امام جمعه قم:نامه خامنه ای افشاي نفاق سران غرب بود

امام جمعه قم:نامه خامنه ای افشاي نفاق سران غرب بود14 آذر- 94
بی خودی گفته نمی شود تا ابله درجهان است مفلس در نمی ماند

امام جمعه قم نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربي را افشاي نفاق سران استکبار و غرب در برخورد با تروريسم عنوان کرد.    قم- خبرنگار کيهان:حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمد سعيدي با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربي گفت: در اين نامه به اشاره به شدت عمل نسبت به عمليات تروريستي در فرانسه از سوي سران استکبار و غرب و از سوي ديگر تسامح و حتي ياري تروريسم دولتي رژيم صهيونيستي نفاق آنان به روشني به جوانان و همه جهانيان يادآوري شد.
     وي اظهار کرد: مگر قربانيان تروريسم در فرانسه با صدها هزار قرباني ترور در فلسطين و ساير کشورهاي منطقه در انسانيت تفاوت دارند که سران غرب و آمريکاي ترورپرور در يکي سکوت مي کنند و در ديگري بگير و ببند راه مي اندازند.

    توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور ميليوني مردم در مراسم اربعين حسيني در کربلاي معلابيان کرد: امسال راهپيمايي زائران با حضور ميليوني مردم برگزار شد؛ اين راهپيمايي عظيم پيام هايي را به دنبال داشت.

    سعيدي با بيان اينکه يکي از پيام هاي اين راهپيمايي وحدت بر محور دين و ولايت است گفت: اين حرکت اقتدار تشيع در برگزاري اين مراسم بي نظير در کمال آرامش و امنيت را به نمايش گذاشت.

    وي بيان کرد: مراسم اربعين امام حسين(ع) نقطه عطف و سرمايه عظيم براي جهان اسلام است و بايد از آن بهترين بهره برداري را براي تحقق آرمان هاي اسلام برد و ان شاءالله اين حرکت زمينه اي براي ظهور امام عصر(عج) باشد.

    امام جمعه قم با اشاره به 18 آذر روز وقف بيان کرد: فلسفه اصلي وقف رفع نياز از جامعه اسلامي است و بايد در هر زمان به رفع نيازها توجه شود.

    وي افزود: امروز ترويج دين و پاسخ به شبهات و نيز ترويج علم و پژوهش و گسترش عفاف و حجاب به وسيله ابزارهاي مدرن از ضرورت هاي جامعه است و واقفين بايد به اين جهت نظر داشته و هدايت شوند.