارچوب توافق آتش بس، با ارسال نامه ای پر احساس، به این تبلیغات پاسخ داد.
وی دراین نامه خطاب به دبیرکل حزب الله نوشت: ای سید مقاومت، تو روح واولین خبر مقاومت هستی، تو رستاخیر گلوله ای وعنفوان مرزها، مقاومتی که تو سیدش نباشی بی معناست و ممانعه ای که تو رسول ، مضمون وآغاز آن نباشی ارزشی ندارد. از شما آموختیم که چگونه این مسیر را طی کنیم. از شهدای حزب الله یاد گرفتیم که چگونه خاک خود را خضاب شده در ارزش های خون مشترک محافظت کنیم.
در ادامه نامه آمده است: پیش از سه دهه وبیشتر، جرقه زده شد واکنون 'سرآغاز' به یک پروژه برای آزادی تبدیل شده است ومردان تو مشعل های آزادی اند. ما وشما در راه مستقیم پروردگار بزرگ قرار داریم و در یک جبهه واحد در مقابله با خاکریزهای افراط گرایی، منبرهای اغراق وخندق های صهیونیسم حرکت می کنیم.
ابو مهدی المهندس افزود: ملت مقاوم، پیروان، طرفداران و عاشقان شما، راهتان را خواهند پیمود ، مسیری که مرزی آن را محدود نمی کند وفتنه های فتنه انگیزان ویاوه گویی یاوه گویان آن را متوقف نخواهد کرد.
در پایان این نامه آمده است : ای سید مقاومت، تو در گذشته ، اکنون ودر آینده عنوانی برای شکوه ومجد وطرح مخالفت آگاهانه هستی؛ در گذشته، حال وآینده با شما خواهیم بود ؛ در مسیر همان طرحی که در امتداد آسمان تا زمین گسترده شده است.
خاورم*1049*1590
مترجم : مریم کاظمی - انتشاردهنده: محمد حسن دوستارگان