پیرامون راهپیمایی نمایشی امروز 22 بهمن سالگرد انقلاب و نگاهی به حواشی قبل از شروع این راهپیمایی

پیرامون راهپیمایی نمایشی امروز 22 بهمن سالگرد انقلاب و نگاهی به حواشی قبل از شروع این راهپیمایی 22 بهمن -94
خبرگزاری فارس: دشمن بعداز فتنه 88 داعش را به راه انداخت/ امروز جبهه مقاومت دستاوردهای مهمی کسب کرده‌ است
امروز 22 بهمن سالگرد انقلاب  22 بهمن 57 است که بازد و بندهای پشت پرده زیر درخت سیب درپاریس با ازما بهتران که به دور ازچشمان مردم ایران وحتی آگاهی مبارزان و انقلابیون بود انقلاب نه مهار شد که مسیرش به ا حراف کشانیده و برضد اهداف مبارزان راه آزادی شد. چون بلافاصله سرکوب مخالفان وانقلابیون وحتی بازداشت شان در دستور کارقرار گرفت.
 آنگونه که پس از جابه جایی قدرت در ایران در 22 بهمن 57 مصادره کنندگان انقلاب و اشغال کنندگان ایران  روزی نبوده است که درمدت 37 ساله سیاست جنگ افروزی و غارتگری و سرکوب وزندان وشکنجه و اعدام و سانسور همه جانبه و تحریف و خلاصه خیانت وجنایت  با شدت  را دنبال و اعمال نکرده باشد  .
طوریکه   خمینی  وسپس خامنه ای رهبر ولی فقیه و پاسداران رژیم وارونه ی ولایت  فقیه برای ادامه ی سلطه  وبقای خود  سیاست صدور تروریسم و جنگ افروزی و بحران  وبنیاد گرایی را به برون مرز صادر ودرامور داخلی کشورهای منطقه  وهمسایه مداخله  کردند ومکمل سیاست داخلی نموده اند .
از طرف دیگر دامنه ی گسترش یافته جنگ قدرت وثروت جناح وباندهای رژیم وارونه ی ولایت فقیه به مرحله ای رسیده است که رقبا با شمشیرهای از رو بسته هرروز رجز خوانی و عربده وتیغ کشی همراه با تهدیدید واتهام زنی  بیشتری علیه ی همدیگر می کنند.
به خصوص پس از اجرایی شدن برجام  که منجر به برباد رفتن سرمایه هنگفت مالی اهداف دست یابی به سلاح هسته ای خامنه ای و پاسداران  شده است .موجب  تشدید  سابقه  مرگبار اختلافات باندها شده است .تاجاییکه رودررویی لفظی در صدر رژیم وارونه ی ولایت فقیه که همراه باافشاگری های مستمر حتی اتهام مفسد فی ا لارض بودن رفسنجانی است تبدیل به خبرهای روز مره شده است.
بهرحال درشرایطی که از سوی مطبوعات ورسانه های خبری وابسته به خامنه ای وپاسداران گزارش داده اند که  مطبوعات  حامی دولت ومدعیان اصلاح طلب شور وحال  تبلیغاتی محور سالگرد 22 بهمن  ندارند . البته نگفته اند چون نه دستآوردی مثبت به نفع مردم ومنافع ملی کشور در 37 سال گذشته  انجام نگرفته است که از سوی رقیب انحصارگر میدان بازی به اینان داده نشده است .
به ویژه اینکه  پاسداران و بسیج این روزها مشغول گردآوری  و بسیج واعزام ساندیس خوران از روستاها وحاشیه های شهرهای ایران واعزام شان به تهران بیش از 15 میلیونی  بوده اند که اگر بتوانتد1% جمعیت تهران ساندیس خور درصحنه ی معرکه گیری  راهپیمایی نمایشی  امروز 22 بهمن در تهران  حضورد اشته باشند تابا سردادن شعار های ضد آمریکایی – اسراییلی- عربستان  که همراه بادفاع از هم پیمانان بشار اسد جنایتکار وشیخ حسن نصرالله وحوثی های یمنی بااشک تمساح ریختن برای فلسطینیان است چاشنی شعار های اتهامی  وتهدید آمیز رقیب متهم به فتنه ونفوذی دشمن وانحرافی وبی بصیرت شود وضمن مخالفت با برجام ودولت روحانی و قرارداد ایرباس مدعی مدافع بیکاران ومخالف گرانی وفقر وبیکاری و بحران ورکود اقتصادی دولت روحانی شوند و بادسته گل دادن رد صلاحیت فله ای نامزدان از سوی  شورای نگهبان آلت دست خامنه ای تأکیذ برعدم حضوز در خبرگان ومجلس ارتجاع دهم نامزدان تأیید صلاحیت  دست چندم وناشناس مدعی اصلاح طلب شوند .
دراین رابطه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به بیت خامنه ای در بیانیه‌ای اعلام کرده است:ثبت راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۵ هزار خبرنگار و عکاس   است  و همچون رهبرش خامنه ای دعوت از آحاد ملت، احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی شده  تا حضورداشته باشند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد
خبرگزاری فارس: ثبت راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۵ هزار خبرنگار و عکاس/ دعوت از آحاد ملت، احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی
 چون در آستانه ی سالگرد 22 بهمن 57 که  راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نامیده شده قرار است  در بیش از ۵ هزار منطقه در سراسر کشور و در تهران برگزار شود که درتهران  روحانی  سخنرانی می کند.
حال داشته باشید چه تعداد ازجمعیت 15 میلیونی تهران این شهرراترک کردند یا در این نمایش حضور می یابند وشامل چنددرصد تهران و چنددرصد جمعیت کل کشور در شهرهای دیگر می شود که بعینه یک رفراندم نه بزرگ به رژیم وارونه ی ولایت فقیه است؟
 از طرف دیگر توپ توی زمین روحانی است چون سخنران این معرکه گیری 22  راهپیمایی بهمن است که فرصت مناسبی برای ادامه ی روشنگری وی بطور علنی وشفاف است .
یعنی باید آشکارانام نهاد عامل فساد و رانت  رکود وبحران اقتصادی و صدالبته خامنه ای حامی وحمایت گرش را ببرد. درغیر اینصورت بازنده این معرکه بازار  و نمایش انتصابات- تقلبات – انتخاب جازده شده ی 7 اسفند مجلس ارتجاع خواهد بود.
ناگفته نماند که موقع سخنرانی روحانی از سوی گروه های فشار سازماندهی شده بسیج وپاسداران با سردادن فریاد های شعاری مرگ برآمریکا وفتنه گر ونفوذی وبی بصیرت تلاش می کننداخلال گری کنند تامانع از سخنرانی روحانی شوند .مشروط براینکه در قطعنامه ی  پایانی  راهپیمایی انتقام ضمن آویزان شدن به خامنه ای شعار ضدآمریکایی ودفاع از برنامه های موشکی پاسداران ورد صلاحیت نامزدان ازسوی شورای نگهبان آلت دست از روحانی ودولت وی ورفسنجانی ومدعیان اصلاح طلب برجام وحضوررفسنجانی درانتخابات خبرگان مخالفت شدید می شود.
صفار هرندی حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با خمینی  سنجیده نمی‌شود.حرف‌های امروز برخی تبدیل به حرف‌های مخالفان خمینی  شده است‌
اما قبل از شروع این راهپیمایی  نمایشی 22 خرداد حواشی داشته است .بطور نمونه  پاسدار محمدحسین صفار هرندی که معاون سابق  سربازجو شریعت نداری دراوین نامه ی کیهان و همچنین وزیر اخراجی فرهنگ وارشاد دولت نهم احمدی نژاد است ومشاور فرهنگی کنونی رئیس گزمکان پاسدار جعفری وعضو مجمع مصلحت نظام است  خطاب به رفسنجانی گفته است:
حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با خمینی  سنجیده نمی‌شود  چون حرف‌های امروز برخی تبدیل به حرف‌های مخالفان  خمینی  شده است‌.
پاسدارجعفری:
دشمن بعداز فتنه 88 داعش را به راه انداخت/ امروز جبهه مقاومت دستاوردهای مهمی کسب کرده‌ است
خبرگزاری فارس: دشمن بعداز فتنه 88 داعش را به راه انداخت/ امروز جبهه مقاومت دستاوردهای مهمی کسب کرده‌ است
 همیمطور رئیس گزمکان   پاسدارمحمدعلی سردار جعفری برای اینکه جواب  افشاگری اخیر روحانی راد اده باشد که اخطار کرد یک نهاد آلوده به فساد ورانت در کشور است که عامل بحران ورکود اقتصادی درکشور می باشد چون ازطریق ورود کالاهای قاچاق موجب رکود وبحران اقتصادی درکشور شده وتأکید کرده است باید بااین نهاد عامل فساد ورانت اقتصادی جنگید:
 اما پاسدار جعفری گفته است دشمن بعداز فتنه 88 داعش را به راه انداخت و مدعی شدت مروز جبهه مقاومت دستاوردهای مهمی کسب کرده‌ است . البته نگفته  که پس از طرح توطئه شکست علیه ی برجام  پاسداران ، مدام در سوریه دارد کشته می دهد که شامل  فرماندهان رده بالای پاسداران می شود.
بهرحال رئیس گزمکان برای پاک کردن صورت مسأله و آدرس غلط دادن ادعا کرده است: دشمن بعد از نتیجه نگرفتن از فتنه 88 بنا را بر تهدیدات خارجی گذاشت و داعش را به راه انداخت اما امروز مکر الهی بر مکر دشمنان غلبه کرده و دستاوردهای مهمی در منطقه به نفع جبهه مقاومت حاصل شده است.
لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و حامیان دولت در آستانه نهایی شدن 
خبرگزاری فارس: لیست انتخاباتی اصلاح طلبان و حامیان دولت در آستانه  نهایی شدن/ اسامی 51 نامزد
بعلاوه پس از رد صلاحیت فله ای نامزدان مدعی  اصلاح  طلب و بازی های موش وگربه پشت پرده در مورد لیست انتخاباتی مدعیان  اصلاح طلبان و حامیان دولت  که در آستانه نهایی شدن است. ازسوی خبرگزاری پاسداران فارس گزارش شده که شامل اسامی 51 نامزد است که فقط کمتر ازانگشت یک دست از مهره های شناخته شده مدعی اصلاح طلب هستند که اکثرشان هم جزو حامیان رفسنجانی اند.
اسامی نامزدهای تأییدشده مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان و تعداد کرسی
خبرگزاری فارس: اسامی نامزدهای تأییدشده مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان و تعداد کرسی+جدول
 مهمتر اینکه ضمن تأیید مجدد رد صلاحیت حسن خمینی  .برای دهان کجی کردن به وی وبیت خمینی ورفسنجانی گزارش شده است  جوان ترین نامزد خبرگان ازقم طلبه 24 ساله است چون پیرو خامنه ای است.
 مسخره اینکه  جدول لیست اسامی نامزدهای تأییدشده مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان و تعداد کرسی ها بازتاب داده شده که بیش از حد  خنده دار یاتوهین با فهم وشعور مردم ایران ازسوی حامیان خامنه ای وشورای نگهبان آلت دست وی   است .زیرا  این لیست به وضوح ثانت می کند نه انتخاب که انتصابی بودن این خیمه شب بازی همچون انتصابی بودن  رهبری ولی خامنه ای به نمایش گذاشته شده است .چون درچند حوزه  نامزد تأیید صلاحیت شده انتصابی اصلاً رقیب انتخاباتی  وجودندارد ومعلوم نیست برای چه قرار است دراین حوزه ها هزینه صرف  نمایش برگزاری رأی گیری انتصابات شود؟
چون در برخی از استان ها نامزدان دربست حامی خامنه ای ونامزد رقیب وجود ندارد . فقط حوزه تهران است که 33 نامزد برای 16نماینده خبرگان وجود دارد که دربین شان فقط رفسنجانی وروحانی ووزیر اطلاعات دولت روحانی وجوددارد وبقیه دربست جزو نوچه ها وجیره خوران خامنه ای و حامیان مصباح یزدی  رقیب  مخالف  جدی  رفسنجانی اند
خیلی عجیب اینکه 5 تن از نامزدان تأیید صلاحیت شدگان انتخابات خبرگان رهبری رد صلاحیت شده اند.
چون بنابر گزارش ایلنا، در بررسی مجدد شورای نگهبان درباره صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان، صلاحیت آقایان این اکبر خادم الذاکرین، سید محمد واعظ موسوی، محمدحسن حائری شیرازی، علی محمدی خراسانی و حسن مفرح‌زاده‌‌ ابوزیدآبادی در مراحل قبلی تایید صلاحیت شده بودند رد صلاحیت شدند.
درنهایت دراثبات نفی ادعای مضحک خامنه ای که ایران دمکراتیک ترین کشور منطقه است چون  بطور متوسط هرسال یک نمایش انتصابات تقلباتی - انتخابات جازده شده برگزار شده است. درحالیکه حتی درانتخابات تعداد 88 نماینده عضو خبرگان دوبرابر نامزد انتخاباتی وجود ندارذ تا رقابت صوری وجودنداشته باشد.
حدادعادل در مسجدجامع قلهک:باید مراقب بود فعالان فتنه وارد مجلس نشوند
خبرگزاری فارس: باید مراقب بود فعالان فتنه وارد مجلس نشوند/یادداشت‌های فروغی را به ظریف دادم تا بداند ایران از کجا به کجا رسیده
بااین وجود غلام علی حدادعادل ورانت خوار حرفه ای بیت خامنه ای به دلیل فامیلی که این  عنصر  زمین خوار و مفسد  اقتصادی با خامنه ای دارد  سخنگوی خامنه ای  محور تبلیغات انتخابات مجلس ارتجاع دهم  شده است . برای همین بنابرگزارشگر خبرگزاری فارس پاسدارات در مسجدجامع قلهک تهران تأکید کرده است : باید مراقب بود فعالان فتنه وارد مجلس نشوند چون دشمن در انتخابات به دنبال نفوذ سیاسی است و افزوده یادداشت‌های فروغی را به ظریف دادم تا بداند ایران از کجا به کجا رسیده است؟


بالاخره رفسنجانی در پاسخ به منتقدان خود که شامل خامنه ای ومصباح یزدی می شود.در دفاع از دولت روحانی وخرید ایرباس دولت روحانی ازفرانسه گفته است که نمی شود با حیله  مردم را فریب داد و افزوده  سیاه‌نمایی‌های بعضی‌ها از عملکرد دولت را نشانه ترس آنها از افزایش رضایت مردم از عملکرد دولت به خصوص در بعد سیاست خارجی دانست و به خرید هواپیماها اشاره کرد و گفت: دولت با هوشمندی به فکر نو کردن ناوگان هوایی کشور است، تا به جای اینکه مردم پروازهای خطرناک داشته باشند، با هواپیمای مطمئن سفر ‌کنند و پول خرید هواپیماها نیز با درآمدهای تدریجی خودشان پرداخت می‌شود.وی با ابراز تعجب از اظهار نظر برخی‌ها درباره مسایل کشور و مواضع رژیم وارونه ی ولایت فقیه ، گفت: مثلاً وقتی مسجّل شد که تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران برداشته می‌شود، بعضی‌ها در کشور می‌گفتند ما قدر نعمت تحریم‌ها را ندانستیم!!این‌ گروه به خاطر باز شدن راه نگران شدند که مبادا رأی مردم در انتخابات اسفند برای کسانی باشد که مخالف مواضع آنان هستند، در حالی که انتخابات، یک عرصه ملّی است و نباید در ایام تبلیغات و قبل از آن، کارهای تخریبی کنند.رفسنجانی در مقابل ادعای فصل الخطاب بودن گفته های خامنه ای افزود: فصل انتخابات، فصل مناسبی برای تقویت روابط مردم با نظام است و اگر چه بعضی از کسانی که می‌توانستند در صحنه باشند، نیستند، اما مردم با هوشیاری راهی را برای آینده نظام ترسیم می‌کنند که مشکلات به سمت حلّ تدریجی برود.رفسنجانی راهپیمایی 22 بهمن را بسیار مهم دانست و خطاب به مردم ایران در سراسر کشور، گفت: هر جا هستید، فردا خیابان‌ها را پر کنید تا دنیا بداند مردم به ایران و انقلاب وفادارند.
 وبازهم خطاب به مصباح یزدی  حامی خامنه ای گفت : تفکرات بعضی‌ها را که رأی مردم را زینتی و تشریفاتی می‌دانند، خطرناک دانست و گفت: مگر ما از آسمان آمده‌ایم؟! ما از همین مردم هستیم و تاکنون با خواست و رأی مردم بوده‌ایم و برای تداوم حضور ما نیز مردم باید نظر بدهند.
رفسنجانی بدون عدم اشاره به حضور حتی یک زن  بطور نمایش درخبرگان ومصلحت نظام وشورای نگهبان آلت دست  خامنه ای و یا رشد بیکاری وفرارمغزها  خطاب به منتقدانش گفت : ، رشد آگاهی جوانان، زنان، خانواده‌ها و جامعه‌ی ایرانی را ستود و گفت: به خاطر گسترش ابزار اطلاع‌رسانی و فراگیری مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر کشور، مردم اقصی نقاط ایران اسلامی آگاه شده‌اند و خانم‌ها نیز که قبلاً کمتر تحصیلات عالیه داشتند، امروز به عنوان نیمی از جامعه در همه آزمون‌های تحصیلی حضور دارند و گاه از مرد‌ها نیز در مسائل مدیریتی و تحصیلی پیشی می‌گیرند.
 رفسنجانی بدون آنکه اشاره کند که درنظر گذشته ی خودنسبت به زنان تجدید نظر کرده است . زیرا گفته بود زنان احساسی اند ومغزشان کوچک تراز مغز وجثه مردان است . چون  دردوران کودکی برخلاف پسران  کودک علاقه به عروسک بازی دارند.
اما  اکنون برای اینکه  به زنان نان قرض داده  یا به خامنه ای ورقبای منتقد خود کنایه ونیش زده باشد با ابراز رضایت از نقش و جایگاه زنان در رژیم وارونه ی ولایت فقیه گفته است: هر جا مدیر خانمی در سازمان‌ها و نهادها داشتیم، فساد در آن نهاد کمتر بوده است و امروز هم اگر بناست مردم را داشته باشیم، نباید تبعیض قائل شویم و باید بگذاریم راه حضور خانم‌ها در مدیریت‌ها و نهادهای قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری‌ها کلان باز باشد.
در آغاز این دیدار، آقایان ناجی، فرماندار شهرستان شهریار محمدجواد محمدی نوری، دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و امیرارسلان رجبی به بیان دیدگاه‌های خویش درخصوص مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به خصوص انتخابات پیش رو پرداختند.
به جای رد صلاحیت  حسن خمینی برای دهان کجی کردن این طلبه 24 ساله ازقم تأیید صلاحیت شده است .
جوانترین کاندیدای تائید صلاحیت شده خبرگان کیست؟
جوان ترین کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات خبرگان، متولد 1370 است.
به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام میثم دوست محمدی متولد سال 1370 قم جوان ترین نامزد تاییدصلاحیت شذه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.
وی از حوزه انتخابیه قم در انتخابات ثبت نام کرده است.
به نوشته رسانه های کرمانی، میثم دوست محمدی در سال 1385 تحصیلات کلاسیک خود را در شهر پدری خود که کرمان است به اتمام رساند.
وی سپس عازم شهر مقدس قم شده و در حوزه علمیه این شهر مشغول به تحصیل علوم دینی شد.
وی به مدت چهار سال نزد مراجع و آیات عظام؛ سید محمود هاشمی شاهرودی، مهدی شب زنده‌دار، قادر حیدری فسائی، سید حسینی شرکت کرده است.