نگران انفجار داخلی هستم

ترسیم اوضاع انفجاری داخلی ازطریق نامه یک شهرونددردمند
مطلب ارسال شده توسط یکی از مخاطبان سایت فرارو

بنام خدا
با سلام
آهای رسانه ها جرأت دارید درد دل من شهروند را چاپ کنید؟َ
چرا همه ارگانها و نهادها و موسسات و فروشگاهها و ... از جیب مردم خرج می کنند؟
به نظر می رسد که عده ای کارشناس می نشینند و فکر می کنند که چگونه از مردم پول بگیرند؟
مگر چقدر حقوق به کارمند و کارگر خود می دهید که آن را به روشهای مختلف از مردم می گیرید؟ لطفا حساب کنید:
1 –
مالیات کسر از حقوق
2 –
مالیات بر ارزش افزوده از برق
3-
مالیات بر ارزش افزوده از آب
4-
مالیات بر ارزش افزوده از تلفن
5-
مالیات بر ارزش افزوده از گاز
6-
مالیات بر ارزش افزوده از هرنوع خوردنی و پوشیدنی و معامله و یا هر غلطی دیگرو ...
7-
عوارض آب
8-
عوارض برق
9-
عوارض تلفن
10-
عوارض گاز که خیلی رقمش بالاست
11-
آبونمان کنتر که هر شرکت جداگانه می گیرد و شرکت آب چند ماهی است شروع کرده
12-
عوارض سالیانه خودرو
13-
عوارض سالیانه منزل و بسیاری عوارض که شاید فراموش کنم نام ببرم مثل جاده ها و ...
14-
هزینه پارک خودرو در کنار خیابان و پارکها و بسیاری مکانهای عمومی
15-
هزینه پیامک بانکها که اخیراّ بانک تجارت پیام داده است که پیامک تراکنش 3 هزار تومانی رایگان ولی بالای بیست هزار تومان کارمزد دارد و... مگر ما گفتیم سیستم پیامک راه انداری کنید؟
سایر هزینه های جاری زندگی پر مشقت در این جامعه بماند،
سوال چرا یک کارمند ار پول مالیات داده خود مجدداّ باید مالیات بپردازد؟
شما که اینقدر دم از مردم می زنید کدام مردم چرا عرصه را بر مردم تنگ می کنید؟
مردمی که برای خرج شکم مانده اند چرا هزینه تراشی می کنید؟
والله من به عنوان یک ایرانی نگران حمله آمریکا یا هر دشمن خارجی نیستم؟
نگران انفجار داخلی هستم؟ بی انصافی و بی عدالتی دارد از حد می گذرد؟
مردم در آستانه انفجارند صبر مردم هم حدی دارد؟
نمی دانم مسولان می دانند و اقدامی نمی کنند یا می دانند و بیشتر به مردم فشار می آورند؟. چه کسی باید به فریاد مردم برسد؟ بعد به کدام امید در انتخابات شرکت کنم؟
یک شهروند که زندگی میکند تا زنده بماند نه زنده می ماند که زندگی کند