كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 24 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
          یارو رفته بود جلو آینه وداشت از خودش تعریف و تمجید می کرد .هم اتاقی اش ازش  سئوال کرد داری با چه کسی داری صحبت می کنی؟ یارو جواب داد با خودم . دوستش پرسید چرا؟ یارو گفت: چونکه کسی تحویلم نمی گیرد لااقل خودم که می توانم خودم را تحویل بگیرم . حال داستان سربازجوشریعت نداری  ترکش خورده ومغبون شده از برجام است که برای انتقام گرفتن  از مدافعان برجام در پیام های قلابی ودروغین اوین نامه اش با دسته گل به خودش دادن   تلاش می کند تا با شیوه وترفند های گوناگون دولت روحانی وحامیانش  را زیر سئوال ببرد و از موضع ضد آمریکایی از خامنه ای وپاسداران گروگانگیر دفاع کند  . جالب اینکه ضمن  مخالفت  و انتقاد کردن از برجام وتیم مذاکره کننده هسته ای  دلسوزی برای وزیر بهداشت ودرمان  دولت روحانی  کرد و پیام های گوناگون قلابی این چنینی  داده است :

با تشکر از روشنگري  شريعت نداري در قم که بنده هم موافق نظر ايشان هستم چرا مجلس  ارتجاع  دبيرخانه شوراي امنيت ملي و متوليان ديگر در قبال قراردادهاي جديد نفتي که شبيه قراردادهاي قاجاري است و گويا فقط بنا دارد مشکل غربي ها را حل کند هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهند؟!
    
ملت نگران آن است که تسري محرمانه شدن امور مردم در دولت تدبير به انتخابات پيش رو نيز کشيده شود.
        
شايسته بود رئيس جمهور و همکارانش به تبعيت از رهبر معظم انقلاب با تقدير و تمجيد از دلاورمردان و دريادلان مقتدر سپاه در اسارت نيروهاي متجاوز تفنگدار آمريکايي، شيطان بزرگ را بيش از پيش تحقير و عصباني مي کردند. چون با پاسخ مثبت دکتر ظريف به درخواست تلفني جان کري ممکن است اين طور تلقي شود که اين برخورد سپاه بوده و دولت راضي به اين کار نبوده است!    محمدرضا فخرالساعه- جانباز
    
دولت تدبير که بارها از تيم مذاکرات هسته اي تجليل کرده است آيا تا به حال شده از خود سوال کند که چرا برخي از خانواده هاي شهداي هسته اي در اين برنامه هاي دولت حضور نمي يابند؟ و چرا از آنها نبايد تجليل شود؟     به نظر مي رسد جاي وزير بهداشت در اهداي لوح لياقت و شجاعت خالي بود و اين نشان داد که اين مدال ها مربوط به کارنامه افراد نيست بلکه مربوط به کارکردهاي محرمانه آنهاست. در ضمن وقتي تمام کارهاي دولت قبل، از ديد رئيس جمهور مورد اشکال است پس چرا اکثر آنها توسط ايشان در حال به روزرساني و اجراست. نمونه اش همين اهداي مدال هاست!
    
کساني که باور ندارند «ايراني مي تواند» کاش مي شد سري به خانه موشکي سپاه در زيرزمين، مرکز هسته اي فردو، فاز 16 و 15 پارس جنوبي، ماهواره هاي ساخته شده و... بزنند تا بفهمند که ايراني تحت ولايت و زعامت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مي تواند روي پاي خود بايستد و پنجه در چهره کريه شيطان بزرگ انداخته و او را مقهور و مغلوب خود کند.
      
جان کري اعلام کرد تا 3 ماه ديگر گروه تکفيري داعش نابود مي شود. با توجه به عملکرد شيطان بزرگ در منطقه طي بيش از سه دهه از هم اکنون بايد منتظر خلق گروهک ديگري توسط آمريکاي جنايتکار براي جنايت بيشتر و کشتار مسلمين منطقه را داشت و آن را در نطفه خفه کرد.    شکيبا
    
آيا آنچه اخيراً به عنوان برجام مطرح شد به منزله ميدان دادن بيشتر به طرف مقابل و تحقق بيشتر خواسته هاي طرف غربي نيست؟    سليمان بلغار
    
با تشکر از روشنگري آقاي شريعتمداري در قم که بنده هم موافق نظر ايشان هستم چرا مجلس شوراي اسلامي، دبيرخانه شوراي امنيت ملي و متوليان ديگر در قبال قراردادهاي جديد نفتي که شبيه قراردادهاي قاجاري است و گويا فقط بنا دارد مشکل غربي ها را حل کند هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهند؟!
    
طباطبائي- تهران
    
ملت نگران آن است که تسري محرمانه شدن امور مردم در دولت تدبير به انتخابات پيش رو نيز کشيده شود.    نراقي
    
شايسته بود رئيس جمهور و همکارانش به تبعيت از رهبر معظم انقلاب با تقدير و تمجيد از دلاورمردان و دريادلان مقتدر سپاه در اسارت نيروهاي متجاوز تفنگدار آمريکايي، شيطان بزرگ را بيش از پيش تحقير و عصباني مي کردند. چون با پاسخ مثبت دکتر ظريف به درخواست تلفني جان کري ممکن است اين طور تلقي شود که اين برخورد سپاه بوده و دولت راضي به اين کار نبوده است!    محمدرضا فخرالساعه- جانباز
    
دولت تدبير که بارها از تيم مذاکرات هسته اي تجليل کرده است آيا تا به حال شده از خود سوال کند که چرا برخي از خانواده هاي شهداي هسته اي در اين برنامه هاي دولت حضور نمي يابند؟ و چرا از آنها نبايد تجليل شود؟    عربي
    
به نظر مي رسد جاي وزير بهداشت در اهداي لوح لياقت و شجاعت خالي بود و اين نشان داد که اين مدال ها مربوط به کارنامه افراد نيست بلکه مربوط به کارکردهاي محرمانه آنهاست. در ضمن وقتي تمام کارهاي دولت قبل، از ديد رئيس جمهور مورد اشکال است پس چرا اکثر آنها توسط ايشان در حال به روزرساني و اجراست. نمونه اش همين اهداي مدال هاست!    طالعي
    
از آقاي رئيس جمهور خواهش مي کنم اين همه جوان تحصيل کرده در سطوح عالي داريم ولي هيئت دولت از کهنسال ترين افراد هستند که وقت استراحت شان است و در عين حال 16 شرکت خصوصي را هم اداره مي کنند چنين کساني چطور مي توانند مشکلات ما مردم را درک کنند.
        150
ميليارد دلار زبان بسته ما که آقاي روحاني مي گفت نزد آمريکا بلوکه شده است و قرار بود پس از برجام به ما بدهند آب رفته و حالاصحبت از 100 ميليارد است که قرار است فقط شش ميليارد آن دست ملت را بگيرد و دولت مي گويد عمده اش پيش خور شده است! پس آن حرف ها چه بود؟
     
در دولت نهم و دهم فاصله طبقاتي بين کارمندان از تفاوت دريافت ها تا حدودي رفع شد و ميانگين نظام پرداخت ها و حقوق تقريبا اجرا شد و همه رضايت نسبي داشتند اما متاسفانه الان اين نظام فراموش شده و هر وزارتخانه اي براي خودش يک قانون دارد و فاصله درآمدها از زمين تا آسمان شده است.
    
در حالي که بسياري از مردم و حتي مسئولين از حقيقت برجام مطلع نيستند شنيده ها حاکي است که قرار است در مدارس تدريس شود؟ مگر رئيس جمهور نگفتند ديگر درباره برجام سخني به ميان نيايد؟!
       
اگر خريد اين همه هواپيما از کشورهاي اروپايي در دولت گذشته انجام مي گرفت آبرو براي آن نمي گذاشتند ولي چه شده که در اين دولت ايران را بازار توليدات خارج کرده اند.
     
چرا بايد برجام براي اروپايي ها اشتغالزايي کند و ايران را به بازار مصرف توليدات خارجي ها مبدل سازد. واقعاً ما را به کجا مي برند؟
     
ديوان عدالت اداري در سال جاري دو حکم صادر کرد. حکم اولي کسر مابه التفاوت تطبيق از کارمندان استخدامي 1388 به بعد بود و بلافاصله اجرا شد. ولي دولت از اجراي حکم دوم يعني حکم افزايش حقوق براساس تورم از سال 89 تا 93 که برايش هزينه داشت سر باز زد.    محمدي
    
سازمان تعزيرات حکومتي استان تهران يک پرتال ثبت شکايات مردمي دارد که به شکايات مردمي رسيدگي و طي مدت مشخص نتيجه را منعکس مي کند. بنده مدتي است که از گرانفروشي سفره خانه اي در خيابان شريعتي شکايت کرده ام ولي با گذشت بيش از 40 روز هيچ توجهي نشده و پاسخ قانع کننده اي هم نداده اند. انتظار مي رود شکايات مردم را رسيدگي کنند تا مردم دلسرد نشوند.
       
دانشجويان کارشناسي ارشدي که در دانشگاه آزاد پيامبر اعظم(ص) شهرک قدس مشغول به تحصيل هستند حق اعتراض به نمره خود را ندارند چرا؟ از مسئولين امر درخواست مي شود علت آن را اعلام نمايند. متاسفانه برخوردهاي زننده اي هم با دانشجويان دارند.
     
اگر براي دولت ممکن است براي شهرهاي خوانسار، گلپايگان و شهرهاي اطراف چند دندان پزشک مخصوص اطفال اعزام بکند. دندان پزشک هاي موجود درمان اطفال را انجام نمي دهند.
       
چرا هيچ ارگان و نهادي نيست که به داد حيوانات در جنگل سفيدکوه اطراف لرستان برسد. حيوانات اين جنگل توسط جوانان شکار مي شوند و درختان اين جنگل ها سوزانده و قطع مي شود. از مسئولان تقاضاي رسيدگي داريم.
     
از مهر دشت ملارد تماس مي گيريم، آب بهاي ما دوره هاي قبلي 2 تا 5 هزار تومان بود الان براي اکثر اهالي 200 هزار تومان، 150 هزار تومان مي آيد. لطفاً رسيدگي شود.
        
برخي از شرکت هاي قاليشويي در ابتدا براي جذب مشتري قيمت ها را متري 5 هزار تومان تا 10 هزار تومان اعلام مي کنند ولي پس از جلب رضايت مشتري قيمت ها را تا سه برابر به بهانه هاي مختلف افزايش مي دهند چراکسي نظارتي بر کار اين قاليشويي ها ندارد؟
    
با 75 ميليون تومان سپرده گذاري در بانک پارسيان و بعد از گذشت چند ماه موفق به دريافت وام 50 ميليوني شدم ولي بايد 180 ميليون تومان به بانک برگردانم. در کجاي دنيا چنين معامله پرسودي براي بانک ها وجود دارد.    ربيعي از آمل