انگل (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان  28 خرداد 0 93
گفت : آخه یه یارو ، گفته به سربازجو
می دونی تو مجنون؟ تو قلب منی وخون
رفتم دکتر، ای ا زگل ، گفت  داری  انگل
گفت: یکی از سرکردگان گروهک وحشی داعش در جمع تعدادی از تروریست‌های اجاره‌ای گفته است؛ یک مفتی معروف سعودی همه اقدامات ما را تائید کرده است.
گفتم: چند ماه قبل فاش شده بود که این مفتی وهابی عربستان، یهودی‌الاصل و از وابستگان رژیم صهیونیستی است که وزیر خارجه سابق این رژیم
 -
خانم لیونی - از رابطه جنسی خود با او و امیر قطر پرده برداشته بود.
گفت: این سرکرده گروهک داعش در همان جمع گفته است؛ مفتی آل سعود تأکید کرد که محبت داعش در قلب ما جای دارد.
گفتم: یارو به رفیقش می‌گفت؛ تو در قلب من هستی، در خون من هستی، در همه وجودم جای داری... و بعد گفت؛ دیروز رفتم دکتر، بهم گفت انگل داری!
گفت : سربازجو افتاده به خارش ، نالیده ز درد زایش
چون علیه ی داعش ، داده است نمایش
ساخته است داستان ، از قطر گفته و عربستان
با تف و ریش و تاق ، کرده  کار شاق
چون  با وقاحت و پررویی ، کرده  وارونه گویی
گفتم : چرا این دلقک ، زده است جفتک
برای چه این د رازگوش؟ کرده است فراموش
نمی دونه حاکمان ایران؟ عراق کردن ویران
 چرا  این  پاچه گیر؟ به عربستان داده گیر
چرا  سربازجوی  دریده ؟ این و اقعیات را نادیده
مسئول ویرانی عراق کیست؟ نقش سپاه قدس چیست؟
 گفت : آخه یه یارو ، گفته به سربازجو
می دونی تو مجنون؟ تو قلب منی وخون
رفتم دکتر، ای ا زگل ، گفت  داری  انگل