تصاویرحامیان فتنه و یاران دولت چگونه به یکدیگر نزدیک می شوند.

بدلیل انتقاد روشنگرانه ای که احمدی نژاد از نقش مداخله گرایانه اطلاعاتی- امنیتی ارگان فاشیستی پا سداران کرد و پرده از دخالت مستقیم  و غیر قانونی این ارگان فاشیستی  در انتخابات صنفی نظام پزشکی برداشت.این اقدام غیر مترقبه ولی بجای احمدی نژاد موجب شده است تا موجی شتابدار   تهاجمات و اتهامات زجیره ای  بسوی احمدی نژاد و رسانه های حامی دولت سرازیر شود که چرا انتقاد احمدی نژاد به پاسداران را تیتر خبر ی خود کردند ؟ برای همین با شیوه ی بازجویی زندان اوینی همراه با پرونده سازی   با بهانه حضور  ایمان ملکا که گفته شده یک عضو فعال ستاد فتنه 88  بوده است  به جمع رسانه های حامی دولت پیوسته وهمکاری می کند  .. بنابراین تصاویری از ایمان ملکا ضمیمه شده است که چگونه وی عضو  انجمن دانشجویان دانشگاه تهران بوده که تنها انجمن باقی مانده از طیف علامه دفتر تحکیم وحدت است  و در سال 88 حامی میرحسین موسوی در انتخابات دور دهم ریاست جمهور بود. درادامه افزوده که این انجمن سابقاً دبیری آن بر عهده ایمان ملکا  بوده  است و سالانه دیدارهای مختلفی با رفسنجانی و خاتمی دارد . همینطور  دیدارهای این انجمن با خاتمی با واسطه ایمان ملکا هماهنگ می‌شده است. بعلاوه ایمان ملکا که در سال 88 قائم مقام ستاد دانشجویی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بود در جریان مناظرات دانشجویی انتقادات شدیدی علیه محمود احمدی‌نژاد مطرح می‌کرد سئوال شده چراانتصاب ملکا که منتقد و مخالف سرسخت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور بوده به سمت معاون سردبیر در امور تحول ساختاری روزنامه‌ای  شده که وابسته به دولت احمدی‌نژاد است؟ لذا این انتصاب  ‌مورد تعجب و انتقاد بسیاری از خبرنگاران روزنامه ایران واقع شده است.  جالب اینکه در تابستان امسال ایمان ملکا به ضیافت افطاری رئیس جمهور با دانشجویان دعوت شده و در این مراسم نیز سخنرانی کرده بود. اما در اینجا باید خطاب به سربازجو شریعتمداری وهمقطاران  گفت  مگر پیوسته برای تبرئه یا انتقاد کردن  کردن از برخی آویزان به گفته خمینی شیاد نمی شود که گفته بود وضع حال افراد ونه گذشته شان مهم است. چرا در این اقدام وارونه شده است ؟ بهرحال هدف از  بهانه کردن ایمان ملکا در روز نامه دولتی ایران برای این است که نتیجه گیری شود چگونه متهمان رقیب مغلوب فتنه با جریان یا حلقه انحرافی درون دولت با هم همکاری  می کنند .پس باید شورای نگهبان آلت دست رهبر نامزدی ریاست جمهوری رحیم مشایی را تأیید  نکند تاجانشینی برای احمدی نژاد وجود نداشته باشد.
حضور ایمان ملکا در تحریریه رسانه اصلی دولت اگرچه به خودی خود اهمیتی ندارد اما نشان از نزدیکی هرچه بیشتر حامیان فتنه 88 و دولت می تواند باشد. حضور ایمان ملکا در رسانه مکتوب دولت درحالی است که بدنه حامی فتنه اصلاح طلبان در مقابل این موضوع سکوت کرده اند و همین امر بر شدت تردیدها دراین باره افزوده است.شفاف: در روزهای گذشته پیوستن یک عضو فعال ستاد فتنه 88 به جمع مدیران تحریریه روزنامه ایران بازتاب زیادی در رسانه های مجازی داشته استبررسی های خبرنگار شفاف نشان داد ایمان ملکا که به تازگی به سمت معاون سردبیر روزنامه دولتی ایران در امور تحول ساختاری منصوب شده است، رابط اصلی انجمن دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران با سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات بوده است.

حضور ایمان ملکا در تحریریه رسانه اصلی دولت اگرچه به خودی خود اهمیتی ندارد اما نشان از نزدیکی هرچه بیشتر حامیان فتنه 88 و دولت می تواند باشد. حضور ایمان ملکا در رسانه مکتوب دولت درحالی است که بدنه حامی فتنه اصلاح طلبان در مقابل این موضوع سکوت کرده اند و همین امر بر شدت تردیدها دراین باره افزوده است. 
انجمن دانشجویان دانشگاه تهران تنها انجمن باقی مانده از طیف علامه دفتر تحکیم وحدت است که در سال 88 حامی میرحسین موسوی در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری بود.
این انجمن که سابقاً دبیری آن بر عهده ایمان ملکا قرار داشته است, سالانه دیدارهای مختلفی با آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی دارد و گفته می‌شود دیدارهای این انجمن با خاتمی با واسطه ایمان ملکا هماهنگ می‌شده است.
ایمان ملکا که در سال 88 قائم مقام ستاد دانشجویی ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بود، در جریان مناظرات دانشجویی انتقادات شدیدی علیه محمود احمدی‌نژاد مطرح می‌کرد.
انتصاب ملکا که منتقد و مخالف سرسخت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور بوده است، به سمت معاون سردبیر در امور تحول ساختاری روزنامه‌ای که وابسته به دولت احمدی‌نژاد است، ‌مورد تعجب و انتقاد بسیاری از خبرنگاران روزنامه ایران واقع شده است.
این در حالی است که در تابستان امسال ایمان ملکا به ضیافت افطاری رئیس جمهور با دانشجویان دعوت شده و در این مراسم نیز سخنرانی کرده بود.