سردار سلامي:سپاه در حين نبرد روش هاي نوين را توسعه مي دهد

سردار سلامي:سپاه در حين نبرد روش هاي نوين را توسعه مي دهد  30 آذر -94
نکند کشته شدن پاسدار حسین همدانی وغیب شدن پاسدار تروریست قاسم سلیمانی وافزایش کشته هاو تجیل اجساد از سوریه جزو دستآورد روش های ارتقا یافته ین وین پاسداران درحین نبرد است!!
جانشين فرمانده کل سپاه تاکيد کرد: سپاه در حين نبرد روش هاي نوين را توسعه مي دهد و ابتکار عمل را وارد مرحله اجرا و عمل مي کند و تفکراتي را به ميدان مي آورد که دشمن هرگز براي آن آمادگي ندارد.
    
سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه در گفت وگو با فارس، با اشاره به روند طي شده توسط سپاه در طول انقلاب اسلامي گفت: سپاه در طول انجام رسالت ها و مسئوليت هاي پاسداري خود از صحنه هاي بسيار سخت، پيچيده، پرمانع و به ظاهر غير قابل عبور گذشته است و اين موضوع دستاوردها و تجربيات عملي و علمي ارزشمندي براي سپاه به همراه داشته است.
    
وي ادامه داد: اما سپاه سبک نبرد را کاملاتغيير داد و يک انديشه جديد را وارد ميدان کرد. سپاه در حين نبرد روش هاي نوين را توسعه مي دهد و ابتکار عمل را وارد مرحله اجرا و عمل مي کند. از طرفي ساختارهايي که سپاه تشکيل مي دهد با ساختارهاي معمول متفاوت است و تفکراتي را به ميدان مي آورد که دشمن هرگز براي آن آمادگي ندارد. يعني سپاه همواره نوآوري ها و ابتکاراتش را وارد عرصه نبرد مي کند.
    
سلامي با اشاره به توان نيروي انساني در سپاه ابراز داشت: در سپاه انسان هايي وجود دارند که قادر به تحمل سختي ها، پيچيدگي ها و مخاطرات تاکتيک هاي ابتکاري براي عبور از دشمنان فوق العاده برتر را دارند. سپاه انسان هايي را طراحي مي کند که شجاعت و اعتماد به نفس مواجهه با دشمن را در ميدان ذهن و قلب دارند، يعني قلب هاي شجاع و ذهن هاي نوآور در ترکيب با انسان هاي شهادت طلب و فداکار و به همراه ابزارهايي که عموما يا در حين نبرد توسعه پيدا مي کنند و يا متفاوت از ابزارهاي دشمن است، پيروزي هاي پي درپي را به دنبال دارد و سرنوشت جنگ را به نفع نظام رقم مي زند. جانشين فرمانده کل سپاه تاکيد کرد: در اين راستا فقط در حدود بيش از 50 جلد کتاب قطور روزشمار جنگ وجود دارد که تحولات را به صورت روزانه از سطح سياسي تا سطوح ميداني دنبال مي کند. همچنين اطلس هاي مختلف عمليات هاي جنگ و کتب تحليلي و پژوهش بسياري به چاپ رسيده است و اين کار هنوز ادامه دارد.