كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 1 دی - 94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری که 37 سال است  سیاست دولپه و توبره وآخورخوری را  به جد پیگیری کرده است .اکنون برای اینکه رقیب  مدعی اصلاح طلب واعتدال گرا را  مورد توهین وتهدید واتهام قرارد اده باشد در پیام قلابی ودروغ اوین نامه اش چنین  مسخره و متهم کردها ست :ضرب المثل شتر در خواب بيند پنبه دانه، گهي لف لف خورد گه دانه دانه، حکايت کساني است که در فتنه 88 به اهداف پليد خود نرسيدند اکنون با ترفند شورايي کردن رهبري به ميدان آمده اند.
* جناب آقاي ظريف اين بدعهدي اوباما نه اولين است و نه آخرين. اين همان هشدار قرآن است که فرمود: اينها به هيچ عهد و پيماني وفادار نخواهند بود (انهم لاايمان لهم). اميدوارم که اين بار عبرت بگيريد. ضمنا از انتقاد اروپا به اوباما ذوق زده نشويد. آنها سر و ته يک کرباسند.    نيکنام - قم
    * آيا حاصل پياده روي وزير خارجه کشورمان با همتاي آمريکايي اش در ژنو و دست دادن او با فرد جنايتکاري مثل رئيس جمهور آمريکا بايد تصويب و ابلاغ مصوبه ايجاد محدوديت براي کساني باشد که به ايران سفر کرده اند؟ اين بود آن دستاوردي که به سبب آن منتقدان را مورد بدترين توهين ها قرار مي دادند؟ چه توضيحي براي مردمي که به آقايان اعتماد کردند دارند؟
    بوربور - ورامين
     * سخنان مشمئزکننده معاون وزير خزانه داري آمريکا مبني بر لزوم تشديد تحريم ايران به خاطر حمايت ايران از مقاومت در منطقه و حقوق بشر ناقض اجراي برجام است چون رهبر معظم انقلاب در نامه به رئيس جمهور لغو کليه تحريم ها در روز اجراي توافق و نکشاندن تحريم به مسائل غيرهسته اي چون حقوق بشر را از شروط اجراي برجام دانستند. آيا اين حرکات عهدشکنانه سياسيون و کنگره آمريکا و امضاي آن توسط اوباما کافي نيست که مسئولان و دولتمردان ما اجراي برجام را متوقف کنند؟

       * برخي از مسئولان که به وعده هاي ظاهري قدرت هاي پوشالي غربي اعتماد دارند شايسته است به همان ميزان نيز به ياري و نصرت حق اميدوار باشند تا بسياري از گره هاي کور باز شود.    
خانم خزائي
    * قتل عام شيعيان مظلوم نيجريه، قلب ها و وجدان هاي بيدار دنيا را تکان داد ولي اين روزنامه هاي زنجيره اي و اجاره اي عکس العملي نشان ندادند. به جاي آن عکس بزرگ زن فاسد آمريکايي را چاپ کردند. آيا اين ننگ نيست؟!

       * با بيرون آوردن قلب راکتور اراک، بخشي از توان فعاليت هاي هسته اي کشورمان از کار افتاد اما وعده هاي داده شده براي بردن اين بازي به اصطلاح 3-2 برده همه توخالي بود و هيچ آبي از اين آتش براي مردم گرم نشد به هنگام مذاکرات هيچ کس نبايد نقد و نظري ارائه مي داد اکنون هم که بازي را نيمه تمام رسما تمام شده اعلام مي کنند و پرونده برجام را بسته مي پندارند و در شرايطي که آمريکا در حال نقض برجام است، مي گويند ديگر انتقاد ممنوع!    
طالعي
    * وزير راه و شهرسازي دولت آقاي روحاني حمايت از مصرف کننده و قيمت گذاري را امري بي مفهوم و کمونيستي دانسته است. اگر بنده هم مثل ايشان زندگي مرفهي داشتم و ماهيانه بالاي ده ميليون تومان درآمد داشتم مثل ايشان بودم و فقر موجود در جامعه را احساس نمي کردم.

      * اين چه طرز برخورد با سازمان حمايت از مصرف کننده است که وزير راه و شهرسازي عمل مي کند؟ آيا واقعا اين سازمان مارکسيستي است؟ اگر چنين است چرا تا به حال با اين سازمان ها برخورد نشده است. آيا رها کردن دولت براي افزايش قيمت ها هر طور که صلاح بدانند باب طبع وزير محترم است؟! افزايش هر روزه بر قيمت ها نشانه تورم تک رقمي است؟

    * يکي از روزنامه هاي زنجيره اي در صفحه اول خود از قول آقاي هاشمي تيتر کرده نداشتن رابطه با آمريکا مربوط به زمان حضرت امام خميني(ره) مي باشد از قول ما بنويسيد وقتي حضرت امام رابطه ايران و آمريکا را رابطه گرگ و ميش مي دانستند اين معيار منطقي همه چيز را روشن مي کند يعني تا وقتي که آمريکا روحيه گرگ دارد نبايد به آن نزديک شد. پس در اين بحث زمان امام و بعد از امام معنا ندارد.    ايراني
    * عربستان منفور گفته است که سپاه پاسداران بايد در ليست تروريست ها برود، اما اگر ما در کشور عده اي قلم به دست مزدور نداشتيم که سال ها روي اين مسئله مانور دهند و سپاه را تضعيف کنند هرگز اين وهابي هاي بي ارزش به خود اجازه نمي دادند چنين جسارتي کنند.

        * هر کس مي خواهد حق امام راحل(ره) را ادا کند کمترين کار او برائت و دوري از فتنه گران 88 و قرار گرفتن در کنار رهبر معظم انقلاب است.    
عليخاني
     * از دولت جمهوري اسلامي به عنوان قوه مجريه ام القراي جهان اسلام، انتظار مي رفت در برابر کشتار وحشيانه شيعيان مظلوم نيجريه که فقط به جرم محبت به امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، صورت گرفت اقدام درخور توجهي انجام مي داد چرا که تنها پناه شيعيان مظلوم، ايران اسلامي است. متاسفانه به يک تماس تلفني با رئيس جمهور نيجريه اکتفا شد.

       * خداوند ان شاءا... رهبر شيعيان نيجريه را در پناه خود از توطئه هاي دشمنان بشريت يعني آل سعود ملعون و تکفيري هاي آلت دست رژيم صهيونيستي حفظ نمايد. رهبري که با نفس مسيحايي حضرت امام توانست براي مکتب اهل بيت در مدت کوتاهي 12-15 ميليون عاشق دلباخته - که بيشتر آنها هم حافظ و مانوس با قرآن کريم مي باشند - فراهم سازد. حقيقتا کاري حسيني توسط او صورت گرفته است. جا دارد ديپلماسي ما بيش از اين پيگير حقوق مسلمانان و شيعيان مظلوم نيجريه باشد. غربي ها اگر دو نفر از پيروانشان در کشوري اسلامي آن هم توسط ارتش آن کشور به قتل برسند چه غوغايي به پا مي کنند! حدود هزار نفر انسان بي پناه و بي سلاح را اين گونه قتل عام و رهبرشان را زخمي و بازداشت کرده اند ولي هيچ واکنش درخور توجهي از دنياي نکبت بار استکبار مشاهده نمي شود.    
محمدرضا فخرالساعه - جانباز
    * حتي تصور اينکه در انقلاب اسلامي کساني در قدرت باشند که لبخند زدن با دشمنان خارجي برايشان افتخار باشد و برعکس مردم خودشان را به جرم نقد کلاغ و بي سواد بدانند مشکل است. ماهيت چه افراد و گروههايي که در اين مدت براي مردم رو نشد.    
عشقي
    * آقاي صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي کشورمان گفته فعاليت هاي هسته اي ما بعد از برجام گسترده تر خواهد شد. مانده ايم از اين حرف بخنديم يا گريه کنيم.

     * چاپ اين همه عکس و تيتر يک از حجت الاسلام سيدحسن خميني در صفحه اول نشريات زنجيره اي که هيچ ارادتي به امام خميني(ره) ندارند بيانگر آن است که به دنبال سوءاستفاده سياسي از اين عضو خانواده امام هستند. ديدن اين واقعيت بايد به هوشياري ايشان منتهي شود.

     * ضرب المثل شتر در خواب بيند پنبه دانه، گهي لف لف خورد گه دانه دانه، حکايت کساني است که در فتنه 88 به اهداف پليد خود نرسيدند اکنون با ترفند شورايي کردن رهبري به ميدان آمده اند.

       * شوراي نگهبان وظيفه دارد سرسخت در مقابل ورود فتنه گران سال 88 و حاميان آنها در انتخابات آينده مقاومت کند. چون ذره اي گذشت و اغماض خسارت هاي غيرقابل جبران به نظام و انقلاب وارد خواهد کرد.    *
برخي روزنامه هاي زنجيره اي به طور آشکار به تبليغات انتخاباتي مي پردازند چرا مسئولين امر هيچ واکنش درخور توجهي به اقدام غيرقانوني اين طيف از مطبوعات وابسته ندارند.    شکيبا
    * آقاي روحاني! و دولتمردان فعلي هميشه در مورد گراني و تورم اين طور به مردم القا کردند که وقتي نفت گران تر عرضه مي شود بالطبع کشورهاي صادرکننده کالاهاي ديگر هم اجناس خود را گران تر به ما مي فروشند در نتيجه در بازار گراني به وجود مي آيد. حال حرف ملت اين است حالاکه نفت 105 دلاري را به 33 دلار مي فروشيم به همان نسبت بايد قيمت اجناس ارزان تر شود. چرا شاهد عکس اين قضيه هستيم؟

       * دولت اعلام مي کند به تک نرخي شدن تورم نزديک شده ايم، پس علت افزايش هر روز قيمت اجناس و کالاها و اخيرا لبنيات نيز همين است؟! يا افزايش قيمت تخم مرغ دانه اي 300 تومان به 450!    
عليمرداني
    * با توجه به علاقه اي که به امر توليد و امور دامپروري دارم اقدام به خريد زمين با مجوز پرورش بره گوشتي 200 راس در جاده روانسر - کرمانشاه کردم. به دليل عدم کفاف مالي درخواست وام به بانک کشاورزي دادم ولي بعد از گذشت 6 ماه بلاتکليف هستم و جواب درستي نمي دهند.    
مرتضي پاپي