اندر احوال محمود در دیدار با مادر چاورز
از آقای علیرضا یعقوبی.
19 اسفند-91
محمود احمدی نژاد که در پی مرگ چاورز و همزمان با حضرت مسیح خواندن او سراسیمه به کاراکاس شتافت تا در مراسم تشییع جنازه دوستش حضور بهم رساند طی دیداری با مادر هوگو چاورز، او را در آغوش کشید و ناله از سوگ برادر سر داد. رسانه ها و سایتهای رژیم از هنجار شکنی محمود فریاد <<وا اسلاما>> سر داده و کفن پوشهای حرفه ای را به صحنه فراخوانده اند غافل از اینکه این کفن پوشهای حرفه ای از سوی ولی فقیه و بیت او برای یک دوره ۸ سال به مرخصی با استفاده از مزایا فرستاده شده اند و آنقدر هم از یکدیگر دور افتاده اند که فی الفور نمی توانند به خواست این یا آن در حوزه ماموریت خود حضور بهم رسانند. تازه کماکان در این مورد هم <<آقا>> نظرش با <<آقای رئیس جمهور>> نزدیکتر است و احتمالا این قضیه هم همچون اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی با یک حکم حکومتی از سوی <<آقا>>به ورطه فراموشی سپرده شده چرا که قرار است بنا به نظر او تا برگزاری انتخابات آتی در خرداد ماه سال اینده آب از آب تکان نخورد تا <<دشمنان>> و <<منافقین>> از آن استفاده نکنند.
بدلایل مذهبی هم نمی توان ایرادی به محمود گرفت. خوب وقتی چاورز در جایگاه حضرت مسیح قرار می گیرد بطور طبیعی مادر او هم همچون حضرت مریم مادر تمامی انسانها روی کره خاکی محسوب شده و در آغوش هم رفتن مادر و فرزند امری خلاف <<شرع مبین >> نبوده و نمی باشد الا اینکه همچون فیلمهای سینمایی و تلویزیونی رژیم، مادر و فرزند حق نداشته باشند نسبت به هم ابراز احساسات کرده و فقط باید از راه دور قربان و صدقه هم بروند.
حال که چاورز بجای حضرت مسیح نشسته و قرار بر این شده که همراه با او دوباره ظهور کند مسلما در آینده نزدیکی هم احمدی نژاد جای امام زمان خواهد نشست و همراه با ایشان ظهور کرده و این دو دوست یعنی چاورز و احمدی نژاد در رکاب حضرت مسیح و حضرت مهدی ظهور کرده و دیدار تازه خواهند کرد و فقط یک مشکل فنی حل ناشده باقی خواهد ماند که با اینهمه کشف و کراماتی که چاورز و احمدی نژاد و بالاخص این دومی از خود بروز داده اند و حضرت مسیح و حضرت مهدی هم قرنهاست که از نظرها دور بوده و از اتفاقات بوقوع پیوسته در دنیای مادی بدور مانده اند، تکلیف <<مدیریت جهان>> چه می شود؟. و این تضاد چگونه حل می شود. دنیا را چه دیدید شاید با یک حکم دیگر حکومتی ولی فقیه از آنجائیکه نظر رئیس جمهور کماکان به شخص ولی فقیه نزدیکتر است، <<مدیریت جهان>> به محمود واگذار شده و چاورز هم معاون اول او گردد و حضرت مسیح و حضرت مهدی خیلی شانس بیاورند و مورد لطف ولی فقیه و عطوفت <<نظام مقدس>>قرار بگیرند بجای حضور در کهریزک و یا اوین به <<حصر خانگی>> گرفتار آیند.