امام جمعه کرمان: ائمه جمعه در انتخابات باید مستقل عمل کنند

امام جمعه کرمان:
ائمه جمعه در انتخابات باید مستقل عمل کنند   30 آذر -94
لابد این امام جمعه ی کرمان حامی رفسنجانی است که چنین فتوا یا  نظرداده است .چون همه امام جمعه ها همگی نان وجیره خوار خامنه ای و غلام حلقه برگوش  و بلندگوی تبلیغاتی وی می باشند.

کرمان- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: حجت‌الاسلام جعفری امام جمعه کرمان در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان اظهار داشت: امروز می‌بینیم استکبار جهانی چه اقداماتی را انجام می‌دهد و غصه بزرگتر و بالاتر این است که برخی از کشورهای اسلامی سرسپرده استکبار هستند و تبلیغات سو علیه جمهوری اسلامی در حجم بالا انجام می‌شود و این بی‌شرم‌ها حزب‌الله لبنان را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: از روز اول مسلمانان کوتاهی کردند وگرنه نباید یک رژیم پلید و جعلی اسرائیل به وجود بیاید و خطر تفکر وهابی و سعودی‌ها بسیار خطرناک و باید این مسائل بیان شود.امام جمعه کرمان با اشاره به فاجعه منا امسال، گفت: شوخی نیست این همه انسان مظلوم از ایران و سایر نقاط عالم مهاجر الی‌الله گردند و هیچ کس هم حرفی نزدند و آمریکا با دروغ‌پردازی بر دنیا صیانت می‌کند و مسئله حقوق بشر با کمال بی‌شرمی بیان می‌کند و این حربه‌ای برای مستکبرین غربی شده است.
حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: معظم رهبری پیش‌بینی کردند مبنی براینکه اسرائیل 25 سال آینده را درک نخواهند کرد و امیداواریم این اتفاق رخ دهد. وی با اشاره به مسئله انتخابات، گفت: مشی بنده این است که از ابتدای مسئولیت در امامت جمعه جز بیان کلیات به گونه دیگری صحبت نکرده‌ام که طرفدار حزب خاصی هستم و اگر بخواهیم مردم را داشته باشیم باید ائمه جمعه مستقل باشند و هر کس بگوید امام جمعه باید از یک حزب طرفداری کند از نظر بنده صدرصد مردود و غلط است و ائمه جمعه اگر می‌خواهند استقلال، محبوبیت خود را حفظ کنند باید مستقل عمل کنند و فقط معیارها و شاخص‌ها باید برای مردم بیان شود و بفهمند چه کسی را انتخاب کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: سه ماه دیگر تا انتخابات فرصت نیست و باید نهایت کوشش را انجام دهید تا افراد با تقوا، ولایتمدار و افراد اهل به مجلس بروند نه افراد بی‌سواد زیرا مجلس جای هر کسی نیست و متاسفانه عده‌ای افراد افراطی، تند و جاهل در مجلس فعلی حضور دارد.