گفت و شنود راه كج!


دروغ نامه  کیهان 8 اردیبهشت - 97
گفت و شنود 
راه كج!
گفت: وزارت خارجه تيتر اول کيهان چهارشنبه را که در اعتراض به اظهارات ظريف در شوراي روابط خارجي آمريکا بود، انکار کرده است!
    
گفتم: مگر تيتر کيهان چهارشنبه چه بود؟
    
گفت: آقاي ظريف طي سخناني در شوراي روابط خارجي آمريکا گفته بود؛ «ما و عربستان در رقابت براي اينکه قدرت برتر منطقه باشيم، منطقه را به نابودي کشانده ايم»! و ما در کيهان تيتر زده بوديم «آقاي ظريف ديپلمات باش، انقلابي پيشکش».
    
گفتم: يعني داعش را ما ساخته ايم؟ مردم مظلوم يمن را ما قتل عام مي کنيم؟ ما با اسرائيل عليه ملت هاي مسلمان همپيمان شده ايم؟ ما براي کشتار مردم يمن و بحرين و غزه و لبنان، صدها ميليارد دلار اسلحه از آمريکا و انگليس و فرانسه خريده ايم؟ و ده ها جنايت هولناک ديگر را ما مرتکب شده ايم؟!
    
گفت: آقاي ظريف اينطور گفته است و بعد از اعتراض کيهان، وزارت خارجه اعلام کرده که اين سخن از ظريف نيست! و حال آنکه متن انگليسي اظهارات ظريف همراه با فيلم سخنان ايشان موجود است و در کيهان امروز آمده است.
    
گفتم: انکار وزارت خارجه نشان مي دهد که خودشان هم مي دانند اظهارات ظريف، ضدامنيت و منافع ملي و ذلت بار بوده است و سند آن هم که موجود است. پس ديگر چه چيزي را انکار مي کنند؟!
    
گفت: با ترجمه برجام و فکت شيت نيز همين کار را کرده بودند و اخيرا معلوم شده متن کنوانسيون ذلت بار پالرمو را هم درست ترجمه نکرده اند! معلوم نيست کي قرار است با ملت روراست باشند؟!
    
گفتم: چه عرض کنم؟! طرف مي گفت؛ خدايا خودت راه راست را به سمت ما کج کن!