تصاویر عیادت روحانی از آخوند مهدوی کنی

 چه تعداد جوان روزانه بدلیل بیماری وفقر وتصادف و اعتیاد وخودکشی و ..... می میرند ولی کک کسی هم گزیده نمی شود ؟ یا اینکه  چه بیمارانی که در بیمارستان ها بستری اند که بازدید کننده ندارند . در صورتی که یک آخوند غارتگر فرتوت که بستری شده رئیس جمهور بدیدارش  رفته است . چون این آخوند مهدودی  با جراحی شدن رفسنجانی  با توطئه  جایگزین وی شد . اکنون  به نظر می رسد که تاریخ مصرف تمام و پیمانه اش پر شده است ودارد با مرگ دست وپنجه نرم می کند و  دارد خودش را آماده رفتن می کند.


 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد. رییس قوه مجریه با عیادت از آیت الله مهدوی کنی برای سلامتی ایشان دعا کرد.

فرزند آیت‌الله مهدوی کنی در رابطه با وضعیت جسمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: به لطف خدا وضعیت ایشان نسبت به ساعات گذشته بهتر شده استبه گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی، فرزند آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران در بیان وضعیت جسمانی پدرش گفت: به لطف خدا وضعیت ایشان نسبت به ساعات گذشته بهتر شده ولی ایشان هنوز در حالت بیهوشی هستند و خون‌رسانی قلب کم و ضعیف استحجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدوی کنی افزود: پزشک معالج ایشان امیدوار است که با اقدامات انجام شده وضعیت ایشان تثبیت شود