خامنه ای حكومت فلسطين در تل آويو تشكيل خواهد شد


اوین نامه کیهان 11 دی - 97
حكومت فلسطين در تل آويو تشكيل خواهد شد
رهبر انقلاب در ديدار دبيركل جنبش جهاد اسلامي تاكيد كردند 



حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز (دوشنبه) در ديدار آقاي «زياد النخاله» دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين و هيئت همراه تاكيد كردند: فلسطين با قدرت خواهد ماند و به لطف الهي در آينده نه چندان دور، پيروزي نهايي ملت فلسطين محقق خواهد شد.
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به يك معادله روشن در قضيه فلسطين گفتند: بر اساس اين معادله اگر مقاومت كنيد، پيروز خواهيد بود و اگر مقاومت نكنيد پيروزي نخواهيد داشت؛ اما به فضل الهي، مردم فلسطين در مبارزه با رژيم صهيونيستي تاكنون مقاومت كرده و پيروز بوده اند.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: پيروزي مردم فلسطين در سال هاي اخير، به معناي توانايي تشكيل حكومت در تل آويو نبوده است كه البته اين موضوع نيز به فضل پروردگار محقق خواهد شد، بلكه پيروزي اصلي اين بوده است كه رژيم صهيونيستي كه ارتش هاي عربي نتوانستند آن را شكست دهند، به وسيله مردم فلسطين و گروه هاي مقاومت به زانو درآمد و به اذن الهي پيروزي هاي بزرگ تري نيز خواهيد داشت.
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي خاطرنشان كردند: رژيم صهيونيستي كه در دو جنگ قبلي با گروه هاي مقاومت، در برهه اي بعد از 22 روز و در برهه اي ديگر بعد از 8 روز درخواست آتش بس كرد، در آخرين درگيري، بعد از 48 ساعت خواستار آتش بس شد و اين، يعني به زانو درآمدن رژيم غاصب صهيونيستي.
رهبر انقلاب اسلامي، اين اتفاقات را بسيار مهم و از الطاف الهي برشمردند و تاكيد كردند: علت پيروزي هاي مستمر ملت فلسطين در سال هاي اخير، ايستادگي و مقاومت بوده است و در آينده و تا زماني كه مقاومت وجود داشته باشد، روند افول و زوال رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داشت. حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به فشارهاي سنگين جبهه استكبار به جمهوري اسلامي ايران، گفتند: اين فشارها هرگز موجب نخواهد شد تا ما از وظيفه الهي، ديني و عقلاني خود در حمايت از فلسطين منصرف شويم.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با تمجيد از مقاومت و مبارزات جهاد اسلامي فلسطين، شفاي هرچه زودتر آقاي دكتر رمضان عبدالله دبيركل سابق جهاد اسلامي را از خداوند متعال مسئلت كردند.
در اين ديدار آقاي زياد النخاله دبيركل جهاد اسلامي فلسطين نيز ضمن ارائه گزارشي از آخرين تحولات فلسطين اشغالي و توانايي ها و آمادگي هاي بالاي گروه هاي مقاومت، گفت: مردم غزه با وجود همه فشارها، در مقابل رژيم صهيونيستي و طرح موسوم به «معامله قرن» ايستاده اند كه نمونه بارز آن، استمرار تظاهرات هفتگي «جمعه بازگشت» است. وي همچنين به پيروزي اخير مقاومت اسلامي فلسطين در مقابل رژيم صهيونيستي و درخواست اين رژيم براي آتش بس بعد از 48 ساعت، اشاره كرد و افزود: امروز توانايي ها و قدرت مقاومت اسلامي فلسطين بيش از هر زمان ديگر است، به گونه اي كه اگر جنگي رخ دهد، تل آويو و همه شهرها و شهرك هاي رژيم صهيونيستي در تيررس هزاران موشك مقاومت قرار خواهند داشت.