پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی  سرهم بندی شده دروغ نامه  کیهان و خوانندگانش ۹ شهریور-۱۴۰۱

* کسانی که به دروغ وانمود می‌کنند مردم از روحانیت فاصله گرفته‌اند در تاریخ یکشنبه 6 شهریور 1401 مردم غیرتمند استان اصفهان را در بدرقه
عبد صالح‌خدا حضرت آیت‌الله ناصری دیدند یا چشمانشان مشکل دید داشت؟ کورباد آن چشمانی که حقایق را منکر می‌شوند؟
مجیدی
*
از اهتمام دولت در عبور از بهار و تابستان بدون خاموشی علی‌رغم انفعال گذشتگان در به روزرسانی نیروگاه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید و مردم نیز این تلاش و کوشش دولت سیزدهم را هم در کنار اندک کاستی‌ها ببینند و شاکر باشند.
خادمی، سجادی و جعفری
*
دولت مردمی با هدف تسهیل در امور و پایه‌گذاری حکمرانی مبتنی بر داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی و هوش مصنوعی اقدام به استقرار «دولت هوشمند» نمود که با این اقدام یک انقلابی در ادارات رخ داد که ریشه اکثر امضاهای طلایی، رانت‌ها و مفاسد اداری خشکانده شده و امور اجرایی و اداری برای تمام هم‌وطنانمان تسهیل شد. واقعا جای خدا قوت و قدردانی دارد.
مهجوری
*
برخی اصلاح‌طلبان که از اخلاق تهی هستند تا سخن از صیانت فضای بی‌در و پیکر مجازی به میان می‌آید برآشفته شد‌ه و یقه پاره می‌کنند که ای وای چه نشسته‌اید که عده‌ای در دولت با اینترنت و فضای مجازی مخالفند! اما در خلوت اگر نیم‌نگاهی به جهان بیندازند خواهند دید که در هیچ کجای دنیا مثل کشور ما فضای مجازی رها نیست.
فیاض‌بخش
*
دستگاه دیپلماسی کشورمان چرا در برابر گستاخی سفیر روباه پیر که خیانت آنها به ملت و کشورمان مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود با قاطعیت برخورد نکرد؟ انتظار می‌رفت که به آن خبیث تفهیم شود که ایران 1401 با ایران زمان قاجار و پهلوی که هر غلطی می‌خواستند بکنند گذشته است.
عظیم‌زادگان
*
هنگام آماده‌‌سازی مواکب در مرز شلمچه پیکر مطهر شهیدی پیدا شد تا امام‌حسین علیه‌السلام به ما بفهماند که این شهدا بودند که راه کربلا را باز کردند و شهدا صاحبان مواکب هستند. قدر نعمت زیارت را بدانیم و ناسپاسی نکنیم.
مؤمنی
*
علت بالا رفتن جهشی قیمت مسکن و دلار، خودرو و... وجود حجم نقدینگی بالا در کشور بوده که مثل بمب عمل می‌کند و دولت دکتر رئيسی از ابتدای شروع به کار اقدامات ویژه‌ای برای مهار آن اتخاذ کرد و اکنون نشانه‌های موفقیت این اقدامات رفته رفته درحال ظاهرشدن است.
عسگری
*
توسعه کشاورزی قراردادی توسط این دولت خبر خوشحال‌کننده‌ای است که می‌شنویم. براساس این طرح کشاورز بذری نمی‌کارد مگر اینکه مشتری آن از قبل معلوم و پای خرید محصول آمده باشد. با این طرح، کشاورزان کشور از اینکه محصولات کشاورزی روی دست‌شان بماند و متحمل ضرر و زیان بشوند نگران نخواهند بود.
اصلانی
*
طبق نظر کارشناسان تحریم‌ها علیه کشورمان ۲۰-۱۰ درصد بیشتر تاثیرگذار نیست‌، بلکه این مدیران هستند که در شکوفایی اقتصاد نقش دارند. طی یک سال دولت جهادی و انقلابی نشان داد که حقیقتا اهتمام یک ساله این دولت ارزشی بالاتر از 8 سال کار دولت قبل را دارد. کشور را از زیر آوارها بیرون کشید و ان‌شاءالله مردم شاهد شکوفایی کشور خواهند بود.
نقره‌کار
*
مشکلات اقتصادی کشور ناشی از دو عامل است اول عامل خارجی که با تحریم و فشار اقتصادی از ناحیه دشمنان شروع شد. عامل دوم و مهم‌تر از اول ترک فعل‌های صورت‌گرفته توسط مسئولین گذشته است. آنهایی که فقط به آمریکا امید بستند و بسیاری از اقدامات لازمی را که می‌بایست در طول 8 سال گذشته انجام می‌دادند انجام ندادند و به کشور آسیب‌ زدند.
آذری
*
در جواب افراد ناآگاه و بعضا مغرض که می‌گویند سیستم فاسد شده می‌گویم اگر فساد سیستماتیک در کشور باشد فساد هرگز کشف نمی‌شودو بعد هم مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد. وقتی خود سیستم فسادی را کشف و مورد رسیدگی قرار می‌دهد دلیل بر سالم بودن آن است. خلاصه اینکه اگر وجود فساد در سیستم را تعبیر به فاسد بودن سیستم کنیم به خطا رفته‌ایم.
سعیدی
*
خداوند بر درجات شهید عزیزمان سیداسدالله لاجوردی بیفزاید که چگونه زندان را به آموزشگاه تبدیل کرد تا زندانیان حتی در زندان بتوانند با تولید و کار مخارج زندگی خود را تامین کنند و پس از آزادی سر‌بار جامعه نشوند. این رئیس‌زندان را مقایسه کنید با رؤسای زندان‌های عهد پهلوی‌های ملعون و صدامیان که چه بر سر جوانان عزیز ما آوردند!
سوداگر
*
با گذشت بیش از یک ماه از اعمال حج تمتع دولت بی‌کفایت آل‌سعود یک شهروند کشورمان را به خاطر گرفتن عکس یادگاری با تصویر سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی درکنار کعبه و در روز عید غدیر خم بازداشت کرده و هیچ اطلاعاتی از سرنوشت وی در دست نیست. لازم است با دیپلماسی قوی‌تر و پیگیری‌های لازم هر چه سریع‌تر حاج خلیل دردمند آزاد شود.
عبدلی
*
سعودی‌ها اگر جرأت داشتند در میدان با سربازان حاج قاسم سلیمانی رو‌به‌رو می‌شدند نه اینکه یک زائر خانه خدا را به جرم توئیت یک عکس در فضای مجازی، دستگیر کنند و تا یک ماه پس از پایان زمان مناسک حج همچنان او را در زندان نگه دارند.
کشوری
*
از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم با کسانی که در روزنامه‌های زنجیره‌ای و فضای مجازی شایعه‌پراکنی می‌کنند به جد برخورد نماید. کسی که خبر دروغ جریمه نقدی بی‌حجابی را مطرح و شبانه پس از انتشار فراگیر اعلام می‌کند که چنین چیزی نیست کارش اولاً استهزای نظام و در ثانی اهانت به بانوان است.
شاکری
*
مشاور آقای احمدی‌نژاد گفته اگر ترامپ از برجام خارج نمی‌شد دولت روحانی بهترین دولت پس از انقلاب بود از این بیان ایشان خنده‌ام گرفت و یاد کوری افتادم که عصاکش کور دیگری شده بود.
تاجرنیا
*
درود بر پزشکان بامرامی که اولا در گرما و سرما افراد را مجبور نمی‌کنند پول نقد بیاورند و ثانیا برخی نیز برای کسب رضای خداوند در دورترین نقاط کشور بدون چشمداشت به پول نقد و غیرنقد نیازمندان را طبابت می‌کنند.
سالاری
*
با افزایش تعرفه خدمات دندانپزشکی و افزایش قیمت‌های جانبی هزینه‌های زیادی به بازنشستگان تحمیل می‌شود. مسئولین امر تدبیری برای کاهش هزینه‌های این عزیزان نمایند.
عزیزی
*
دولت برای رونق کسب‌ وکار در مناطق محروم اقدام به احداث کارخانه و بنگاه‌های تولیدی کند. البته کارخانه‌ای که امکان تامین مواد و آب و... برای آن در همان منطقه فراهم باشد نه اینکه مثل کارخانه فولاد و... برای تهیه آب مجبور باشند هزاران کیلومتر لوله‌گذاری کنند؟
نشاطی
*
فعال کردن بسیاری از معادن کشور که در دولت قبل از رونق افتاد می‌تواند بخشی از مشکلات بیکاری را حل کند. امیدوارم مسئولین از این امر غافل نباشند.
قلی‌پور
*
رانندگان پرخطری که با حوادث گوناگون جان بسیاری از مردم را به خطر می‌اندازند باید ابتدا گواهینامه‌شان ابطال شود و در صورت محرز شدن رانندگی بدون گواهینامه برخورد قضایی با آنان بشود تا جان مردم را به مخاطره نیندازند.
اکبری
*
شرکت مخابرات منطقه 7 برای یک بدهی 15 هزار تومانی اقدام به قطع تلفن مشترکین می‌کند. آیا با ابربدهکار‌ترین بانک نیز همین برخورد صورت می‌گیرد؟
ثابتی
*
مردم وقتی ماشین‌های دپو شده در فضاهای باز و زیر باد، باران و آفتاب را می‌بینند ناراحت می‌شوند و می‌پرسند چرا روی هر ماشین یک چادر نمی‌اندازند تا از آسیب جلوگیری شود. پول این چادر را می‌توانند از خریدار ماشین بگیرند.
شادمان
*
مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه یارانه نقدی را بر کالا‌برگ ترجیح می‌دهند که رئیس ‌سازمان برنامه و بودجه نیز بدان اذعان نموده است. لازم است تمام جوانب در نظر گرفته شود تا دهک‌های پایین دچار مشکل بیشتری نشوند.
داوری
*
دستگاه قضایی به برخی مجرمین سابقه‌دار مرخصی می‌دهد که در حین مرخصی بعضاً ۴۰-۳۰ سرقت دیگر هم انجام می‌دهند! لازم است برای مجرمین سابقه‌دار حکم الهی اجرا شود.
محقق