كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 دی-94
كيهان و خوانندگان
سربازجوشریعت نداری تصورکرده که باجامعه کوران سروکارداردکه پیوسته درستون پیام های قلابی ودروغین وارونه گویی می کند ومدام رقیب را مسئول همه مشکلات موجودمی داندوسهم باندهای حامی خامنه ای وپاسداران راازقلم می اندازد .بطورمثال انگارازهمان زمان که جنگ خانمانسوزموهبت الهی 8 ساله شروع شدآلودگی محیط زیست وهوای شهرهای کشورآغازنشدوفقط دردوران سرپرستیرمحیط زیست معصومه ابتکارآلودگی محیط زیست وهوابهذخصوص درتهران شروع شدهداست که خطاب به معصومه ابتکارچنین پیام هایی داده شده است:
خانم ابتکار يک ابتکاري به خرج دهد و از ماندن در مسئوليت خود تجديدنظر کند. بنده ناراحتي قلبي دارم ولي نمي توانم که دائم خودم را در خانه حبس کنم. اين صندلي مسئوليت بايد دراختيار کسي باشد که حداقل کمي به فکر سلامت مردم باشد.    يک دبير بازنشسته
     * 
خانم ابتکار آلودگي هوا را نتيجه عدم برنامه ريزي دولت قبلي مي داند! لطفا ايشان اقدامات قريب به 3 سال مسئوليت خود را براي کاهش آلودگي تشريح کند تا مشخص شود که چرا آلودگي به جاي کاهش، افزايش يافته است.
        * 
خانم ابتکار در برابر سلامت مردم در مقابل آلودگي هوا مسئول است. بايد بداند که با حامي شدن و گريه کردن براي کودکاني که دچار سرطان شده اند مشکل آلودگي سرطان ساز هوا رفع نمي شود.    * جناب آقاي روحاني! از بخش ابتدائي سخنراني در 94/10/6 شما در جمع علماي اسلام تشکر مي کنم که بسيار پرشور و حماسي بود اما به يک نکته اشاره مي کنم: نسخه اي که در پايان سخنراني براي حل مشکلات جهان اسلام پيچيديد يعني مذاکره، متاسفانه جواب نداده است. شما شاهديد که در اثر ديپلماسي منفعلانه مذاکره نفت از قيمت 120 دلار به 29 دلار کاهش يافت و غارتگران با احساس امنيت بيشتر اموال ما را غارت مي کنند.    طباطبائي
    * 
چه حکمتي است که هر وقت آقاي زنگنه وزير مي شوند قيمت نفت اين قدر افت مي کند؟ ظاهرا کرامات اين آقايان فقط کام دشمن را شيرين مي کند.
    * 
خانم ابتکار يک ابتکاري به خرج دهد و از ماندن در مسئوليت خود تجديدنظر کند. بنده ناراحتي قلبي دارم ولي نمي توانم که دائم خودم را در خانه حبس کنم. اين صندلي مسئوليت بايد دراختيار کسي باشد که حداقل کمي به فکر سلامت مردم باشد.    يک دبير بازنشسته
     * 
خانم ابتکار آلودگي هوا را نتيجه عدم برنامه ريزي دولت قبلي مي داند! لطفا ايشان اقدامات قريب به 3 سال مسئوليت خود را براي کاهش آلودگي تشريح کند تا مشخص شود که چرا آلودگي به جاي کاهش، افزايش يافته است.
        * 
خانم ابتکار در برابر سلامت مردم در مقابل آلودگي هوا مسئول است. بايد بداند که با حامي شدن و گريه کردن براي کودکاني که دچار سرطان شده اند مشکل آلودگي سرطان ساز هوا رفع نمي شود.
      * 
ثبت نام فله اي ولي حساب شده براي خبرگان رهبري و مجلس شاهد جديدي بر هشدار رهبر معظم انقلاب درباره راه هاي نفوذ در دستگاه هاي تصميم ساز است. شوراي نگهبان از اين گونه نقشه هايي که طراحي و اجرا مي شود هيچ گونه نگراني به خود راه ندهد. حق الناس اين است که بيشترين دقت براي رد صلاحيت افراد معلوم الحال صورت گيرد. در غير اين صورت مردم متضرر اصلي مشکلات پساانتخابات خواهند بود.    طالعي
    * 
وقتي بدنه دولت از قشر مرفه درد نکشيده است و کاهش و افزايش قيمت هيچ تاثيري در زندگي او ندارد چطور از وضعيت معيشت قشر محروم و مستضعف و حقوق بگير جامعه خبر داشته باشد! حالاکلان سرمايه داران بي خبر از درد مردم براي تسخير مجلس هم نقشه کشيده اند و حتي بعضي شان نامزد شده اند.
    * 
در اخبار اقتصادي خواندم معاون وزير جهاد کشاورزي اعلام کرده اعتبار برنج هاي تاريخ مصرف گذشته تا پايان سال تمديد شده است. البته شرح مي دهد که اين برنج ها را تست مي کنيم و تاريخ اعتبار مي زنيم. مگر جنس تاريخ مصرف گذشته با تست قابل استفاده مي شود؟ واقعا در اين دولت همه چيز نوبر است!    آب پيکر
     * 
اينکه جريان مدعي اصلاحات در مقابل زورگويي ها و نقض برجام توسط آمريکا سکوت اختبار کرده اند به خاطر آن است که بعد از نتيجه ندادن فتنه سال 88 پيشنهاد تحريم بيشتر را خود اين افراد به آمريکايي ها داده اند. بايد امروز کر و لال باشند و حرفي نزنن. آنها خود پيشنهاددهنده تحريم ها بوده اند.
      * 
در منطقه مرزداران دو روزنامه اعتدال و تعادل را به صورت رايگان به آژانسي که بنده راننده آن هستم مي دهند تا توزيع کنيم. اين چنين بيت المال حيف و ميل مي شود.
    1    * 
از مواضع روشنگرانه روزنامه کيهان ومدير مسئول محترم آن در اين شرايط حساس خيلي متشکريم. حداقل الان مي دانيم به کدام راه بايد برويم و تکليفمان چيست!
     * 
کيهان براي بعضي دوا و شفا براي بعضي ديگر گلوگير است. اين که کيهاني ها دشمن داشته باشند امري طبيعي است چرا که تحت هيچ شرايطي از خط انقلاب و ارزشها دست نکشيده اند و نمي کشند.
     * 
با رفتارهايي که از سوي آمريکايي ها در خصوص پرونده هسته اي کشورمان مشاهده مي شود بايد اعتراف کرد پيش بيني هاي کيهان در مورد سرانجام برجام درست بود. دولتمردان بيش از اين اجازه تحقيرشدن کشور و نظام را ندهند.
        * 
به دولت تدبير عرض مي کنم مصوبه ضدايراني که به آمريکا اجازه مي دهد حدود 2 ميليارد دلار از دارائي هاي بلوکه شده ما را به نفع آمريکايي ها که از تروريسم آسيب ديده اند برداشت نمايد چندمين فتح الفتوح دولت يازدهم است؟! کشور ما بيش از 17 هزار شهيد قرباني تروريسم آمريکائي-صهيونيستي داشته است. چرا دولت تدبير و اميد غرامت اين جنايات آمريکايي ها را از آن ها مطالبه نمي کند؟
      * 
وقتي آمريکا با وضع قوانين هم برجام را نقض و هم از اموال بلوکه شده کشورمان برداشت مي کند چرا دولت ما بابت کودتاي آمريکايي 28 مرداد و افرادي که در جريان آن کشته شده اند و حمايت از جنايت هاي 25 ساله شاه و بابت تحميل 8 سال جنگ بر کشور و حمايت آمريکا از صدام جنايتکار عليه اين کشور اعلام جرم و طلب خسارت نمي کند؟
        * 
آمريکا با برجام پا را فراتر گذاشته و با وضع قوانين در حال مصادره اموال بلوکه شده کشورمان است. از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي مي خواهيم ساکت نباشند چون ظاهرا دولت برايش اهميتي ندارد!
    * 
وقتي در داخل کشور عده اي دانسته يا ندانسته برخلاف بديهيات اوليه، قانون وضع شده اخير آمريکا را نقض برجام نمي دانند و درصدد توجيه آن برآمده اند حکايت از اثرات نفوذ دشمن دارد. متاسفانه شيفتگي بعضي ها به آمريکا آنان را از درست ديدن و درست موضعگيري و اقدام کردن بازداشته است.
        * 
از نوع موضع گيري منفعلانه دولت و دولتي ها در خصوص نقض هاي برجام از سوي آمريکا اين گونه برداشت مي شود که دولت هيچ حساسيتي به بقاي صنعت و توانمندي هسته اي کشورمان ندارد گويا براي اين دولت مهم نيست که غرب به تعهدات خود عمل مي کند يا خير!
        * 
مگر فلسفه برجام لغو تحريم ها نبود؟ پس چرا با وجود تحريم هاي جديدي که از سوي آمريکايي ها بر عليه کشور ما وضع مي شود دولتمردان با خنده اي بر لب نقض مکرر برجام توسط آمريکايي ها را توجيه مي کنند؟ در دولت قبل هر مشکلي داشتيم، لااقل توسط بيگانه اين قدر تحقير نشديم.
آن دسته مدعيان نمايندگي مجلس که تصميم دارند با نهار و شام دادن مردم از آنان راي بگيرند و وارد مجلس بشوند بدانند اين کار نوعي کلاهبرداري است و با اصول نمايندگي سازگاري ندارد.
    * 
با توجه به اعلام چندين باره شرکت رجا براي افزايش قيمت بليط از تاريخ 94/9/25، متاسفانه بنده در تاريخ 94/9/22 اقدام به خريد بليط نمودم که همان افزايش که قرار بود از 94/9/25 اعمال شود را هم براي من اعمال کردند. چرا هيچ نظارت و برخوردي با اين تخلفات دولتي نمي شود؟ حال اگر يک فرد چنين تخلفي نمايد با او چه برخوردي مي شود؟ علي رغم لغو اين افزايش قيمت حتي بعد از 94/9/25 با کمال تاسف از تاريخ 94/9/29 مجددا شاهد افزايش قيمت اعمال شده گذشته هستيم. بدين ترتيب قبح قانون شکني از طريق مجريان قانون در جامعه شکسته مي شود. آيا کسي با اين تخلفات برخورد خواهد کرد؟    احمدزاده تهراني
    * 
مردم شهرستان شوشتر در جنوب کشور از کاهش فشار آب و قطع مکرر آن در طول شبانه روز کلافه شده اند. چرا بايد مسئولين شهر از عهده اين نياز اوليه شهروندان عاجز باشند و نتوانند اين مشکل را حل بکنند؟    * در روستاي خيل بند بخش بندپي شرقي شهرستان بابل 150 هکتار زمين منابع طبيعي توسط تعدادي زمين خوار تصرف شده است. آيت الله هاشمي شاهرودي رئيس وقت قوه قضائيه دستور خلع يد از آنان را صادر کرده بود ولي هيچ اتفاقي نيفتاد و کسي توجه نکرد و زمين ها همچنان در تصرف زمين خواران است و جاده کشي هم شده است. از فرمانده يگان حفاظت منابع طبيعي تقاضاي رسيدگي و تعقيب زمين خواران را داريم.