تشييع 8 کشته شده در سوریه در 5 شهر

تشييع  8  کشته شده  در سوریه در 5 شهر 30 آذر -94
تحویل اجساد ودفن کشته شدگان بخشی ازدستآورد ارتفای روش نوین پاسداران درحین نبرد است که پاسدار حسین سلامی جانشین رئیس گزمکان محمدعلی جعفری تازیگی ا دعایش را مطرح کرده است .

پيکر 4 شهيد مدافع حرم و 4 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهاي تبريز، گرمسار، مشهد، دولت آباد و آبادان تشييع و به خاک سپرده شدند.
    
به گزارش خبرنگار کيهان از تبريز، پيکر پاک شهيد «محمدرضا فخيمي»، مدافع حرم حضرت زينب(س)، که در سوريه و در نبرد با گروه تروريستي- تکفيري جبهه النصره به شهادت رسيده بود ديروز بر روي دوش مردم تبريز تشييع و در گلزار شهداي وادي رحمت اين شهر، به خاک سپرده شد.
    
اين شهيد 24 ساله هريسي در حلب و پس از دو روز از مجروح شدن، به شهادت رسيد.
    
همچنين به گزارش خبرگزاري فارس از گرمسار، پيکر مطهر شهيد عبدالله رضايي صبح ديروز از محل سپاه قدير گرمسار با حضور اقشار مختلف مردم اين شهر به ويژه اتباع افغانستان مقيم گرمسار تشييع و در گلزار شهداي گرمسار به خاک سپرده شد. اين شهيد اهل افغانستان بود که براي نبرد با گروه هاي تروريستي- تکفيري به گردان فاطميون پيوست. مردم مشهد نيز پيکر دو شهيد مدافع حرم به نام «حسين حسيني» و «ابراهيم سادات» را به سمت حرم رضوي تشييع کردند و پس از طواف به گرداگرد ضريح ثامن الحجج(ع) به گلزار شهداي بهشت رضا انتقال يافته و در کنار ساير شهداي مدافع حرم حضرت زينب(س) به خاک سپرده شدند. اين دو شهيد دو هفته قبل توسط گروه هاي تروريستي- تکفيري در سوريه به شهادت رسيدند. در همين حال مردم دولت آباد برخوار واقع در استان اصفهان نيز پيکر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس را بر روي دوش خود تشييع و در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر به خاک سپردند. همچنين مردم آبادان پيکر دو شهيد گمنام دوران دفاع مقدس را از مقابل بنياد شهيد اين شهرستان تشييع کردند و در دانشکده نفت شهيد تندگويان به خاک سپردند.
    
يکي از شهداي گمنام جوان 17 ساله اي است که در عمليات والفجر يک، در منطقه عملياتي فکه به شهادت رسيده و در تاريخ 20 مرداد ماه امسال از سوي کميته جست وجوي مفقودين ستاد کل نيروهاي مسلح تفحص شده است.
    
ديگر شهيد نيز 21 ساله است و در عمليات بدر در منطقه عملياتي دجله به شهادت رسيده و پيکر مطهرش در تاريخ 15 خرداد ماه سال جاري در عمليات تفحص کشف شد و به وطن بازگشته است.