گزیده خبر های 16 اسفند – 91 قسمت -2


گزیده خبر های 16 اسفند – 91 قسمت -2
تشييع 2 شهيد ايراني عمليات تروريستي در بين الحرمين
بدون شک این دو کشته شده باید جزو مأموران اطلاعاتی و امنیتی  وهمکار سپاه قدس بوده باشند به ویژه که در اتوبوس آخوند هم بوده است.
درچه- خبرنگار اعزامي كيهان به كربلا:اسامي دو تن از شهداي ايراني زائر كربلاي معلي اعلام شد.بر اثر انفجار تروريستي در بين الحرمين كه روز يكشنبه روي داد دو تن از زائران ايراني شهيد و تعدادي ديگر مجروح شدند.در اثر اين انفجار انتحاري حجت الاسلام والمسلمين قدوسي 35 ساله از كاروان تشنگان زمزم و فرات كرج و همچنين سيدمحسن رضازاده از اصفهان شهيد شدند.پيكر پاك اين دو شهيد پس از تشييع در كربلاي معلي روز يكشنبه به نمايندگي سازمان حج و زيارت ايران در كربلا براي انتقال به ايران تحويل داده شد.
 چگونه است که  این مغز متفکر انفجارهای  اخیر  عراق  که ادعا شده دستگیر شده است. همچون سربازان گمنام امام زمان   هیچگونه نام و نشان ومشخصات وتصویر این مغز متفکر ندارد؟
نیروهای امنیتی عراق موفق شدند مغز متفکر حمله تروریستی جمعه گذشته در دیوانیه عراق را دستگیر کنند.به گزارش  پایگاه خبری «السومریة نیوز»، نیروهای امنیتی عراق دیروز موفق شدند، مغز متفکر انفجارهای جمعه گذشته در «دیوانیة» را دستگیر کنند.یک منبع آگاه در پلیس دیوانیه گفت که طی یک عملیات امنیتی و اطلاعاتی، مکان اختفای این فرد مشخص شد.وی افزود: بر اساس اعترافات این فرد، مدیریت پلیس دیوانیه در حال تدوین طرحی برای دستگیری سایر عاملان این انفجار تروریستی هستند.صبح جمعه گذشته، دو کامیون کوچک از نوع «کیا» به طور همزمان در داخل یک بازار در شهر دیوانیه منفجر شد که طی آن 6 نفر شهید و دست‌کم 77 نفر زخمی شدند و حال 9 نفر از آنها وخیم گزارش شده بود.
تشكيل يك جبهه اصولگراي ديگر در مجلس
معمولا ً رسم است که زمان بر گزاری نمایشا ت خیمه شب بازی ها تشکلات وحزب های یکشبه و یکبار مصرف ایجاد می شود .هدف منحرف کردن اذهان عمومی وداغ کردن تنور نمایش خیمه  شب بازی ها می باشد.

اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي از تشكيل جبهه عدالت و كارآمدي در مجلس خبر داد و گفت: اين جبهه متشكل از 65 نماينده شاخص مجلس و 35 نفر از نخبگان سياسي خارج از مجلس شوراي اسلامي در حال شكل‌گيري است و تا پايان سال جاري رسما آغاز به كار خواهد كرد. به گزارش تسنيم وي گفت: اين جبهه با رويكرد كمك به آماده سازي فضاي انتخابات و شايسته‌گزيني براي انتخابات تشكيل مي‌شود و از اين به بعد فعاليت‌هاي خود را در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي ادامه مي‌دهد؛ در واقع از اكنون شروع به كار مي‌كند و در آينده دامنه فعاليت خود را گسترده خواهد كرد. اين نماينده مجلس در پايان تاكيد كرد: جبهه‌اي كه با اين قدرت در حال شكل‌گيري است، حتما گزينه‌اي براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم معرفي خواهد كرد.
اعطاي تابعيت افغان به سه ايراني
گفته می شود چنین رسم سران درشت گهی پشت به زین گهی زین به پشت . اوضاع آنگونه  فضای ایران خفقانی و  تحمل نا پذیر شده است که اکنون ایرانیان از کشور فرار می کنند ودر افغانستان پناهنده می شوند.
حامد كرزي، رئيس‌جمهور افغانستان با اعطاي تابعيت افغان به سه ايراني موافقت كرد. به گزارش تابناك به نقل از خبرگزاري "باختر" افغانستان، كرزي امروز با اعطاي تابعيت افغان به اين سه ايراني كه اعضاي يك خانواده هستند، موافقت كرده استبه نوشته اين خبرگزاري، اين فرمان كرزي بر اساس بند 1 از ماده 40 قانون مليت جمهوري اسلامي افغانستان و حكم كميسيون بررسي امور مليت افغانستان صادر شده است. اين خانواده سه نفره در گذشته در استان كردستان ايران ساكن بوده‌اند و پس از مهاجرت، از 13 سال پيش تاكنون در افغانستان سكونت داشته‌اند. در فرمان كرزي از وزراي كشور و خارجه و ديگر ارگان‌هاي مربوط خواسته شده شرايط اجراي آن را فراهم نمايند
تمسخر کردن اپوزیسیون رنگین کمان در پاریس از سوی سربازجوی شریعتمداری لابد از کانال نفوذی  همکار یا همکارانش  در این نشست کسب خبر یا شنود کرده باشد.
نشست پاريس كه از سوي شوراي هماهنگي سبز برگزار شد، بيشتر در رديف گردهمايي هاي نسل اول اپوزيسيون بود.پايگاه اينترنتي اخبار روز (وابسته به طيفي از مخالفان مقيم آلمان) ضمن درج مطلب فوق، نسبت به خروج عوامل فتنه از كشور و عافيت گزيني در خارج هشدار داد. اين سايت اينترنتي با اشاره به ميتينگ 15-10 نفره اعضاي گروه موسوم به شوراي هماهنگي سبز در پاريس كه 2 هفته پيش و به بهانه سالگرد حصر موسوي و كروبي برگزار شد، نوشت: اميدواريم نسل دوم اپوزيسيون كه پس از سال 88 از كشور خارج شد به سرنوشت نسل اول كه از سال 60 خارج شد دچار نشود و دهه هاي ديگر همچنان از اين نشست ها برگزار نكند. اين نشست در رديف تمامي گردهمايي كه در سال هاي گذشته برگزار شده قرار مي گيرد، با اثرات كم بين المللي و اثرات داخلي بسيار ناچيز و شايد تنها براي آرامش وجدان برگزاركنندگان آن.يادآور مي شود در نشست گروهك شوراي هماهنگي سبز، عناصر لنگه به لنگه ضدانقلاب از جمله اردشير اميرارجمند، بابك امير خسروي (توده اي سابق)، رجب مزروعي، بيژن حكمت، تقي رحماني، حمزه غالبي، احمد سلامتيان، حسن شريعتمداري، رضا عليجاني، علي كشتگر، سراج ميردامادي، كريم لاهيجي، هوشنگ اسدي و چند تن از سلطنت طلبان حضور به هم رسانده بودند.تركيب عجيب و غريب اين نشست هماهنگي هر چند به تعبير اخبار روز داراي كمترين اثر و خاصيت بوده اما سزاوار تبريك گفتن به طيف فتنه گر جبهه اصلاحات است كه هر از چند گاه يك بار ياد ادعاي حمايت از نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي مي افتند اما در عين حال فرستادگان آنها به خارج باغ وحش كاملي از جريان هاي ضدانقلاب راه انداخته اند.