كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 30 فروردین - 97
كيهان و خوانندگان
    
    * تکرار جمله «ما بدون آمريکا برجام را با اروپا ادامه مي دهيم» در شان ايرانيان نيست و اقتدار مردم اجازه نمي دهد که ناقضان برجام با آسودگي خيال امتياز مجدد از ملت ايران بگيرند ولي در عوض، ما را به توافق سوخته و پر از خسارت پايبند نگه دارند.

    3061013
    * ساده لوحاني که مي گويند چرا در سوريه هزينه مي کنيم به سخنان رئيس جمهور بي عقل آمريکا توجه کرده اند که مي گويد 7 تريليون دلار هزينه کرديم و نتيجه اي هم نگرفتيم؟! در اين صحنه نابرابر چه کسي پيروز ميدان بود؟! کساني که اين حرف ها را بر سر زبان برخي افراد انداخته اند دلشان براي ايران مي سوزد يا آمريکا؟

    09500919
    * کيهان محترم؛ هنگامي که اخبار شبکه هاي فارسي زبان و تحليل هاي سياسي آنها را مي بينم متوجه مي شوم که با هدايت هاي رهبر عزيز چگونه دشمنان گيج و سردرگم شده اند ولي با مشاهده برخي از اخبار داخلي به چشم خود مي بينيم که چگونه عده اي در پازل دشمن به ايفاي نقش مي پردازند!

    31070902
    * عجيب است که مدعيان اصلاحات و روزنامه هاي زنجيره اي اتفاق نظر زيادي با اتحاديه عرب در خصوص موضوع موشکي کشور داشتند برخي از جريان هاي داخلي فعال تر از دشمنان خارجي با اين مردم مي جنگند! عجيب نيست؟!

    لطفعلي خاني

    * بعضي از روزنامه هاي زنجيره اي حمله موشکي آمريکا به سوريه را در صفحه اول پوشش ندادند. دليل اين کارشان چه بود؟

    77950936
    * نبايد گذاشت جنگ رسانه اي دشمن با مسائل حاشيه اي چرند، پيروزي هاي بزرگ مقاومت در سوريه را تحت شعاع قرار بدهد. رسانه ملي در اين مورد بايد بيش از پيش فعاليت داشته باشد.

    68070913
    * کساني که در ايام انتخابات از نشان دادن توان موشکي و شهرهاي موشکي به شدت ناراحت بودند به امروز منطقه بنگرند. به راستي اگر بنيه دفاعي و نيروهاي مسلح زير نظر و فرماندهي برخي افراد وا داده قرار داشت، سرنوشت کشور به کجا ختم مي شد؟!

    عبدالحسين شاهين

    * 54 کشور دنيا دلار را از معاملات دو يا چند جانبه شان حذف کردند ايران اسلامي که در طي چند دهه اخير درگير جنگ ارزي با آمريکا بود، چرا هنوز بايد وابسته به دلار باشد؟

    بهنامي

    * قاچاقچيان براي خريد جنس ابتدا به حساب افرادي در ايران پول واريز مي کنند و سپس در دبي از صرافي آنها دينار دريافت مي کنند. دولت بايد اين ها را شناسايي و برخورد نمايد!

    05070917
    * مسئولين قبل از اينکه در مورد مبارزه با قاچاق کالا يا واردات کالاي داراي مشابه داخلي تصميم بگيرند بهتر است با توليدکنندگان جلسه اي برگزار کنند تا بتوانند ابعاد قضيه را بررسي و سپس تصميم گيري کنند.

    5060021
    * رشد توليد داخلي داراي لوازمي سه ضلعي است که يک ضلع آن حمايت هاي دولت و رسانه ها ازجمله رسانه ملي از توليد در داخل کشور است. موضوع بعد استقبال مشتري از خريد کالاهاي ايراني مي باشد. ضلع سوم وظيفه مهم توليدکنندگان است که به جاي سودجويي به فکر بالا بردن کيفيت کالاهاي توليدي خود باشند.

    49270919
    * تا زماني که مشکل خدمات پس از فروش کالاهاي ايراني حل نشود و دولت آن را قاطعانه اجرا نکند، مردم تمايل کمتري به خريد کالاي ايراني خواهند داشت.

    دشتي

    * اگر گوسفند زنده به خارج قاچاق نشود قيمت گوشت هر روز گران نمي شود. خيلي از مردم قدرت خريد ندارند و با سيلي صورت خودشان را سرخ نگه مي دارند.

    89320919
    * برخي ها پيشنهاد واگذاري مسائل منطقه به وزارت امور خارجه را مطرح کرده اند! خواهشمندم براي اين حضرات با آن پرونده بدفرجام برجام از اين خواب ها نبينند. همان موجود ناقص الخلقه برجام را بزرگ کنند براي هفت پشتشان کافي است

    55870912
    * اگر کيهان هم مانند روزنامه هاي اطلاعات و جمهوري اسلامي دست از نقد دولت و دولتمردان برمي داشت و به مديحه سراي مسئولان تبديل مي شد مي توانست از تسهيلات و کمک هاي دولت برخوردار شده و مشکلات روزنامه را حل کند و نياز به افزايش قيمت پيدا نکند.

    31040912
    * در آستان مقدس حضرت معصومه (س) بخشي از شبستان بزرگ حرم را شب هنگام اختصاص به استراحت زائرين قرار داده اند. جا دارد ازطريق اين ستون از آيت الله سعيدي توليت آستان و امام جمعه محترم قم تقدير و تشکر بشود.

    63740936
    * براي پرورش شترمرغ، کبک و بلدرچين چقدر پيگيري کردم ولي متاسفانه ديدم مثل توپ از اين اطاق به آن اطاق پاس کاري مي شوم و هيچ نتيجه اي حاصل نخواهد شد. برخي از مسئولان متاسفانه با رفتارشان سرمايه مردم را به سوي قاچاق و مشاغل کاذب سوق مي دهند!

    حاجي پور

    * در منطقه تهران پارس محله گلشن يک ورزشکار و رزمنده دوران دفاع مقدس آتش به اختيار براي جوانان محل کلاس ورزش برپا کرده ولي پيمانکار طرف قرارداد شهرداري خودسرانه در ورزشگاه را مي بندد و خلاصه سنگ اندازي مي کند. با اين وضع عامل اينکه جوانان سر از اعتياد درآورند کيست؟ از مسئولان شهرداري منطقه درخواست رسيدگي داريم.

    ترابي

    * شوراي شهر خلخال در اقدامي عجيب تصميم به بازگشت نام چند خيابان اين شهر به دوران طاغوت گرفته است از جمله نام آخرين نماينده شهر خلخال در زمان طاغوت که شعرهاي متعددي در وصف شاه مفلوک مقبور سروده بود!

    15380912
    * قبض گاز از سال گذشته تا امسال رشدي 50 درصدي در تعرفه ها داشته است. در حالي که تورم را تک رقمي اعلام مي کنند، نمايندگان مجلس بايد چرايي آن را از وزير نيرو جويا شوند.

    0883031
    * کرمانشاه با 1300 کيلومتر مربع بافت فرسوده مواجه است که مردم مستضعف توان بازسازي آن را ندارند؟! وام هايي که براي بازسازي مي دهند با سود 18 درصد است! از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم. فقط تصور کنيد اگر خداي ناکرده زلزله اي 5-6 ريشتري بيايد چه بلايي بر سر اين مردم خواهد آمد؟!

    اماني- جانباز از کرمانشاه

    * بنياد شهيد و امور ايثارگران اعلام نموده از خارج 2 پرفسور براي رسيدگي پزشکي جانبازان به ايران مي آيند. عرض من جانباز اين است اي کاش مسئولان بنياد ابتدا مشکل عدم اجراي مصوبه مجلس در خصوص طلب جانبازان را حل مي کردند و بعد به جسم جانبازان مي پرداختند. چندين سال از تصويب پرداخت مطالبات جانبازان توسط مجلس شوراي اسلامي سپري شد ولي دريغ از اجرا!

    طوراني

    * برخي دانش آموزان که والدين آنها در چشم و هم چشمي تقليد کورکورانه از سبک زندگي غربي در منزل سگ نگهداري مي کنند ناقل شپش سگ ها به هم کلاسي هاي خود هستند و مسئولين در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش هم هيچ دغدغه اي ندارند! با کمال تاسف وزارت صنعت هم به واردات غذاي سگ هاي خانگي ميدان مي دهد

    21310935
    * آقايان دست فروش در مترو از ابتداي امسال مدام وارد واگن بانوان مي شوند و ايجاد مزاحمت مي کنند. اعتراض بنده به مسئولين مترو هم بي نتيجه بوده است. از کيهان تقاضا دارم صداي ما را به گوش مسئولين مترو برساند.

    1586021