العبادی: صحبت از سفر محمد بن سلمان به عراق هیچ پایه و اساسی ندارد


العبادی: صحبت از سفر محمد بن سلمان به عراق هیچ پایه و اساسی ندارد13فروردین-97
فاش شدن نقش سپاه قدس وعوامل نفوذی درون دولت عراق و نوری مالکی مزدور ودست نشانده والحشد الشعبی آلت دست سپاه قدس که  خبر شایعه سازی سفر ولیعهد عربستان به عراق تیلیغ می کردند  تاجایی که. دراین رابطه تجمعات اعتراضی سفارشی درعراق برپا شد چون ربط به امنیتی کردن فضا درانتخابات پارلمان درپیش عراق دارد  چون هدف این است تاشرایطی فراهم  گردد نوری مالکی مزدور ودست نشانده خامنه ای وپاسداران به قدرت برسد . برای همین حیدر عبادی نخست وزیر عراق  فاش ساخته است سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به عراق هیچ پایه و اساسی ندارد. برخی با هدف ایجاد درگیری و اختلافات داخلی این خبر را منتشر کرده‌اند. ما اجازه نمی‌دهیم عراق به میدان درگیری‌های منطقه‌ای تبدیل شود.بالاخره العبادی خواهان دور کردن پرونده امنیتی از انتخابات آتی عراق شده است.
پرچم عراق و عربستان
نخست‌وزیر عراق تأکید کرد که صحبت از سفر ولیعهد عربستان به عراق هیچ پایه و اساسی ندارد و هدف آن ایجاد درگیری و اختلافات داخلی است.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در سخنانی گفت: صحبت از سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به عراق هیچ پایه و اساسی ندارد. برخی با هدف ایجاد درگیری و اختلافات داخلی این خبر را منتشر کرده‌اند. ما اجازه نمی‌دهیم عراق به میدان درگیری‌های منطقه‌ای تبدیل شود.
العبادی خواهان دور کردن پرونده امنیتی از انتخابات آتی عراق شد.
اخیرا اخبار زیادی درباره سفر محمد بن سلمان به عراق منتشر شد که روز شنبه نیز وزارت خارجه عربستان این اخبار را تکذیب کرد.