امتیاز ویژه به رسانه‌های دولتی ، سبب اعتراض برخی رسانه‌ها به دولت یازدهم شد.

خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس حاشیه‌های جلسه امروز هیئت وزیران.از تقسیم‌بندی حیاط دولت تا امتیاز ویژه به رسانه‌های دولتی ، سبب اعتراض برخی رسانه‌ها به این نحوه حضور و اطلاع رسانی در دولت یازدهم شد.21شهریور-92
 
در جنگ قدرت وثروت  سیکلی 35 ساله دولت مردان وباندهای مافیایی غالب ومغلوب  که معروف به جابه جایی اتوبوسی شده است . زیرا هر وزیر جدید با اتوبوس کارکنان یا اعضای باندش را بهمراه  خود می برد . بنابراین اکنون پس از شکست باندهای مافیایی اصول گرای وابسته به خامنه ای در 24 خرداد -92  که منجر به پیروزی ائتلاف روحانی – رفسنجانی – خاتمی شد و حامیان رفسنجانی دست بالا درد ولت دارند . بنابراین چون خبرنگاران  حامی خامنه ای- پاسداران همچون گذشته مورد توجه واقع نمی شود . دست به گله و شکایت زدند .برای همین گزارشگر   خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش   داده است که  حاشیه‌های جلسه امروز هیئت وزیران دولت اعتدال از تقسیم‌بندی حیاط دولت تا امتیاز ویژه به رسانه‌های دولتی  همراه بود که با  اعتراض خبرنگاران مواجه شد .چون  امتیاز ویژه برای خبرگزاری های دولتی در نظر گرفته شده. لذا  حضور تعداد بیشتر  رسانه ها با خبرنگار نسبت به برخی خبرگزاری های دیگر، سبب اعتراض برخی رسانه‌ها به این نحوه حضور و اطلاع رسانی در دولت یازدهم شد طوری که  برای اولین بار، حیاط هیئت دولت با استفاده از گلدان‌ها عملا به دو قسمت تبدیل شده بود، که قسمت دوم تنها در انحصار وزرا بود و خبرنگاران حق ورود به این قسمت را نداشتند . مهمتر اینکه  وزرای دفاع، بهداشت، مسکن و رییس سازمان انرژی اتمی از جمله مسئولینی بودند که ترجیح دادند در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکنند تا مورد سئوال و پرسش واقع نشوند.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حاشیه جلسه امروز هیئت دولت که با حضور خبرنگاران برگزار شد، خود با برخی حواشی همراه بود که مرور آنها برای خوانندگان خالی از لطف نیست.*نحوه برگزاری حاشیه جلسه امروز هیئت دولت که به منظور جوابگویی وزرا و معاونین رییس جمهور به رسانه‌ها برگزار می‌شود، تفاوتهایی نسبت به دفعات قبل داشت و خبرنگاران مجبور شده بودند برای گفتگو با اعضای دولت، تنها در یک نقطه خاص استقرار پیدا کنند تا وزرایی که مایل به مصاحبه نبودند، از سمت دیگر حیات دولت خارج ‌شوند.*امروز برای اولین بار، حیاط هیئت دولت با استفاده از گلدان‌ها عملا به دو قسمت تبدیل شده بود، که قسمت دوم تنها در انحصار وزرا بود و خبرنگاران حق ورود به این قسمت را نداشتند.*به دلیل برگزاری جلسه شورای اقتصاد، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت اواسط جلسه هیئت دولت به میان خبرنگاران آمد و پس از تشریح مصوبات، بار دیگر به جلسه برگشت.*حضور برخی از خبرگزاری‌های دولتی با تعداد بیشتری خبرنگار سبب اعتراض برخی رسانه‌ها به این نحوه حضور و اطلاع رسانی شده بود.*وزرای دفاع، بهداشت، مسکن و رییس سازمان انرژی اتمی از جمله مسئولینی بودند که ترجیح دادند در جمع خبرنگاران حضور پیدا نکنند.