پیامک های قلابی و ساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۸ شهریور - ۱۴۰۱

* سفرهای استانی رئیس‌جمهور کار بسیار پسندیده‌ای بود که ظرف یک سال با همت و کار جهادی صورت گرفت و رئیس‌جمهور محترم و برخی اعضای دولت از نزدیک با مسائل تمام استان‌های کشور آشنا شدند. اکنون شیرینی این کار با ارزش در کام مردم مناطق مختلف کشور ماندگار می‌شود زمانی که ببینند وعده‌ها یکی پس از دیگری عملیاتی شده است.

شهرستانی

* هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان عزیز رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و به روان پاک این دو شهید عزیز درود می‌فرستیم. خداوند لعن و نفرین و عذابش را بر عاملین به شهادت رساندن این دو عزیز سفرکرده بیش از پیش نازل نماید.

مقصودی

* کار آبرسانی به شهرکرد با کار جهادی وزارت نیرو و همکاران که می‌بایست طی 6ماه عملیاتی شود ظرف کار شبانه‌روز در 6 روز انجام شد! به همین علت خیلی فرق می‌کند که به چه کسی رای ‌بدهیم. ان‌شاءالله این هوشیاری مردم همیشگی باشد و کشور را به چنین کسانی بسپارند نه کسانی که فقط در زیر کولر گازی شعار می‌دهند و کاری از آنها برنمی‌آید.

مجیدی

* 54 مدیر گروه فولاد مبارکه که در دولت سیزدهم کنار گذاشته شده‌اند تقریبا نام تمام‌شان به عنوان متهم به فساد در گزارش تحقیق و تفحص مجلس آمده است. بی‌جهت نیست که مرتب علیه دولت آقای رئیسی سیاه‌نمایی می‌شود.

خداداد

* ملت شریف و بزرگوار ایران انقلابی! اگر مدتی است که خبر از کشف و سرقت‌های بزرگ می‌شنوید معنا و مفهوم آن این است که دزدگیر زیاد شده است نه دزد!

نیک‌عهد

*به رغم حملات همه‌جانبه جریان منفعل مدعی اصلاحات علیه مدیریت شهری تهران که با بی‌اخلاقی‌های سیاسی و رسانه‌ای همراه بود، دکتر زاکانی با طرح شنبه‌های امید به صورت عملی پاسخ منتقدان و مخالفان را داد. طرح‌هایی که برخی از آنها جزو آرزوهای مدیریت شهری در سال‌های گذشته بوده است. برخی‌ که خود فشل و ناکارآمدند با کارآمدی نیروهای انقلابی و جهادی مخالفند چرا که با این کار جهادی آبروی نداشته‌شان برملا می‌شود که طی 4 سال هیچ گامی برای مدیریت شهری برنداشته‌اند و اقدامات شهردار جدید طی یک سال بسیار بیشتر از 4 سال آنها -که صرفا به تغییر نام چند خیابان و هفت تیرکشی و قتل همسر دوم و... سپری شد- نمود عینی داشته است.

محمدی

* ان‌شاءالله به‌زودی به همت نیروهای جهادی شاهد غزه دیگری در کرانه باختری خواهیم بود که این منطقه نیز به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شود و فرار را بر قرار ترجیح دهند و قدم به قدم عرصه به رژیم کودک‌کش تنگ‌تر ‌شود و محو کامل این موجودیت نامشروع تحقق یابد.

شرف‌بیانی

* یکی از اعضای سابق مرکزی منافقین طی افشاگری به ایده راه‌اندازی شبکه اینترنشنال سعودی پرداخته و اذعان نموده که هدف استخبارات آل‌سعود از راه‌اندازی این شبکه استفاده از آن به عنوان بازوی تبلیغاتی و زبان این سازمان جهنمی بوده است! خطاب به گاو شیرده باید گفت که؛ طی بیش از چهار دهه آمریکا تمام توان خود را با همکاری رژیم جعلی برای این گذاشت که به اصطلاح جمهوری اسلامی را به خیال احمقانه‌شان سرنگون نمایند ولی به برکت رویش‌های انقلاب امروز در محور مقاومت یمن در گِل گیر کرده‌اند و نه راه پیش دارند و نه را پس! مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین!

آذری سروری

* رژیم غاصب صهیونیستی تاب تحمل 3 روز نبرد با قهرمانان مقاومت غزه را ندارد و دستش را به نشانه تسلیم بالا می‌برد آن وقت چطور گاهی علیه جمهوری اسلامی غلط زیادی و عربده‌کشی می‌کند! آیا واقعا خنده‌دار نیست؟ البته شاید اینها صدای لحظات غرق شدنش باشد که فریاد می‌زند مرا نجات دهید. البته خوب می‌داند که در صورت حماقت و خطا از چندسو مورد حمله همه‌جانبه موشکی قرار خواهد گرفت. از ایران، سوریه، عراق، یمن، غزه، لبنان و... و کمتر از یک ساعت تل‌آویو و حیفا و... به بیابان تبدیل خواهند شد.

سیفی

* ضمن تشکر از رئیس‌جمهور محترم که به خرید تضمینی گندم مبادرت ورزیدند و مشکل مهم کشور را به این نیاز عمومی مردم حل کردند انتظار می‌رود همین رویه را نیز برای کالاهای اساسی دیگر مثل برنج و... نیز به کار گیرند تا شاهد جهش و یا کاهش قیمت و ضررهای فاحش خریدار و یا تولیدکننده نباشیم.

کاشی

* بیش از 90 درصد تولید محتوای رسانه‌های خارجی مبتنی بر ناامید کردن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی است. مسئولین امر هوشیار باشند و از این فضای مجازی به منظور مقابله با دشمن و جهاد تبیین و امیدوار کردن جوانان با ارائه کارهای صورت گرفته طی بیش از 4 دهه در نظام اسلامی در مقایسه با رژیم طاغوت برآیند.

حشمتی

* یکی از مشکلات اساسی احزاب و جریان‌های سیاسی نداشتن تقوای جمعی است. اگر فردی از جناح خود مرتکب خلاف شد باید با صدور بیانیه و... از خطای هم‌حزبی اعلام انزجار نمایند نه اینکه به حمایت از او برخیزد. نمونه‌های فراوانی از این عارضه را در سال‌های اخیر شاهد هستیم و این نشان نبود تقوای فردی و جمعی است که افراد راضی به نوشتن بیانیه و موضع‌گیری علیه هم‌حزبی‌ خلافکار خود نیستند.

مددی

* سرعت اینترنت این روزها زیاد خوب نیست. هرچند علت آن به کم‌کاری دولت قبل در گسترش شبکه فیبر نوری برمی‌گردد ولی مردم با توجه به اینکه بسیاری از امور خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند، این مشکل را از چشم دولت می‌بینند. هر مشکلی اگر هست باید با تبیین به مردم گفته شود. مردم حل مشکل را می‌خواهند هرچند مشکلات به دولت قبل هم برمی‌گردد.

خانم غلامی

* آقای علی مطهری همنوا با تخریب‌کنندگان نیروهای مسئول نظم و امنیت جامعه و بدون تحقیق و بررسی به تخریب نیروی انتظامی پرداخته است و ادعا نموده که پلیس زنی را از «ون» به بیرون پرتاب کرده است. در حالی که آن خانم خود را بیرون پرت کرد! این نوع سخن گفتن باعث افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود و فرد مدعی ولو بی‌اطلاع شریک در این ناهنجاری‌هاست.

ابوالقاسمی

* رسانه‌های فارسی زبان وابسته به غرب برای اعلام خبر اعدام در عربستان از چکش عدالت استفاده می‌کنند ولی برای ایران از طناب دار و تصویر سیاه! این تناقض‌ آشکار نشانه دیگری از سیاه‌نمایی‌ بودن تمام تبلیغات رسانه‌های غربی و لندن‌نشین علیه کشورمان است!

روغنی

* برخی با وارونه‌نمایی می‌خواهند جای قاتل و شهید، حق و باطل و قانون و بی‌قانونی را عوض کنند. ممکن است برخی ازمردم هم تحت تاثیر این جو‌سازی‌ها قرار ‌گیرند. مجرم ممکن است یک زن باشد، مادر باشد، نوجوان باشد... جرمی مرتکب شده و طبق قانون باید با او برخورد شود. اینکه افرادی برای تحریک دیگران به فضا‌سازی بپردازند از مجرمیت مجرم کاسته نخواهد شد.

صالحی

* صداوسیما فرهنگ مطالعه، برنامه‌ریزی و دوری از غفلت را در سرلوحه کار خود قرار دهد تا فضای عمومی از این نداشتن مطالعه روزانه افراد رها شود.

واضحی

* مجله اکونومیست از بن‌سلمان عربستان تعبیر به صدام جوان کرده و گزارش داده این حیوان انسان‌نما هنگام دعوا با مادرش اتاق او را به گلوله می‌بندد و در آخر آورده که او معتاد به مواد مخدر و زنان بدکاره است.

شربتی

* رژیم جعلی به بچه‌های پیش‌دبستانی و دبستانی مشق تیراندازی می‌دهد و نسلی مثل اسلافشان تربیت می‌کند که تروریست بار بیایند. ولی سرمایه‌های اسرائیل در ایران در‌باره سرود سلام فرمانده همنوا با اربابشان داد و فریاد بر‌آوردند که ایدئولوژیک ‌بار آوردن این کودکان معصوم خطرناک است!

فرخی

* حق این بود که صداوسیما در این سال‌ها سریال‌هایی با موضوع روایت‌های قرآنی مانند سریال فاخر حضرت یوسف(ع) تولید و برای مردم پخش می‌کرد. متاسفانه در این مورد شاهد کم‌کاری جامعه هنری و مسئولین رسانه ملی هستیم.

بروجردی

* هرازچندگاهی سوریه با شیطنت صهیونیست‌ها مواجه می‌شود که اقدام به بمباران و موشک زدن به دمشق و شهرهای دیگر سوریه می‌کند. چرا دولت سوریه مقابله به مثل نمی‌کند؟ چرا سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی واکنش درخور توجهی به این جنایت‌ها ندارند؟

بهادری

* از وزارت کشور که با رایزنی‌،تسهیلات بیشتر و گذرگاه‌های بیشتری برای تردد زوار حسینی فراهم نمود تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله دیگر مثل چند سال قبل شاهد معطلی زوار در مرزها نباشیم و گیت‌ها و کنترل‌ها را بیشتر کنند که با توجه به گرمای حدود 50 درجه‌ای موجب آزار و اذیت زائران نگردد.

چراغی

* دکتر پزشکیان آیات ابتدای سوره مبارکه صف را حفظ هستند. توصیه می‌کنم با دقت بیشتری مرور کنند. این سیب و گلابی برجامی دولت قبل کی به بار می‌نشیند تا سر سفره‌اش بنشینیم؟ واقعا برای کسی که سابقه طولانی در کسوت نمایندگی با تحصیلات عالی دارد خوب نیست که مثل عوام صحبت ‌کند و «هیچ» را گل و بلبل نشان ‌دهد.دولت قبل هشت سال کشور را معطل برجام کرد.بینکم و بین‌الله چه عایدی برای کشور داشت؟! لااقل از گذشته عبرت بگیرید!

اسماعیلی