كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان 8 اردیبهشت - 97
كيهان و خوانندگان
    * آقاي ظريف گفته به جاي قدرت منطقه شدن دنبال منطقه قدرتمند هستيم. به ظاهر حرف قشنگي است ولي به ايشان بايد گفت با قوي نشدن در اين منطقه 
    
پر آشوب و پر از دشمن نمي توان منطقه قوي ساخت. مشکل اين دولت ساده انديشي درباره مسائل و تحولات پيچيده منطقه و جهان است.
    31070902
    * 
آقاي رئيس جمهور ادعا کرده اند که توانسته بين اروپا و آمريکا جدايي بيندازد اگر چنين است پس چرا هر دو بر عليه توان دفاعي کشورمان موضع مشترک گرفته اند و به عنوان مثال رئيس جمهور فرانسه به عنوان شريک تجاري اصلي دولت آقاي روحاني برجام را مشروط به محروم ساختن ايران از برنامه موشکي و منطقه دانسته است؟ البته آقاي روحاني قبلا معتقد بود که اروپا بدون اجازه آمريکا آب هم نمي خورد.
    74710913
 ، 97040912
    * 
سخنان نسنجيده آقاي ظريف دامن زننده به همان ايران هراسي است که دشمنان مدت هاست به دنبال آن هستند. همانند نشان دادن ايران با عربستان که عامل منطقه اي ساختن گروه هاي دهشتناکي مثل داعش است، با کدام قاعده ديپلمات بودن سازگار است واقعا؟!
    5898021
 ،81810902
    * 
يکي از مسئولين اظهار داشته همه کشورهاي دنيا جز رژيم صهيونيستي و يکي دو کشور منطقه طرفدار برجام هستند. در حالي که وقتي از برجام آبي براي کشور و ملت گرم نمي شود طرفدار برجام بودن از سوي چند کشور چه فايده اي دارد؟
    
خوش خيالي مسئولان و مسيرشان در توهم تا کي قرار است ادامه پيدا کند؟
    79770912
    * 
توهم دولتمردان ما در رابطه با پليس خوب دانستن اروپا در مقايسه با آمريکا که تجربه نشان داده نوعي خود را دور زدن مي باشد تا کي قرار است ادامه داشته باشد. و ملت هزينه اين سياست شکست خورده را بپردازد؟
    
اسحاقي
    * 
آفتاب تابان برجام آقاي رئيس جمهور سر از جابجايي پول با گوني درآورد. ادعاي جديد جدايي بين اروپا و آمريکا معلوم نيست سر از کجا درخواهد آورد، خصوصا با توجه به اظهارات رئيس جمهور فرانسه در آمريکا.
    86170912
    * 
رئيس جمهور محترم گفتند اگر آمريکا از برجام خارج شود، دنيا او را محکوم خواهد کرد! عرض مي کنم طي اين دو سال که شيطان بزرگ به هيچ يک از تعهدات خود عمل نکرده است کدام سازمان هاي عريض و طويل او را محکوم کردند؟ در ثاني آمريکا از برجام خارج نمي شود چرا که برجام به نفع آنهاست و بدون کمترين هزينه تمام دستاوردهاي ما را نابود کردند و چيزي هم تحويل ندادند!
    
ابوالقاسمي
    * 
روزنامه کيهان را به دليل شجاعت در روشنگري ذوالفقار مطبوعات مي دانم. جريان ايمان و کفر هميشه بوده و ادامه دارد مهم اين است که افراد مومن در اين راه خريده يا خسته و متوقف نشوند.
    27700912
    * 
اگر آن روزي که آن مدير دستگاه اجرايي ائمه را قابل نقد دانست با او برخورد مي شد امروز شاهد اهانت خبرنگار فاسد و بي حيثيت به ساحت حضرت امام رضا(ع) نبوديم. گويا عده اي که نان بيت المال را مي خورند سوگند خورده اند تا به دين زدايي و حيازدايي از کشور اهتمام ورزند!
    
عبدالحسين شاهين
    * 
از مدعي العموم درخواست مي شود آن خبرنگارنماي مزدور و بي شرم، که به ساحت ملکوتي امام رئوف حضرت علي بن موسي(ع) اهانت نمود را به اشد مجازات برساند تا درس عبرتي براي ديگر جرثومه هاي فساد و تباهي باشد که براي مقاصد شوم و آلوده خود، ادامه توهين به مقدسات را در سر مي پرورانند.
    
نوربخش - مشهد مقدس
    * 
فرد هتاک به حضرت ثامن الائمه(ع) يعني خبرنگار روزنامه جهان صنعت چون تصور مي کرده موضوع هتاکي او به ساحت ائمه در قوه قضائيه با پرداخت جريمه مالي و يا چند ماه ممنوعيت از کار مطبوعاتي حل خواهد شد جسارت پيدا کرده که اين هتک حرمت را مرتکب بشود، بعد که ديد کار بيخ پيدا کرد قصد فرار از کشور را کرد که موفق نشد.
    53640912
    * 
در اين دولت متوجه شديم اصلاح طلبي يعني سواري گرفتن دولتمردان از مردم بيچاره و غرق شدن آنان در زندگي اشرافي و بعد هم سرگرم ساختن ملت با کنسرت و دفاع از کشف حجاب و حمله به ضابط قانون.
    21310935
    * 
به طور قطع سهل انگاري و بي تفاوتي مسئولان و مردم در قبال هتک حرمت هايي که در جامعه صورت مي گيرد غضب خداوند را به دنبال خواهد داشت نبايد اجازه داد قبح هتاکي و توهين به مقدسات و ارزش ها ريخته شود.
    47270912
    * 
آقاي رئيس جمهور به خاطر سوگندي که در آغاز رياست جمهوري براي دفاع از امنيت و منافع ملي کشور خورده اند بايد درخصوص فحاشي و هتاکي آن زن قانون شکن به مامور قانون واکنش نشان داده و اين عمل هتاکانه را محکوم نمايند.
    69790916
    * 
در اکثر اديان حيا و ايمان با هم قرين هستند و اين نظام سرمايه داري بود که حجاب را از پيروان اديان دور کرد تا بتواند با استثمار زنان صاحب ثروت و قدرت بيشتري شود.
    54470937
    * 
خدا نگذرد از کساني که به جاي فکر حل معضلات تهران به دنبال ماجراجويي و انتخاب شهردار سياسي هستند تا همانند شوراي اول کارنامه اي سراسر هياهو و سرانجام انحلال شورا را از خود برجاي گذارند! شهردار تهران بايد مدير جهادي، پاک دست و کارآمد باشد نه صرفا سياسي و بيمار!
    
دشتي و طاهري
    * 
با وجود مسئولان و مديران کج انديش و حاشيه ساز نيازي به وجود دشمن نيست، همان ها که به جاي موضوع فرار فلان جاسوس از سازمان محيط زيست فيلم برخورد مامور نيروي انتظامي با فلان زن فحاش و هتاک را مسئله اول کشور کردند.
    69120914
    * 
سازمان بازنشستگي کشوري در مشهد 9 سال کار مديريت کشاورزي بنده را که چهار سال آن در يک منطقه دور افتاده خراسان بوده ناديده گرفته و محاسبه نمي کند تکليف ما با اين سنگ اندازي ها چيست و چه بايد کرد؟
    9625-0915
    * 
تا يکي دو سال قبل براي تجديد اعتبار بيمه درمان تامين اجتماعي مراجعه مي کرديم فيش رايگان مي دادند تا به بانک مراجعه کنيم و طي چند سال بابت فيش 1000 تومان مي گرفتند و اگر 6 ماهه اعتبار مي خواستي همان 1000 تومان کافي بود ولي حالا براي هرماه 1000 تومان مي گيرند. چرا؟!
    9654-0937
    * 
چرا در برگه ثبت نام کارت هوشمند فقط نام مادر ذکر شده است و نام پدر حذف گرديده؟ نکند بي اهميت تلقي شدن اينکه پدر فرد کيست هم ابتکار سند 2030 است؟!
    05630915
    * 
آيا رئيس جمهور محترم خبر دارند که کيسه برنج هندي نامرغوب به 75 هزار تومان رسيده است. قبل از دولت ايشان بهاي اين برنج کمتر 30-40 هزار تومان بود، در حالي که مبلغ يارانه ها همين مبلغ فعلي بود!
    27530918
    * 
چند شغله بودن مسئول محترم امور ايثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي موجب شده قانون جامع ايثارگران در اين وزارتخانه پياده نشود و ما کارمندان ايثارگر اين وزارتخانه متضرر شويم. لطفا صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد.
    
محبي
    * 
بعد از گذشت 10 سال قرار است آزمون سردفتري برگزار شود درخواست ما جوانان فارغ التحصيل رشته حقوق از مسئولين اين است که شرکت قضات، اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها، وکلا و .... را مشروط به استعفاي آنان از کار فعلي قبل از برگزاري آزمون بکنند تا در حق ما جوانان تحصيل کرده بيکار ظلم و اجحاف نشود.
    
محتشم