(تصویر) جراحی نادر کروکودیل در کرج

با این اقدام حیوان دوستانه  محمد جواد لاریجانی که د ارای تز می باشد که باد شمن هم می توان تا قعرد وزخ گفتگو کرد و رئیس دکوری – تشریفاتی سازمان حقوق بشر اسلامی ر ژیم و لایت فقیه نامشروع بانکدار تروریست جهانی و صد البته رکوردار محکومیت نفض مستمر حقوق بشرهم می باشد . اکنون وی باید رئیس ا نجمن حمایت از حیوانات هم بشود .چون بطور جدی ومتعصابه مدافع خودش بدلیل زمین خواری وبرادران مفسد  اقتصادی وغارتگرش می باشد.
  وی افزود: در صورت انجام نشدن چنین مراقبت ها و جراحی هایی، سرنوشتی جز نابودی حیواناتی که دچار تروما و آسیب های جدی ناشی از طبیعت و نوع زندگی گونه های حیات وحش شده اند، قابل تصور نیست.علیزاده توجه جدی مسئولان سازمان دامپزشکی و علاقمندان به حوزه محیط زیست را نیز در زمینه بسترسازی و آماده کردن امکانات مورد نیاز برای انجام چنین جراحی هایی با هدف حفظ گونه های با ارزش جانوری به عنوان سرمایه های معنوی و مادی کشور ضروری دانست.
 
 به گزارش مهر، در شرایطی که در ماههای اخیر خبرهای ناخوشایندی از کشتار گونه های مختلف حیات وحش نظیر خرس و پلنگ از مناطق و استان های کشور به گوش می رسد، انجام یک عمل جراحی نادر بر روی کروکودیلی در کرج، علاوه بر نمایش توانمندی های جراحان حوزه دامپزشکی کشور، نشان از تغییر نوع نگاه و نگرش افکار عمومی به مقوله توجه به ارزش های زیستی گونه های جانوری دارد.