نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  10 اسفند -94
از بین بردن درختان!
حدود یک ماه است که کلیه درختان بیست ساله پارک خواجوی کرمانی را از بین برده‌اند و در حال گودبرداری زمین 5 هکتاری پارک هستند.
می خواستم از مسئولان علت قطع و نابودی درختان پارک را بدانم.یک شهروند تهرانی
رابطه غم و غصه با سکته افراد
از پزشکان مجرب در کشور علت ازدیاد سکته‌های قلبی و مغزی پرسیده شود و طی گزارشی در روزنامه منعکس نمایید.البته به نظر من علاوه بر تغذیه و عدم تحرک مناسب، غم و غصه که بر اثر مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، خود یکی از عوامل موثر ازدیاد سکته‌های قلبی و مغزی هستند.از مسئولان دولتی انتظار داریم با ایجاد آرامش در جامعه، تلاش مضاعفی جهت رفع معضلات اقتصادی از خود بروز دهند.اکبریان - تهران
* مینایی از تهران: وقتی برای بنزین ‌زدن به برخی پمپ‌بنزین‌ها در سطح تهران، از جمله میدان حُر مراجعه می‌کنیم میزان بنزینی که بابتش به متصدی پول پرداخت کرده‌ایم کمتر از آن است که باید باشد، چرا؟! به مسئولان شرکت پالایش و پخش تذکر بدهید تا نظارت و بازرسی بیشتری انجام دهند.
* شریفی از تهران: از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلسین خبرگان و شورای‌اسلامی که نهایت همدلی و همزبانی خود را به منصه ظهور رساندند، به عنوان یک شهروند تشکر می‌کنم.
*
خلیلی از بندرانزلی: بنده به همراه تعدادی از بازنشستگان تامین‌اجتماعی اخیراً یارانه‌مان قطع شد! از سخنگوی دولت انتظار داریم با توجه به منابع آزادشده دولت در خارج از کشور، به وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران رسیدگی کنند، نه اینکه از همان اندک سرمایه‌ای که دارند کاسته شود! افزون بر آن اگر دولت محترم منابعش محدود است از ریخت‌وپاش‌هایی که در بعضی از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود بکاهد تا فشاری بیش ازاین بر بازنشستگان وارد نشود.