گردان های القدس: پاسخ حماقت رژیم صهیونیستی دندان شکن خواهد بود

 گردان های القدس: پاسخ حماقت رژیم صهیونیستی دندان شکن خواهد بود 11 بهمن-97
 عامل ومروج و سازماندهی  این اقدام نمایشی- تبلیغاتی سپاه قدس و همکاری حزب الشیطان لبنان است.چون پاسداران برای عبور ازبن بست حضور درسوریه نیاز شدید به برپایی جنگی دیگر بااسراییل وناامن کردن منطقه دارد.
تهران – ایرنا – گردان های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین - چهارشنبه شب در بیانیه ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد که درصورت انجام هرگونه حماقت علیه نیروهای مقاومت، پاسخی سخت و دندان شکن دریافت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، در بیانیه گردان های القدس تاکید شده که این نیروها به اشغالگران اجازه عبور از خطوط قرمز و تغییر قواعد درگیری را نخواهند داد و هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی علیه جهاد اسلامی و کادر رهبری آن به شکست خواهد انجامید.
در این بیانیه آمده است: گردان های القدس به خوبی نسبت به حیله ها و نیرنگ های دشمن هوشیار است و خون مجاهدان و فرماندهان این نیروها تنها مایه عذاب اشغالگران و شهرک نشینان خواهد بود.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هشدار داده است که درصورت انجام هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت، پاسخ کوبنده خواهد بود و تاکید کرده که دشمن به خوبی در درگیری های گذشته این را تجربه کرده است.
گردان های القدس در بیانیه تاکید دارد که فرماندهی نظامی از انضباط و آرایش کامل برخوردار است و در لوای دبیرکل جنبش جهاد اسلامی عمل می کنند.
طی ماه های اخیر و پس از آغاز تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی، درگیری میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت بالا گرفت و این درگیری ها کم و بیش همچنان ادامه دارد.