تصاویر تشنج در سخنرانی عارف در دانشگاه شیراز

در ادامه ی بیش از حد حاد وعلنی شدن  دامنه ی اختلافات  ناشی از جنگ قدرت ثروت میان رفسنجانی وخامنه ای و سپاه  که دولت و رئیس جمهور شیخ حسن روحانی را هم در گیر این جنگ کرده است .چند پارامتر است که موجب حاد شدن این جنگ قدرت وثروت باندهای متخاصم شده  است  که در درجه اول شکست 24 خرداد 92 و مکمل آن نزدیک شدن سال گردش می باشد.
همچنین توافق هسته ای موضوع داغ اصلی اختلاف دیگر است . همینطور پارامتر برگزاری نمایش رقابت وانتخابات دوره ی دهم بازار مکاره مورد دیگر است . بالاخزه پارامتر جدی مورد رقابت واختلاف شدید انتخابات نمایشی  شورای خبرگان رهبری است که گفته می شود رفسنجانی تلاش می کند از سوی حامیانش آن را ازچنگ خامنه ای در آورد .
برای همین پس ازاخلال گری سخنرانی روحانی در سالن وزارت کشور . در ادامه از سوی خبرگزاری دولتی ایرنا گزارش شده است چند تن از ساندیس خوران  بی ترمز ودنده عقب کنده شدگان زیر کنترل سپاه وزائده اش بسیج  زیر چتر پوششی دانشجوی بسیجی حاضر در سالن فجر دانشگاه شیراز عصر روز  گذشته هنگام ورود «محمدرضا عارف» رییس بنیاد امید ایرانیان برای انجام سخنرانی در جمع دانشجویان، با فریاد به طرف وی حمله ور شدند دانشجویان حامی عارف  در واکنش به این اقدام، در مقابل افراد متعرض صف کشیدند  تا  مانع از بروز درگیری و تشنج بیشتر شوند اما قاری خوان  مراسم سخنرانی  عارف، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید را در شرایطی شروع  می کند که هنوز همهمه در سالن دانشگاه فروکش نکرده بود بهرحال با وجود آغاز سخنان عارف  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این افراد معترض دست از اعتراض برنداشتند و با سر دادن شعار قصد برهم زدن سخنرانی وی را داشتند در ادامه ی گزارش  افزوده شده  است که 400 تن از دانشجویان حاضر در سالن نیز با شعارهای الله اکبر خواستار ترک سادیس خورانمعترض از سالن سخنرانی  عارف می شوند .
ناگفته نماند که عارف برای گشایش دفتر استانی بنیاد امید ایرانیان به شیراز سفر کرده بود که گفته می شود  این  بنیاد امید ایرانیان یک تشکل غیر دولتی است که اغلب اعضای آن را  مدعیان اصلاح طلبان تشکیل می دهند.  به نظر می رسد  تصویری است  که  گویا در بین معترضان بسیجی دهان گشاد هم وجود داشته است که اگر خودش باشد جای سئوال دارد که این در دانشگاه شیراز چه می کرده استد؟  مگر جز این که برای مأموریت اعزام شده باشد.
 
چند تن از افراد حاضر در سالن فجر دانشگاه شیراز عصر روز پنجشنبه هنگام ورود دکتر «محمدرضا عارف» رییس بنیاد امید ایرانیان برای انجام سخنرانی در جمع دانشجویان، با فریاد به طرف وی حمله ور شدندبه گزارش ایرنا، دانشجویان در واکنش به این اقدام، در مقابل افراد متعرض صف کشیدند و مانع از بروز درگیری و تشنج بیشتر شدندقاری مراسم سخنرانی دکتر عارف، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید را در شرایطی شروع کرد که هنوز همهمه در سالن دانشگاه فروکش نکرده بودبا وجود آغاز سخنان رییس بنیاد امور ایرانیان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این افراد معترض دست از اعتراض برنداشتند و با سر دادن شعار قصد برهم زدن سخنرانی وی را داشتنداین گزارش حاکی است که 400 تن از دانشجویان حاضر در سالن نیز با شعارهای الله اکبر خواستار ترک این افراد از سالن سخنرانی دکتر عارف شدنددکتر عارف برای گشایش دفتر استانی بنیاد امید ایرانیان به شیراز سفر کرده است. بنیاد امید ایرانیان یک تشکل غیر دولتی است که اغلب اعضای آن را اصلاح طلبان تشکیل می دهند. در ادامه تصاویر خبرگزاری مهر را می بینیم