سوال از عارف در مورد 'ژن خوب'

 سوال از عارف در مورد 'ژن خوب' 9شهریور-96
آقازاده  عارف یک شکرخوری زیادی کرد حال تبدیل به پیراهن عثمان شده است. درحالی که سایر آقازاده های اطراف بیت خامنه ای و شرکای شان ایران رادرستی قورت داده اند وهیچ س هم  سئوال کردن  ونه انتقاد ندارد.
تهران - ایرنا - رییس فراکسیون امید روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع 'ژن خوب' در رسانه های فضای مجازی، گفت: نظر خاصی ندارم و به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرموده اند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،خبرنگاری از عارف پرسید در این زمینه به فرزندتان توصیه ای نکرده اید، که وی جواب داد: همان توصیه هایی را که به همه جوانان می کنم؛ به فرزند خودم نیز همان توصیه را می کنم.
عارف گفت: فرزند من مصاحبه ای کرده و به اندازه کافی در فضای مجازی، بداخلاقی و از آن سوءاستفاده شده است، وی همیشه شاگرد ممتاز و شاگرد اول کلاس خود بوده و در هر مسابقه ای که شرکت کرده نفر اول بوده است. پسرم در مصاحبه اش گفته که این توانایی ها را از پدر و مادرم به ارث بردم که همه در تحصیلات شاگرد اول بوده اند.
وی همچنین در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در سال دوم فراکسیون اولویت ها را مشخص خواهیم کرد و در چارچوب برنامه ششم پیگیری های لازم را می کنیم که مهمترین پیگیری ها در بخش های اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.
رییس فراکسیون امید با بیان اینکه این فراکسیون در همه صحنه ها حضوری تاثیرگذار و مفید داشته و دارای انسجامی بسیار خوب بوده است، گفت: فراکسیون امید جدی تر از گذشته کار خود را دنبال می کند و در سال دوم برنامه هایمان را بهتر و بیشتر دنبال می کنیم.
وی درباره عدم حضور پزشکیان و محمود صادقی در هیات رییسه فراکسیون امید گفت: آقای صادقی قصد دارد بیشتر وقت خود را برای فراکسیون شفافیت بگذارد؛ همچنین آقای پزشکیان در هیات رییسه مشغول است.
رییس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که آیا در رای بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو زد و بندی شده است، گفت: انشاالله نه باج خواهی و نه زد و بندی بوده است؛ هر کسی بر اساس نظر و تکلیف سیاسی و ملی خودش رای داده است.
عارف در مورد معرفی نشدن وزیر علوم نیز گفت: بهتر بود که همراه با بقیه وزرا وزیر علوم نیز معرفی می شد تا سال تحصیلی جدید با حضور وزیر جدید آغاز به کار کند که این اتفاق نیفتاد و باید هر چه سریعتر بعد از تعطیلات مجلس وزیر علوم معرفی شود.
وی درباره محدود کردن خبرنگاران در مجلس گفت: اگر در خانه مردم برای خبرنگاران محدودیتی قائل شویم در جای دیگر نمی توان توقع داشت که خبرنگاران حضور جدی داشته باشند؛ از این رو از هیات رییسه می خواهم هر چه سریعتر موضوع را پیگیری کنند.
سیام**9121**17510 *خبرنگار: سمیه لاری*انتشار:امیرکاردان راد