گزیده خبرهای 11 بهمن – 97 قسمت -2

گزیده خبرهای 11 بهمن – 97 قسمت -2
ريولين: اوضاع امنيتي اسرائيل خراب و رو به زوال است
رئيس رژيم صهيونيستي تاكيد كرد: اوضاع امنيتي اسرائيل خراب است و ايران از جبهه شمال به حملات ما به سوريه پاسخ خواهد داد.به گزارش روزنامه يديعوت آحارونوت، روون ريولين در كنفرانس موسسه مطالعات امنيت ملي در تل آويو، پيش بيني خود از چشم انداز اوضاع و احوال امنيتي رژيم اسرائيل در ماه ها و سال هاي آتي را ارائه  و اوضاع امنيتي اين رژيم را پيچيده و رو به زوال توصيف كرد.وي گفت: ايران در تلافي حملات اخير اسرائيل به سوريه، نه از سوريه بلكه از جبهه شمالي اسرائيل پاسخ متقابل خواهد دادريولين» چشم انداز ثبات استراتژيك اسرائيل را با توجه به حضور ايران در سوريه و تلاش براي تاسيس پايگاه هاي دايمي در سوريه با دو كلمه «رو به زوال و پيچيده» بيان كرد.
واژگوني سرويس مدرسه در همدان 7 مصدوم بر جاي گذاشت
رئيس مركز اورژانس پيش بيمارستاني همدان از واژگوني يك سرويس مدرسه در استان همدان خبر داد و گفت: هفت مصدوم حادثه واژگوني سرويس مدرسه به بيمارستان همدان منتقل شده اند.حبيب معصومي در گفت وگو با مهر اظهار داشت: ساعت هفت و 56 دقيقه صبح ديروز يك دستگاه خودروي سواري مابين راه روستايي حاتم آباد به سمت مزرعه مهدي آباد واژگون شد.وي با بيان اينكه اين خودروي سواري هفت سرنشين داشت و دانش آموزان مدرسه را به مقصد مي رساند، گفت: متاسفانه حال دو نفر از دانش آموزان مساعد نيست. رئيس مركز اورژانس پيش بيمارستاني همدان اضافه كرد: اورژانس كوريجان و روعان اين مصدومان را به بيمارستان بعثت همدان منتقل كردند.
كشف 760 كيلومواد مخدر
سرويس شهرستانها: فرمانده انتظامي استان كهگليويه و بوير احمد از كشف ترياك از يك دستگاه خودروي هيونداي جنسيس در محور ياسوج - اصفهان خبر داد.  سرتيپ مهدي انصاري اظهار داشت: ماموران پليس حين اجراي  ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري محور مواصلاتي ياسوج - اصفهان به يك دستگاه خودروي هيونداي جنسيس مشكوك  و به آن دستور ايست دادند.وي گفت: راننده با بي اعتنايي به دستور ماموران از محل متواري شد، كه با تعقيب ماموران، تغيير مسير داد و با ورود به يكي از روستاها خودرو را رها و گريخت كه در بازرسي از اين خودرو 760 كيلوگرم ترياك كشف شد.وي با اشاره به توقيف يك دستگاه خودروي پژو پارس اسكورت كننده اين محموله،افزود: راننده خودروي اسكورت دستگير و پليس تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري راننده متواري آغاز كرده است.
سقوط آسانسور
ساري - خبرنگار كيهان: رئيس روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرستان ساري گفت: سقوط آسانسور حمل بيمار سبب زخمي شدن شديد مرد 32 ساله در بيمارستان امام خميني ساري شد. هادي ولي نژاد با بيان اينكه پس از انجام اين كار گروه آتش نشاني در حال برگشت بود كه مجدد تقاضاي كمك شد، افزود: پس از آزاد سازي، تاسيسات بيمارستان براي رفع نقص آسانسور وارد عمل شده بود كه آسانسور سقوط كرد.وي اضافه كرد: سر تعميركار آسانسور هنگام سقوط بين در و اتاق گير كرد و همكاران ما فرد را آزاد كردند ولي شدت ضربه به اين مرد جوان به حدي بود كه فرد در حالت كما قرار گرفت و جان سپرد.
دستگيري 2 مدير و يك عضو شوراي شهر اشتهارد
كرج - ايرنا: رئيس كل دادگستري البرز از بازداشت دو نفر از مديران شركت خدماتي شهرك صنعتي اشتهارد و يك عضو شوراي اسلامي شهر اشتهارد خبر داد. احمد فاضليان افزود: اين افراد به اتهام اوليه خيانت در امانت دستگير شدند.وي گفت: موارد ديگر اتهامي نيز ممكن است وجود داشته باشد كه در حال رسيدگي به پرونده هستيم.
سوداگران مرگ در دام پليس
يزد - خبرنگار كيهان: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد از كشف ترياك در عمليات ماموران پليس مبارزه با موادمخدر خبر داد. سرهنگ محمد حسين ستوده گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه دوقاچاقچي موادمخدر قصد انتقال يك محموله موادافيوني به شمال كشور را دارند بررسي موضوع در دستور كار تيمي با تجربه از ماموران اين پليس قرار گرفت.وي افزود: ماموران پليس با انجام كار هاي اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي دو قاچاقچي حرفه اي را تحت نظر قرار داده و آنها را هنگامي كه قصد خروج از استان داشتند، دستگير كردند.وي اضافه كرد: ماموران انتظامي در بازرسي از خودرو قاچاقچيان،118 كيلو گرم ترياك را كشف و متهمان را به مراجع قضائي معرفي كردند.