حماس: بزودی پیروزی را جشن می‌گیریم؛ برخی رژیم‌های عربی بزودی سقوط می کنند!

 حماس: بزودی پیروزی را جشن می‌گیریم؛ برخی رژیم‌های عربی بزودی سقوط می کنند. سلیمانی قوی‌ترین فرمانده خاورمیانه است! 10مرداد-93
 ادعای کمیک - تراژدیک خمینی شیاد فراموش نشده است که می گفت جنگ خانمانسوز  8 ساله موهبت الهی است و راه قدس ازطریق کربلا می گذرد . درصورتیکه ازطریق دلال ها و واسطه هاسلاح اسراییلی – آمریکایی دریافت می کرد ودر اوج شعار وفریادهای گوش فلک پرکن مرگ برآمریکاتوی مساجد و مدارس ونماز جمعه ها وبازار مکاره و خلاصه هرتریبونی  که داد وفریاد زده می شد .اما بطور پنهانی مک ففارلین مشاور امنیتی رئیس جمهور وقت آمریکا ریگان به تهران دعوت شد تا با رفسنجانی سوگلی آن موقع خمینی شیاد دیدار داشته باشد و کیک وکلت وکتاب دریافت نماید . اکنون پس از 35 سال همسویی با اسراییل وخیانت علیه ی فلسطین در شرایطی که سانت به سانت غزه از طریق زمینی وهوایی از سوی ارتش متجاوز اسراییل شخم زده شده است وخون بیشماران زنان وکودکان ونوجوانان و جوانان و سالمندان ساکنین غزه بر زمین ریخته شده است .ولی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران نقل از حماس کرده است به زودی پیروزی را جشن می گیریم  درادامه افزوده شده برخی از رژیم های عربی هم به زودی سقوط می کنند! مسخره تراینکه چاشنی دو شعار مضحک یک ادعای مسخره تر دیگر شده است .چون نقل شده پاسدار تروریست قاسم سلیمانی قوی ترین فرمانده ی خاورمیانه است ! چون این پاسدار تروریست طی پیامی به مقاومت فلسطین تاکید کرد که به وقتش جام خشم خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی می‌کنیم!
غزه؛ دفاع در روز ۲۴حماس: بزودی پیروزی را جشن می‌گیریم؛ برخی رژیم‌های عربی بزودی سقوط می کنند. سلیمانی قوی‌ترین فرمانده خاورمیانه است/ تولد چهارقلوها در غزه در روزگار کودک‌کشی/ تظاهرات ۱۰۰هزار نفری در کرانه‌باختری/تعداد شهدا ۱۴۲۲/شهدای خبرنگار ۱۰ نفر شدندبیست و چهارمین روز از حملات صهیونیست‌ها در حالی آغاز شد که سردار قاسم سلیمانی طی پیامی به مقاومت فلسطین تاکید کرد که به وقتش جام خشم خود را بر سر صهیونیست‌ها خالی می‌کنید.