كساني كه عليه فتنه موضع ندارند يا آلوده اند يا فاقد بينش و شايسته هيچ مسئوليتي نيستند


سربازجو شریعت نداری در اجتماع پرشور مردم اسلام شهر: كساني كه عليه فتنه موضع ندارند يا آلوده اند يا فاقد بينش و شايسته هيچ مسئوليتي نيستند 9 دی -94
سربازجو شریعت نداری به دلیل اینکه حرفه اش  بازجویی واعتراف گیری و تحریف گری و تواب سازی وتنظیم کیفرخواست  می باشد .بنابراین روزنامه نگاری اش هم از منظر بازجویی است و همه جا  برای وی همچون اوین است وهمه منتقدان و دگراندیشان متهم یا ضد انقلاب وجاسوس دشمن بیگانه اند . برای همین شیوه برخوردش پیوسته از موضع بازجویی واتهام زنی می باشد به خصوص اگر موضوع برجام ومخالفت با آن باشد دیگر جای خوددارد .
گراميداشت حماسه 9 دي و بازخواني خيانت بزرگي که اصحاب و سران فتنه مرتکب شده اند از آن جهت ضروري است که مي تواند و بايد براي عبور از عقبه هاي مشابه عبرت انگيز و درس آموز باشد، چرا که به قول حضرت امير عليه السلام، فتنه ها وقتي روي مي آورند، شبهه ايجاد مي کنند و هنگامي که پشت کرده و عبور مي کنند، بصيرت مي آفرينند.
    
حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه کيهان که دوشنبه شب 7 دي در مراسم گراميداشت حماسه 9 دي در جمع انبوه مردم اسلامشهر حضور يافته بود گفت: مقدمات فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 از چند سال قبل تدارک شده و تمامي مراحل آن با حضور دهها تن از کارشناسان برجسته سازمان هاي اطلاعاتي «سيا»، «ام آي6» و «موساد» که در پوشش هاي آکادميک به ايران آمده بودند، به فتنه گران آموزش داده شده بود. مديرمسئول کيهان در ادامه به اسنادي از حضور اين کارشناسان با ذکر منابع آن اشاره کرد و گفت: برخي از اين اسناد را پيش از اين منتشر کرده ايم ولي سران فتنه در مقابل اين اسناد که کمترين ترديدي در وطن فروشي و خيانت آنان باقي نمي گذارد، سکوت کرده و به جاي پاسخگويي، زبان و قلم به ناسزاگويي گشوده اند.
    
شريعتمداري افزود: فتنه 88 اگرچه خسارت بار و دردسرآفرين بود ولي دست آوردهاي فراوان و بي نظيري هم به دنبال داشت که غربال خواص آلوده و افشاي چهره ستون پنجم گوش خوابانده دشمن از جمله آنها بود، ضمن آن که ملت در جريان اين فتنه، آبديده شده و تجربه هاي گرانقدري آموختند.
    
مديرمسئول کيهان گفت: حضرت اميرالمومنين عليه السلام مي فرمايند، آنان که در بزنگاه ها از ياري و نصرت رهبر الهي غفلت کرده و به خواب مي روند، الزاماً با لگد دشمن بيدار خواهند شد. درستي اين فرمول بارها در مقاطع مختلف تاريخي تجربه شده است ولي شما مردم بيدار و فداکار در جريان فتنه 88، ولي خدا و رهبر الهي خويش را تنها نگذاشتيد و هنگامي که خنجر فتنه گران به عاشورا رسيد، عاشورايي به ميدان آمديد و با خلق حماسه بي نظير 9 دي، فتنه و فتنه گران را جارو کرده و به زباله دان ريختيد.
    
شريعتمداري به حضور فهمي هويدي نويسنده معروف مصر که چند سال بعد از فتنه 88 به کيهان آمده بود اشاره کرد و گفت: از وي پرسيدم، ماجرا را چگونه ديديد؟ فهمي هويدي در پاسخ گفت: وقتي بعد از انتخابات 88، مشاهده کرديم که همه دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي به ميدان آمده اند و آمريکا و اسرائيل و انگليس و فرانسه و حاکمان دست نشانده کشورهاي عربي، کار انقلاب را تمام شده اعلام مي کنند، ما و بسياري ديگر از هواداران انقلاب اسلامي به خود لرزيديم و عبور انقلاب از اين معرکه همه جانبه را ناممکن تصور مي کرديم، اما بعد از حماسه عظيم 30 دسامبر- 9 دي- روح تازه اي در دل و جانمان دميده شد و به اين نتيجه رسيديم که ما هم مي توانيم و با جرئت مي گويم که جرقه بيداري اسلامي بعد از آن حماسه عظيم زده شد.
    
مديرمسئول کيهان با اشاره به اين نکته که اگر از فتنه 88 و حماسه 9 دي که ايستگاه آخر فتنه بود براي راهي که در پيش داريم عبرت نگيريم و درس هاي برگرفته از آن را به کار نبنديم، اينگونه گراميداشت ها سود چنداني نخواهد داشت، گفت؛ از جمله درس هاي مورد نظر، چگونگي مواجهه و تصميم گيري در انتخابات پيش روي است و افزود؛ به عنوان مثال کساني که عليه فتنه موضع نداشته و هنوز هم ندارند، اگر آلوده نباشند به دليل کم د اني شايسته هيچ مسئوليتي نيستند و نبايد به خانه ملت فرستاده شوند و در توضيح اين نکته گفت؛ کساني که در مقابل فتنه 88 سکوت کرده و هنوز هم حاضر به موضع گيري نيستند را مي توان به دو دسته تقسيم کرد، اول آنهايي که مي دانستند چه جنايت بزرگي در حال وقوع است ولي ديدند و دم برنياوردند، اين عده در وطن فروشي سران فتنه سهيم هستند و دسته دوم کساني که درک نمي کردند چه فاجعه اي اتفاق افتاده است. اين عده هم به دليل کم داني و عدم درک مسائل، شايسته حضور در مسئوليت ها نيستند. مگر مراکز تصميم ساز جاي افراد بي خبر و کم هوش و فراست است؟!
    
شريعتمداري در ادامه به نمونه هايي از خيانت فتنه گران اشاره کرد و گفت: «از نظر غرب گراها وقتي حزب الله از جان و مال و ناموس آنها دفاع کند، ايثارگر است ولي هنگامي که در مقابل مفاسد اقتصادي و زشتي ها و پلشتي هاي آنها مي ايستد، تندرو و افراطي ناميده مي شود». وي در پايان به پرسش حاضران پاسخ گفت و درباره ادعاي کساني که اين روزها به شورايي شدن رهبري اشاره مي کنند گفت؛ طرح اين مسائل و بزرگنمايي رسانه هاي زنجيره اي درباره آن، فقط به منظور حاشيه سازي و ايجاد ميدان هاي فرعي صورت مي پذيرد تا افکار عمومي را از کارنامه ناکارآمدي هاي خود منحرف کنند و افزود: اينگونه ادعاها خيلي بزرگتر از دهان ادعاکنندگان است.
    
شريعتمداري در پاسخ به سوال ديگري درباره ادعاي تقلب به يک سند اشاره کرد که نشان مي داد اين ادعا چندماه قبل از انتخابات خرداد 88 از سوي يک مرکز آمريکايي و با حضور گري سيک، کنت تيمرمن، لري فرانکلين، مايکل لدين و دو ايراني در واشنگتن طراحي شده و سپس براي اولين بار از سوي آقاي هاشمي مطرح شد و افزود: البته معلوم نيست که پخت و پز آن نشست واشنگتن چگونه به ايشان رسيده بود و آيا از اصل ماجرا باخبر بودند يا نه؟
    
گفتني است در اين برنامه حجت الاسلام حمزه محمدي امام جمعه واوان، مجيد اميرعبدالهيان فرمانده سپاه اسلامشهر، اعضاي شوراي شهر و جمع کثيري از مردم ولايتمدار شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.