كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 اسفند -94
كيهان و خوانندگان

سربازجو شریعت نداری روز وحال خودش پیرامون سرنوشت انرژی هسته ای حق مسلم مسلم ماست منجر به برجام  شد که سرانجام شکست نامزدان اصول گرایان وخبرگان در تهران را بهمراه داشت به وضوح در این دو پیام ساختگی وقلابی اوین نامه ترسیم  کرده است :باور کنيد وقتي به وضعيت مراکز هسته اي، وضع رقت بار علوم فضايي و به سرنوشت دانشمندان وطنم فکر مي کنم به شدت گريه ام مي گيرد. آيا اينها خيانت نيست؟ به قول فرمايش حضرت آقا، نفوذي که حتما نبايد پول بگيرد. آيا کسي به فرياد و غربت مراکز هسته اي و دانشمندان کشورمان در اين پايان سال و تحويل برگ تسويه حساب آنها از اين مراکز رسيدگي خواهد کرد؟
    
به مقامات معنوي حضرات جنتي، يزدي و مصباح غبطه مي خورم که تا اين حد مورد بغض دشمنان (کفار، منافقين داخلي و خارجي و سران وهابيت مذهب خرافاتي و بي اساس و مشرکين) قرار دارند. قطعا به همان ميزان مورد تاييد خدا و رسول و اهل بيت(ع) هستند.
       درود و رضوان خداوند به ملت مجاهد، قهرمان و باغيرت کشورمان که در ايام فاطميه(س) به نداي سلاله فاطمه زهرا(س) يعني امام خامنه اي لبيک گفته و حماسه اي ديگر خلق کردند. به شکرانه اين حماسه جبين برآستان احديت مي ساييم و خدا را سپاس مي گوييم.    طاهري
     وزيرخارجه آمريکا با نتايج مايوس کننده اي که اين انتخابات براي بيگانگان داشته گفته هنوز زود است در مورد انتخابات ايران قضاوت کنيم. خطاب به يانکي ها بايد گفت حوادثي مثل فتنه سال 88 را مگر درخواب ببينند. امسال هم که به شکر خداوند تيرشان به سنگ خورد و بازي را باختند.    
حيدري جانباز انقلاب
     روز جمعه ملت يکپارچه به نداي رهبري لبيک گفتند و با حضور گسترده خود بار ديگر به همگان و بخصوص دشمنان و آمريکا و انگليس نشان دادند که خودشان براي کشور و سرنوشت و آينده کشور تصميم مي گيرند.    
ابراهيم وفايي
     تکرار حماسه سياسي در ايران اسلامي هشداري به شيطان بزرگ و همپيمانانش است که تا سايه ولايت و رهبري بر سر مردم است و مادامي که مردم به حمايت از ولايت پا در عرصه هر کارزاري مي گذارند پيروز ميدان اند و هيچ قدرتي جلودار آنها نخواهد بود. حضور کم نظيرمردم در پاي صندوق هاي راي گواه اين ادعا و کابوسي براي جهانخواران است و ثابت کرد ملت ايران با هر سليقه اي براي حفظ منافع کشور اهل کوتاهي نيست و ميدان کارزار و مرزهاي آن را فرامنطقه اي مي داند.    
محمودي
     مردم ايران با شرکت در اين انتخابات نشان دادند که تا آخرين نفس و قطره خون خويش پشت سر انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و از اين آرمان انقلابي خود کوتاه نمي آيند ملت مشت محکمي بر دهان آمريکا و شرق و غرب زد.    
فواد کاسب
     يک راننده هستم دريک روستاي بيرجند. حضور پيرزنان و پيرمردان در انتخابات نشان داد که مردم با اين فشارها و تحريم هاي دشمن ستمکار از ميدان خارج نمي شوند. وقتي ديدم پيرزني با کمري خميده در صف راي دادن ايستاده و منتظر است، با عزمي جدي تر اعضاي خانواده و اقوام را تشويق به حضور در انتخابات کردم.

        ارسال اخطار تسويه حساب از سوي سازمان انرژي اتمي به جمع کثيري از نخبگان شاغل در صنعت هسته اي و پيش قدم شدن بسياري از کشورهاي غربي و منطقه (روسيه، آلمان، انگليس، آمريکا، امارات و عربستان) براي جذب اين نخبگان از رويکرد خطرناک سازمان انرژي اتمي در منهدم کردن توانمندي هاي داخلي هسته اي کشور حکايت دارد. اگر در اثر نفوذ دشمن در بدنه اين سازمان چنين عقب گردي در بدنه سازمان حاکم شده لازم است آقاي صالحي نسبت به اطرافيان خود دقت نظر بيشتري به خرج دهد و اگر مشکل درجاي ديگري است بايد منشا آن درمان اساسي شود.

       باور کنيد وقتي به وضعيت مراکز هسته اي، وضع رقت بار علوم فضايي و به سرنوشت دانشمندان وطنم فکر مي کنم به شدت گريه ام مي گيرد. آيا اينها خيانت نيست؟ به قول فرمايش حضرت آقا، نفوذي که حتما نبايد پول بگيرد. آيا کسي به فرياد و غربت مراکز هسته اي و دانشمندان کشورمان در اين پايان سال و تحويل برگ تسويه حساب آنها از اين مراکز رسيدگي خواهد کرد؟

     به مقامات معنوي حضرات جنتي، يزدي و مصباح غبطه مي خورم که تا اين حد مورد بغض دشمنان (کفار، منافقين داخلي و خارجي و سران وهابيت مذهب خرافاتي و بي اساس و مشرکين) قرار دارند. قطعا به همان ميزان مورد تاييد خدا و رسول و اهل بيت(ع) هستند.

     اگر قانون در خصوص همه يکسان اجرا مي شد آقاي رئيس جمهور به خودشان اجازه نمي دادند که به فاصله يک ماه دو مرتبه برخلاف قانون براي راي آوري ليست نامزد مورد نظر خود دست به تبليغات با استفاده از تريبون دولت و بيت المال بزنند.

     آقاي هاشمي بايد فکر کند که چرا کساني که تا ديروز ايشان را به باد شديدترين انتقادها مي گرفتند امروز براي او سينه چاک مي کنند و هيچ نقدي را متوجه ايشان نمي دانند. از اين به بعد بايد از اين جماعت خيلي بيشتر بترسد.

       کشورهاي عربستان، قطر، ترکيه و ديگر کشورهاي غربي حامي تروريست هاي داعش بايد غرامت 5 سال جنايت خود در سوريه را بپردازند حقوقدان هاي مسلمان و آزادي خواه جهان خودشان را براي محاکمه جنايتکاران جنگي آماده کنند.

      با خواندن هشدار پيونگ يانگ به آمريکا واقعا لذت بردم. اي کاش برخي مسئولان دولت تدبير هم کمي از اين شجاعت را در مقابل آمريکا و انگليس و... ابراز مي کردند.

       راه اندازي تشکيلاتي با عنوان پيشاهنگان و فرزانگان دانش آموزي با نمادهاي عجيب و غريب و پوچ و وارداتي مانند گره زدن دستمال گردن مثل کراوات، نظام دادن به جاي سلام، دست دادن هاي خاص و ... با فرهنگ بومي و اسلامي ما در تضاد است. اين تشکيلات مربوط به دوران طاغوت با چه هدفي در مدارس احيا شده است.    
اسدي (روحاني مستقر در کرمان)
     بنده از سال 86 در مسکن مهر شهرک ابريشم در مهرشهر ثبت نام کردم. در سال 92 با وزارت راه و مسکن و شهرسازي تصفيه حساب کردم و نامه تحويل واحد را گرفتم. چهار سال است که قسط مي دهم ولي الان براي بنده نامه اخطاريه آمده بايد 7 ميليون ديگر بپردازيد در غير اين صورت واحد شما به ديگري واگذار مي شود. تقاضاي رسيدگي دارم که اين پول اضافه پس از تحويل واحد بابت چيست؟

      يک فرهنگي هستم که فرزندم مبتلابه «فنيل کتونوري» منجر به تشنج و عقب ماندگي مغزي است. هزينه ماهانه او بالغ بر يک و نيم ميليون تومان است (پرستار، لوازم بهداشتي، داروئي، توانبخشي و...) واقعا خسته و کم توان شده ام و آرزو دارم وزير بهداشت و رئيس بهزيستي اين هزينه را درک کند.

     دولت وعده داده بود عيدي و پاداش سنوات فرهنگيان بازنشسته تا پايان بهمن ماه امسال پرداخت خواهد شد ولي در عمل چنين اتفاقي نيفتاد. دولت به جاي حاشيه سازي به وعده هاي داده شده خود عمل کند.    
زاهدي
     چرا کسي به فرياد سهامداران مالباخته شرکت پديده شانديز رسيدگي نمي کند؟ چندين سال است که سرگردان و بلاتکليف هستيم.