نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  17 آذر- 94
غافلگیری مسئولان در بارش برف تهران
به دنبال بارش برف در تهران که از چند روز قبل توسط سازمان هواشناسی پیش‌بینی شده و از مدتها قبل نیز در مورد سرما و بارش برف و باران در کشور هشدار داده شده بود، متاسفانه در اولین ساعات بامداد دیروز تحت تاثیر بارش برف، معابر شهر با تراکم خودرو مواجه شد که متاسفانه به دلیل عدم حضور مامورین راهنمایی و رانندگی در برخی از نقاط شهر و هم‌چنین نبودن مامورین شهرداری، مشکلاتی برای شهروندان تهرانی بوجود آورد که قطعاً اعلام خواهد شد مسئولان مربوطه غافلگیر شده و نتوانسته‌اند به نحو احسن انجام وظیفه نمایند! امیدواریم با توجه به اینکه هنوز فصل زمستان فرا نرسیده در روزهای آینده و با توجه به پیش‌بینی‌های اعلام شده، هیچ مسئولی منبعد غافلگیر نشود!؟سیدی – تهران
خطر مقابل پارک قیطریه
بارها و بارها چه از طریق جراید و چه تماس تلفنی از شهرداری منطقه یک خواسته‌ایم که مقابل درهای شرقی پارک قیطریه سرعت‌گیر نصب کند. این مسیر به علت شیب تند و زیاد، برای عابران و استفاده کنندگان از پارک بسیار خطرناک است.
لطفاً پیام بنده را چاپ تا مسئولان شاید اقدام کنند.یک شهروند تهرانی

* مقصودنیا از تهران: رانندگان تاکسی متاسفانه در روزهای بارانی و برفی سوءاستفاده می‌کنند. فقط کافی است هوا کمی نامساعد باشد، آن وقت همه تاکسی‌ها به دربستی تبدیل می‌شوند. کاش سروکله واحدهای نظارتی سازمان تاکسیرانی در این روزها هم در کوچه و خیابان‌های شهر پیدا می‌شد!؟
* حقگو از تهران: از مسئولان ذیربط، خصوصاً وزارت کشور خواستاریم هرچه زودتر با برهم زنندگان جلسات و همایش‌های قانونی مجوزدار توسط عده‌ای قانون‌شکن برخورد کند. اینها بیش از حد جسور، گستاخ و قانون‌گریز شده‌اند.
*
اصغر زاده از تهران: معاون دادستانی کشور در مورد بابک زنجانی حرف درستی زدند که جای تقدیر دارد. وی گفته است «زنجانی» سلطان جعل است. به نظرم باید دید این جاعل بزرگ به چه پشتوانه‌ای چنین اعمالی را مرتکب می‌شد؟