کیهان و خوانندگان

دروغ  نامه کیهان  11 اردیبهشت  - 99
از نیروهای مردمی سپاه، بسیج، ارتش، ناجا، روحانیون، مساجد و... که شبانه‌روز به ضدعفونی‌ و گندزدایی محلات و شهرها و تولید و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی اهتمام دارند تشکر می‌کنم. جزاکم ا... خیراً. واقعا زبان قاصر از این همه مجاهدت‌های شما عزیزان‌ است به ویژه کمک‌های مومنانه‌ای که به توصیه رهبر و مقتدایمان در این ماه خدا به نیازمندان با بسته‌های کالاهای اساسی (حبوبات، روغن، قند و شکر، گوشت و...) کردید. با این روحیه‌هاست که انقلاب زنده‌تر از قبل و به مصاف قدرت‌های پوشالی می‌رود و بینی آن‌ها را به خاک می‌ساید.
3949---0912 
و 6857---0913 و 6455---0910
دین ستیزان چشم خود را باز کنند  و ببینند تمام کمک‌های مومنانه مردم از مراکز دینی و مذهبی برای خانواده‌‌های هدف ارسال می‌شود. پس در ماه خدا به آغوش پرمهر دین بازگردند.ابوالقاسمی
 * 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامات خود مثل ماهواره نظامی نور، اختصاص 20 درصد از حقوق فرماندهان برای کمک مومنانه به افراد محروم تا پایان کرونا، گندزدایی محیط‌های عمومی و تولید ماسک و... نشان داد مصداق بارز «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» است.
2842---0910
مساجد تعطیل شده اما به هنگام نماز و مناجات، بلندگوهای مساجد باید سکوت را  بشکنند و با پخش صدای اذان، دعا و مناجات آرامش را بر دل مردم مومن بنشانند.
1598---0912
رفقایی داشتم که می‌گفتند اگر آمریکا از دیگر  ملت‌‌ها دزدی می‌کند به ملت خودش می‌دهد اما کرونا نشان داد که سیاست آمریکا در قبال مردمش نیز همان رفتار وحشیانه و وسترنی است که با دیگر مردم جهان دارد.
4288---0991
مذاکره با آمریکا واقعا یک سم مهلک برای جمهوری اسلامی ایران است به ویژه این که دولت فعلی آمریکا که همه چیز حتی مسائل پزشکی و بهداشتی را به مسخره گرفته واقعیت آمریکا را بیش از پیش برملا ساخته است.
9915---0914
با توجه به گزارش آقای عادل آذر در مورد عملکرد مالی دولت، لازم است دستگاه‌های اجرایی ضمن استقبال از نظارت و شفافیت، افراد مسئول در دخل و خرج‌ها را به دستگاه قضا معرفی ‌کنند تا وضعیت همه دلارها و ارزهای پرداختی به افراد برای مردم روشن شود.
0291---0918
معاون رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی سیاست‌‌های اصل 44 که در تاریخ 99/2/8 برگزار گردید، مدعی شد، حساسیت‌های نادرستی برای ثروتمند شدن افراد در جامعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمد! عرض می‌کنم اگر امثال برادر ایشان و برادر رئیس‌جمهور به فساد اقتصادی نیفتند مردم بی‌جهت برای ثروتمند شدن مشروع افراد حساس نخواهند بود.بیگی
مسئولین وزارت ارتباطات و دولت مدعی تدبیر آیا فرصت دارند که سری به اینستاگرام بزنند و صحنه‌های مستهجن در صفحه‌های اجتماعی آن را ببینند؟ آیا راضی هستند که اعضای خانواده خودشان هم به وب‌گردی و ... در این عرصه قتل عام فرهنگی دشمن سیر کنند؟ کدام وجدان آگاهی دست به چنین انتحار می‌زند. از دستگاه قضایی درخواست می‌شود نسبت به مسدود کردن اینستاگرام و برخورد با متخلفین لحظه‌ای درنگ ننماید.
7959---0912 
و 7250---0919 و 6960---0936
وقتی به بازار رفتم و ازدحام جمعیت را مشاهده کردم به خود گفتم پس چرا مساجد بازار را باز نمی‌کنند تا روزه‌داران بتوانند نمازشان را اقامه کنند؟!خوبخت
*‌ 
با توجه به وضعیت کسب و کار در این شرایط شیوع کرونا از مالکان و موجران بزرگوار و نوع‌دوست درخواست می‌شود برای رضای خدا در این ماه ضیافت الهی، چند ماهی را از کارگران ساختمانی و روزمزد که درآمد مستمری ندارند اجاره‌خانه نگیرند که این کار خداپسندانه اجر و پاداش عبادات ماه مبارک را مضاعف خواهد کرد.
1648----0915
ان‌شاءا... با تداوم نهضت کمک مومنانه برای اقشار مستضعف از سوی مردم و نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی (مثل اختصاص 20 درصد حقوق از سوی فرماندهان سپاه، دستگاه قضا و...) هیچ‌گاه سفره طعام مردم نیازمند خالی از نعمت الهی نباشد و خدای ناکرده کسی پیدا نشود که از داشتن طعام محروم گردد.
0538----0938
علی‌رغم اعلام آموزش و پرورش مبنی بر راه‌اندازی شبکه آموزشی شاد برای ارائه آموزش مجازی، مدیر مدرسه اعلام نموده که امکان اجرا نداریم! پس تکلیف دانش‌آموزان چه می‌شود؟!
9284-----0936
در این شرایط کرونایی و بیکاری بسیاری از مردم و ناتوانی 50 درصد اولیای دانش‌آموزان در تامین معاش فرزندان خود، ایجاد شبکه شاد و الزام مدیران و دانش‌آموزان به عضویت در آن و هزینه‌های گزاف اینترنت و گوشی هوشمند، باعث ایجاد ناهنجاری‌ اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در خانواده‌های قشر ضعیف می‌گردد که جبران‌ناپذیر است.
7109----0915
* 20 
تا 30 درصد دانش‌آموزان کشور امکان دسترسی به فضای مجازی برای مشاهده کلاس‌های آموزشی ندارند خریدن گوشی هوشمند چند میلیون تومانی که جای خود دارد.
6778----0915
*‌ 
از دولت تدبیر درخواست می‌شود تکلیف کسانی که فاقد بیمه هستند را قبل از پایان خدمت خویش روشن کند. با توجه به شرایط کرونایی، متاسفانه بسیاری هستند که علی‌رغم شعار بیمه همگانی، هنوز فاقد بیمه هستند که در صورت بروز حوادث و.... بسیار به مشقت خواهند افتاد. افرادی مثل من که بیکارند و تنها منبع درآمدشان یارانه و کمک معیشتی سوخت است چگونه قادرند پول بیمه را هم پرداخت کنند؟
هم‌وطنی از اصفهان
عدم دریافت پول نقد در بانک‌ها فشار اقتصادی را مضاعف کرده است، یعنی نمی‌توانستند برای دریافت پول نقد مشتریان راهکاری ارائه دهند؟
2960----021
* 4 
درصد هزینه کارمزد بابت پرداخت وام یک میلیون تومانی قرار است به حساب متقاضیان واریز شود اما شرح ندادند که این 4 درصد کارمزد سالیانه محاسبه می‌شود یعنی هر سال 4 درصد است یا در طی 3 سال بازپرداخت اقساط 4 درصد به‌عنوان کارمزد کسر می‌شود؟
3767---0919