نامه‌ها و صداي شما

نامه‌ها و صداي شما 16 مرداد- 93
چرا تأخير در پاسخگويي؟مدت‌ها قبل به محض اين كه شهروندان براي رسيدگي به تخلف‌هايي مانند گرانفروشي، كم‌فروشي و احتكار، با شماره تلفن 124 سازمان تعزيرات حكومتي تماس مي‌گرفتند، اپراتورها تخلف‌ها را يادداشت مي‌كردند و كد پيگيري مي‌دادند و شاكي‌ها مي‌توانستند پس از 2 ساعت موارد اعلام شده را تلفني پيگيري كنند. اما به دلايل نامعلومي در سيستم پاسخگويي تغييراتي ايجاد شده كه همان رور پاسخ شكايت‌ها را نمي‌دهند و مي‌گويند چند روز بعد تماس بگيريد تا نتايج را اعلام كنيم. از مسئولان سازمان تعزيرات حكومتي تقاضاي رسيدگي داريم. شهروندي از تهران . * از اهالي كهريزك: هر شب رفت و آمدهاي مكرر كاميون‌هاي حمل زباله براي دفن آنها درنزديكي كهريزك، موجب سرازير شدن شيرابه زباله‌ها در سطح خيابان اصلي اين شهر و آلودگي محيط زيست اهالي مي‌شود. از سازمان محيط زيست و شهرداري تقاضا مي‌شود به اين وضعيت اسفناك پايان دهند. * از شهروندان اسلامشهري: ارسال مستمر و متعدد پيامك‌هاي تبليغات توسط تلفن‌هاي همراه و با همكاري شركت ايرانسل در اغلب ساعات شبانه‌روز، موجب نارضايتي عموم مردم شده است كه ضرورت دارد فرستادن وقت و بي‌وقت اين پيامك‌ها متوقف شود
نامه‌هاي شما
هنوز جوش شيرين! 
كشورهاي پيشرفته هيچگاه در تهيه نان از جوش شيرين استفاده نكرده‌اند، اينك نيز با جايگزين "اي‌يستyest" و سيب‌زميني و مخمرخمير، در حال حذف بيكينگ‌پودر از كيك هستند. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نانوايي‌ها را از به كار بردن جوش شيرين در خميرها منع كرده است. با اين حال برخي از نانوايان سلامت شهروندان را ناديده مي‌گيرند و از جوش شيرين استفاده مي‌كنند كه اين كارشان باعث تغيير طعم و كيفيت نان و ناراحتي گوارشي مي‌شود كه اين موضوع باعث گلايه مردم از برخي نانوايان شده است. به عنوان نمونه در محله ما واقع در بزرگراه شهيد محلاتي، ابتداي خيابان شهيد سعيد شريفي، نانوايي تافتوني اين محل از جوش شيرين يا مخلوط استفاده مي‌كند. از اينرو ضرورت دارد مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا هر سازماني كه مسئول رسيدگي به اين‌گونه تخلف‌ها است به اين موضوع رسيدگي كند. آرتين شعباني ـ تهران 
چرا تأخير در پاسخگويي؟ 
مدت‌ها قبل به محض اين كه شهروندان براي رسيدگي به تخلف‌هايي مانند گرانفروشي، كم‌فروشي و احتكار، با شماره تلفن 124 سازمان تعزيرات حكومتي تماس مي‌گرفتند، اپراتورها تخلف‌ها را يادداشت مي‌كردند و كد پيگيري مي‌دادند و شاكي‌ها مي‌توانستند پس از 2 ساعت موارد اعلام شده را تلفني پيگيري كنند. اما به دلايل نامعلومي در سيستم پاسخگويي تغييراتي ايجاد شده كه همان رور پاسخ شكايت‌ها را نمي‌دهند و مي‌گويند چند روز بعد تماس بگيريد تا نتايج را اعلام كنيم. از مسئولان سازمان تعزيرات حكومتي تقاضاي رسيدگي داريم.
شهروندي از تهران 
                                    
                                                                                      صداي شما
* از اهالي كهريزك: هر شب رفت و آمدهاي مكرر كاميون‌هاي حمل زباله براي دفن آنها درنزديكي كهريزك، موجب سرازير شدن شيرابه زباله‌ها در سطح خيابان اصلي اين شهر و آلودگي محيط زيست اهالي مي‌شود. از سازمان محيط زيست و شهرداري تقاضا مي‌شود به اين وضعيت اسفناك پايان دهند. 

* از شهروندان اسلامشهري: ارسال مستمر و متعدد پيامك‌هاي تبليغات توسط تلفن‌هاي همراه و با همكاري شركت ايرانسل در اغلب ساعات شبانه‌روز، موجب نارضايتي عموم مردم شده است كه ضرورت دارد فرستادن وقت و بي‌وقت اين پيامك‌ها متوقف شود.