دادستان كل كشور : هيچ سندي دال بر تقلبي بودن انتخابات 88 ارائه نشد

دادستان كل كشور در مراسم 8 دي رشت: هيچ سندي دال بر تقلبي بودن انتخابات 88 ارائه نشد 9 دی -94
مگر قرار است چاقو دسته ی خودش را ببرد و یکی از سردژخیم های جوخه مرگ قتل عام زندانیان سیاسی سال 67  که یک  مجرم  جنایت علیه ی بشریت  است که روزی  بایدوی محاکمه ومجازات شودحرف راست بزند که اکنون پس از سپری شدن بیش از 6 سال  بدون آنکه پاسخگوی تعداد کشته شدگان تظاهرات های خیابانی 88 باشد مدعی شده که هیچ سندی دال برتقلبی بودن انتخابات 88 ارائه نشد!
دادستان کل کشور با بيان اينکه تاکنون کسي سندي مبني بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده و تنها به دنبال ايجاد ترديد در دل مردم بودند، گفت: راهبرد دشمن «تفرقه» است و هر کس تفرقه ايجاد کند در راستاي راهبرد دشمن حرکت کرده است.
    
به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي در مراسم گراميداشت حماسه مردم گيلان در 8 دي در ميدان شهداي ذهاب اين شهر راهبرد امروز نظام اسلامي را وحدت دانست و تصريح کرد: راهبرد دشمن «تفرقه» است و هرکس تفرقه ايجاد کند در راستاي راهبرد دشمن حرکت کرده است. وي با بيان اينکه امروز سازوکار قانون سالم بودن انتخابات را تضمين کرده است، افزود: مردم مجري اصلي انتخابات هستند و دشمنان مي خواهند سلامت انتخابات را زير سوال ببرند.
    
وي تقلب را اسم رمز فتنه در سال 88 عنوان کرد و گفت: تاکنون کسي سندي مبني بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده و تنها به دنبال ايجاد ترديد در دل مردم بودند.
    
رئيسي ظلم به مردم را نابخشودني خواند و يادآور شد: رهبري هشدار دادند اردوکشي خياباني نکنيد و موضوع را تبديل به بحران نکنيد. وي گفت: دشمن در فتنه سال 88 احساس کرد جاي پايي در کشور پيدا کرده اما از ملت ايران شناخت نداشت که مردم بابصيرت و دشمن شناس هستند.دادستان کل کشور ملت ايران را پشتيبان ولي فقيه دانست و تصريح کرد: خيزش مردم گيلان در راستاي بصيرت در 8 دي در تاريخ ماندگار شد. وي با اشاره به اينکه يوم الله قدرت تجلي خدايي است، افزود: دست قدرت خدا در 8 و 9 دي ملت ايران متجلي شد که مشت محکمي بر دهان فتنه گران بود. رئيسي با بيان اينکه مردم عليه فتنه گران و استکبار يکپارچه خروش بودند، اضافه کرد: حماسه 9 دي پيام براي دشمنان انقلاب اسلامي است که ملت ايران دشمن شناس و زمان شناس بوده و با بصيرت در صحنه هستند.
    
وي توجه به عبرت هاي فتنه هاي 88 را مهم خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از هر زمينه اي براي ايجاد تفرقه و ترديد در انتخابات تلاش مي کند.
    
اين مقام مسئول با تصريح بر اينکه مردم بايد به رهنمودهاي مقتداي بصيرت آفرين ما توجه کنند، يادآور شد: سازوکار قانون تضمين کننده انتخابات بوده و ايجاد شبهه در دل مردم گناه نابخشودني است. وي خاطرنشان کرد: امروز توجه به قانون و اصل ارزش هاي اسلامي و ولايت فقيه تضمين کننده نظام اسلامي است. رئيس با مهم خواندن جايگاه مجلس خبرگان و شوراي اسلامي، متذکر شد: مردم با انتخاب اصلح و حضور ميليوني در انتخابات بار ديگر اقتدار نظام اسلامي را به منصه ظهور مي رسانند.