مجلس از 10 تا 26 اسفند جلسه علنی دارد

عضو هیئت رئیسه:
مجلس از 10 تا 26 اسفند جلسه علنی دارد   10 اسفند -94
چه شد که پس از برگزاری نمایش انتخابات 7 اسفند  مجلس ارتجاع تصمصم گرفته است از 10 تا 26 اسفند جلسه علنی داشته باشد؟ در این جلسات چقدر از طریق تریبون  عقده گشایی  و به دولت روحانی انتقاد خواهد شد به خصوص که باید لایحه بودجه سال 95 تصویب شود . همچنین  از سوی آنانیکه نتوانستند کرسی شان رابرای د وره بعدی مجلسا رتجاع حفظ کنند چطوری نطق آتشین خواهد شد؟

اولین جلسه علنی مجلس نهم پس از انتخابات، امروز برگزار می‌شود و تا 26 اسفند مجلس جلسه علنی خواهد داشت.
به گزارش خانه ملت، ضرغام صادقی با اشاره به اتمام فصل انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسات کمیسیون‌های تخصصی قوه قانونگذاری گفت: جلسات کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی و ارائه گزارش برنامه توسعه ششم کل کشور و بودجه سال 95 و دیگر دستورهای کاری تا پایان سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین کمیسیون‌های تلفیقی برنامه توسعه و بودجه سالانه تا پایان سال برپا خواهد شد و کمیسیونها باید گزارش خود درباره دو موضوع برنامه و بودجه را به کمیسیون‌های مربوطه ارسال کنند.
به گفته نماینده شیراز، مجلس نهم تا 7 خرداد برقرار است و بعد از آن مجلس دهم کار خود را آغاز می‌کند.
صادقی با بیان اینکه در این هفته روند طبیعی مجلس از سر گرفته می‌شود، اظهار داشت: اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به احتمال زیاد ظهر دوشنبه نشستی برای برنامه ریزی جلسات صحن علنی خواهند داشت.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص ارائه گزارش عملکرد کمیسیون‌های تخصصی در مجلس نهم نیز گفت: هنوز زمانی برای ارائه گزارش جمع بندی این کمیسیون‌ها تعیین نشده است اما این کار تا پایان عمر مجلس نهم انجام می‌شود.