خودش می‌دونه ‌! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۷ شهریور - ۱۴۰۱

خودش می‌دونه ‌! (گفت و شنود)

یکی نیست بگه سربازجوی باشاخ و دُم

چرا خودسرانه شده نماینده ثابت مردم؟

چون  مثل مریدان رهبرش در حوزه قم

مدام جفتک می زنه برزمینه می کوبه سُم

چرا این زنجیری بستری نمیشه درتیمارستان؟

تادیگه نتونه با هذیان سرهم کنه داستان

هی از موافقان برجام نکنه  پاچه گیری

با اتهام علیه شان نکنه معرکه گیری

سربازجولوداده رفته نزد فال گیر

 با افشاگری برایش شده حال گیر

چون گفته در محله تان میشه دزدی

گفته می دونم بگودستگیر میشم بارندی

گفت: جیغ مدعیان اصلاحات بلند شده که چرا کیهان پیشنهاد کرده است تیم هسته‌ای کشورمان مراقب تله‌های آمریکا باشند و تا منافع ایران تامین نشده است در امضای توافق عجله نکنند.
گفتم: از این جماعت که به قول نتانیاهو بزرگ‌ترین سرمایه‌های اسرائیل در ایران هستند، غیر از این هم انتظار نمی‌رود!
گفت: نوشته‌اند روسیه هم پیشنهاد کرده که امضای توافق به تاخیر بیفتد!
گفتم: اولیانوف، نماینده روسیه که پشت سرهم مصاحبه می‌کندو توئیت می‌زند که ایران هرچه زودتر توافق را امضاء کند.
گفت: یکی از آنها که سابقه همکاری با «‌باری روزن‌» جاسوس آمریکاو نظر‌سازی برای موسسه «گالوپ‌» آمریکا را دارد و به همین جرم بازداشت هم شده بود نوشته است؛ پیشنهاد روسیه مخفیانه و سرّی بوده است!
گفتم:‌ یعنی اعتراف کرده جاسوس روس‌هاست وگرنه چطوری
از اسناد سرّی آنها با خبر شده است؟!
گفت: ولی همه مواضع او دفاع از آمریکا و اسرائيل است!
گفتم: مگر محمدرضا سعادتی عضو مرکزیت منافقین نبودکه برای شوروی سابق هم جاسوسی می‌کرد؟!
گفت: بعد از یک عمر گدایی، شب جمعه را گُم کرده و بدجوری پادویی
و دروغ‌پردازی خود برای خوشامد آمریکا را لو داده است‌!
گفتم: یارو رفته بود فالش را بگیرد. فالگیر گفت فردادر محله شما دزدی می‌شود. یارو گفت این را که خودم هم می‌دانم!
بگو دستگیر هم می‌شوم یا نه؟!