32 نماينده خواستار پيگيري قاطعانه پرونده فساد نفتي كرسنت شدند

32 نماينده خواستار پيگيري قاطعانه پرونده فساد نفتي كرسنت شدند  12 بهمن -94
در نامه اي به رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه 
 به مناسبت نزدیک شدن تاریخ برگزاری نمایش انتخابات که در اسفند است . موجب شده است درادامه بسیج لشکر کشی باندهای دلواپس نگران علیه ی رقیب شدت یابد .برای همین برای به حاشیه بردن دادگاه بابک زنجانی که نقش دلالی وغارتگری فروش نفت وپولشویی قرارگاه خاتم پاسداران فاش شد اکنون مهره های مصباح یزدی و پاسداران دلواپس تگران درمجلس ارتجاع برای اینکه یقه وزیر نفت دولت روحانی رابگیرند .چون یکی از شاکیان اصلی بابک زنجانی است .لذا نامه ی به قوه ی فاسد قضاییه نوشته اند تاپرونده یف ساد نفتی کرست را پیگیری کند.

۳۲ نماينده مجلس شوراي اسلامي در نامه اي به رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه خواستار حساسيت بيشتر قواي مجريه و قضائيه براي پيگيري پرونده کرسنت شدند تا حقي از ملت ايران ضايع نشود.
    
به گزارش فارس، 32 نماينده مجلس شوراي اسلامي طي نامه اي به حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهور و آيت الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه خواستار حساسيت بيشتر قواي مجريه و قضائيه براي پيگيري پرونده کرسنت شدند تا حقي از ملت ايران ضايع نشود.
    
در بخشي از متن اين نامه آمده است: همان طور که مستحضريد پرونده کرسنت که در دادگاه هاي بين المللي در جريان است باعث تحميل ضرر و زيان هاي قابل توجه به کشور شده است و بيم آن مي رود که با قطعي شدن حکم صادره اوليه اين ضرر و زيان چندبرابر گردد.
    
اين بيانيه ادامه مي دهد: فروش گاز به قيمت بسيار کمتر از قيمت منطقه اي وقت باعث شد تا بسياري از کارشناسان صنعت نفت، آن را مغاير صرفه و صلاح کشور بدانند. البته نقد و اعتراض هاي آنها راه به جايي نبرد و قرارداد منعقد شد، قراردادي که مسير اصلي تاييد آن در کشور طي نشد و بر ابهامات آن افزود.
    
اين بيانيه با ذکر اينکه طرف قرارداد به دليل عدم اجرا در دادگاه هاي بين المللي طرح دعوا کرد که جمهوري اسلامي ايران هم اسناد فساد در پرونده را به دادگاه ارائه نمود، يادآور شد: ولي انتصاب وزير فعلي نفت باعث شد که دلايل ايران مسموع واقع نشود. از طرفي وزارت نفت از ارائه اسناد فساد به دادگاه استنکاف مي کند که اين نيز بر ابهامات موجود اضافه کرده است. لذا از آن جنابان تقاضامنديم که اين موضوع را با حساسيت بيشتري دنبال نماييد تا خدايي ناکرده حقي از ملت ايران ضايع نگردد.