هر قلمی که موجب نا امیدی شود در مسیر ضد انقلاب است

استاندار قزوین:
هر قلمی که موجب نا امیدی شود در مسیر ضد انقلاب است  15 آذر- 94
بااین حساب قلمزنان  اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری وخبر گزاری دروغ پرداز فارس وسایر همقطاران شان در ورق پاره ی رسالت وسایت رجا نیوز ..... دربست درمسیر ولبست ضد انقلاب قرار دارند و نفوذی دشمن خامنه ای شامل حال شان می شود.

قزوین- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: شما خبر نگاران سرداران و سربازان اطلاع رسانی هستید وما بدون شما نمی‌توانیم به وظایفمان عمل کنیم.
فریدون همتی استاندار قزوین در نخستین نشست مطبوعاتی خود با رسانه‌های جمعی در سالن جلسات استانداری قزوین با بیان این مطلب ضمن تبیین اهداف کلی دولت، دید گاه‌ها، سیاست‌ها وبرنامه‌های کاری خود را تشریح کرد.
وی ابتدا با گرامیداشت اربعین حسینی گفت: حضور میلیونی مردم اقصی نقاط جهان در مراسم اربعین حسینی نشان داد هیچ تجمعی به این عظمت در جهان شکل نگرفته و این حضور حتی از مناسک حج باشکوهتر و بدون هیچ مشکلی برگزار شد و دنیا به آن اعتراف کرد.
همتی افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم شجاعت و انصاف داشته باشند و آنچه به نفع مردم است را منعکس و باایجادامید و نشاط در جامعه با قلم و خبرهای خود به شادابی جامعه کمک کنند.
وی بیان کرد: هر قلم و رسانه و یا سخنرانی که موجب ناامیدی، ناکارآمدی دولت و مسئولان شود در مسیر ضد انقلاب گام برداشته و محکوم است.همتی گفت: از رسانه‌های استان انتظار شجاعت، انصاف، رسالت حرفه‌ای و غیرت دینی داریم تا در مسیر ارزشها گام برداشته و در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.
همتی با اشاره به فرارسیدن انتخابات اظهارداشت: باید محور رقابتها در این انتخابات آموزه‌های دینی و اخلاق اسلامی باشد و دست اندرکاران انتخابات وظیفه دارند با بسترسازی به گونه‌ای حرکت کنند تا مشارکت حداکثری مردم محقق شده و ازآراء مردم صیانت شود.وی اضافه کرد: این مشارکت حداکثری می‌تواند پشتوانه‌ای قوی برای دولت برای مرحله دوم برجام باشد و اقتدار نظام را دوچندان کند تا طرف‌های مذاکرات به خواسته‌های ملت تن دهند.
استاندار قزوین یادآورشد: همه مراحل و فرآیند انتخابات حق الناس است و به هیچکس اجازه نخواهیم داد حتی یک رای را جابجا و یا مخدوش کند و تلاش می‌کنیم شعار فراجناحی بودن دولت عملیاتی شود زیرا برای دولت پیروزی هیچ جناحی مهم نیست و هدف صیانت از آراء مردم و برگزاری انتخاباتی قانونی است.همتی که حمایت از بخش خصوصی را درابتدای ورود خود به استان بارها مطرح کرده این بار نیز موفقیت در کارها را در گرو مشارکت بخش خصوصی دانست و اظهارداشت: مهمترین وظیفه استانداران در شرایط کنونی حمایت از بخش خصوصی برای مشارکت در کار است و ما هم تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی سرمایه گذاران استان و خارج از استان و نیز خارج از کشور ضمن سپردن کارهای مهم و طرح‌های نیمه تمام برای ایجاد اشتغال از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.