(تصاویر) رونمایی از محصولات آئودی در ایران

تصاویر رونمایی از محصولات آئودی در ایران  9 دی - 94
دامنه ی شکاف طبقاتی و فقرو بیکاری هرروز بیشتر می شود .از سوی دیگر خودروهای کهنه وفرسوده ی دودزا وپرمصرف بنزین هررو بیشتر موجب آلودگی هوای شهرهای کشور وافزایش مرگ ومیر می شود . همچنین بحران اقتصادی تبدیل به رکود اقتصادی شده است . ولی درمقابل روزانه خودروهای خارجی بیشتری وارد می شود. برای همین از محصولات ورودی آئودی در ایران رونمایی شده است.
گروه صنعتی رامک روز دوشنبه هفته جاری در برج میلاد رسما از ورود آئودی به ایران خبر داد و در تکمیل خبر جذاب برای مردم ایران از ۹ مدل آئودی به عنوان محصولات آینده این برند در کشورمان رونمایی کرد.به گزارش عصر خودرو، این مراسم با در حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد و طی آن هر 9 محصول در آستانه ورود از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی به عموم معرفی شدند.

مجموعه مدل‌های آئودی که برای عرضه در ایران از سوی گروه صنعتی رامک برنامه‌ریزی شده شامل سدان A4  A5کبریولت،A5کوپه،A5اسپرت‌بک ،A6 ،A7، شاسی‌بلند کوچک Q3، شاسی بلند متوسط Q5 و خودرو اسپرت TTR می شود.ارزان‌ترین ائودی در این سبد محصولات مدل A4 است که پیش‌بینی می‌شود قیمتی حدود 300 میلیون‌تومان داشته باشد و مدل‌های A6 ، A7 و Q5 نیز گران‌ترین محصولات آئودی در ایران خواهند بوداین در حالی است که پیش از این شرکت آئودی آلمان در واکنش به خبری درباره رونمایی از برند آئودی توسط شرکت رامک خودرو در ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد و گفت که این شرکت هیچ گونه نمایندگی مجاز، توزیع کننده و یا وارد کننده رسمی در کشور ایران ندارد.در این اطلاعیه آمده است که آئودی آگ به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی اجازه واردات محصولات این شرکت، انتصاب وارد کنندگان و یا اجازه اعطای نمایندگی به هر شخص حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی به منظور واردات محصولات آئودی به کشور جمهوری اسلامی ایران اعطا نکرده است.