" من دزدم تو دزدي، من فاسدم تو فاسدی


آل اسحاق :سياست " من دزدم تو دزدي، من فاسدم تو فاسدی" بايد از فضاي سياسي كشور حذف شود
" خشت اول چون نهاد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار  کج "  20 اسفند-91
چگونه است در رژیم فساد وگدا و ظالم  ومظلوم پرور که از صدر تا ذیل آن آلوده به فساد است  پس از 34 سال که پیوسته  آفتابه دزدان  در زندان  اعدام  شده  یا در ملاء عام به اتهام سرقت و زور بگیران شلاق و  دار  زده شده اند یا انگشتان دستان سارقان آفتابه دزدان قطع  شده است . اما اکنون که  هرروز پرونده های کلان میلیاردی اختلاس کشف می شود. اما یحی آل اسحاق که   نامزد  ریاست جمهوری  دوره ی یازدهم از سوی باند مافیایی غارتگر مؤتلفه است  اعتراف  کرده  چون رژیم فاشیستی  مذهبی در یک مقطع تاریخی قرار دارد، پس  در دهه چهارم  عمر ننگین خود در صحنه‌های بین‌المللی، داخلی، از لحاظ تهدیدها و فرصت‌ها،  برای  بسترسازی  اهداف، نگاه و مدیریت ویژه‌ای لازم است. زیرا ککه  نارسایی‌های اجتماعی آن‌چنان ایجاد خطر می‌کند که ممکن است جبران‌ناپذیر باشد. بنابراین باید  دولت آینده  برای حفظ ارکان اعتقادی با محور ولایت مداری،  سعه ‌صدر به‌جای روحیه تعارضی داشته باشد  تا دیگر  هر روز گفته نشود « من دزدم، تو دزدی، او دزد است، ما دزدیم، شما دزدید، ایشان دزدند. من فاسدم، تو فاسدی، او فاسد است...» ،بلکه باید چپاول گران با هم کنار آیند . چونکه ننگ با رنگ پاک نمی شود و رژیم عوامفریب غارتگر تغییر نا پذیر است و  اصلاح شدنی نمی باشد زیراکه شرایط موجود  ادامه همان شرایطی  است  که خمینی شیاد بنیانش را چنین بنا نهاد  " خشت اول چون نهاد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار  کج" "