كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 2 اسفند -94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

     همان طوري که مردم شريف ايران در راهپيمائي باشکوه 22 بهمن داغ شرکت نکردن را به دل استکبار و شيطان بزرگ به ويژه بي بي سي فارسي گذاشتند. ان شاءا... با خلق حماسه اي ديگر و راي دادن به کساني که انگليس نمي خواهد راي بياورند داغ مجددي را به دل آنها خواهند گذاشت.    وحيدي
    
هيئت حاکمه پليد شيطان بزرگ و انگليس خيانتکار توقع خروج نمايندگان دلخواهشان از صندوق آرا را دارند و قصد دارند اگر نمايندگان طرفدار اصول اسلام و انقلاب و رهبري اکثريت را به دست آوردند باز نيرنگ و فتنه اي ديگر را کليد بزنند! لذا بر انسانهاي مومن و زيرک و مسلمان فرض است با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي به کساني راي دهند که در برابر استکبار سينه سپر مي کنند نه مرعوبين آمريکا که اشراف را حاکم و مردم را بدبخت مي کنند.
        
آقاي هاشمي بايد به مداخلات بي بي سي در مسائل انتخاباتي جواب دندان شکن مي داد تا بدين ترتيب ثابت مي شد که معتقد است که بايد دست اجانب و انگليس خبيث از کشور ما کوتاه شود. سکوت فعلي ايشان به نوعي همراهي خواسته يا ناخواسته دلالت خواهد کرد.
        
با توجه به مداخله آشکار آمريکاي جهانخوار و شيطان بزرگ و روباه مکار انگليس خبيث در انتخابات هفتم اسفند انتظار اين بود که وزارت امور خارجه کشورمان واکنش تندي در برابر ياوه گوئي هاي آنها از خود نشان دهد.    شکيبا
    
حمله رسانه هاي زنجيره اي به روزنامه کيهان به خاطر انتشار خبر مشترک رسانه هاي مختلف داخلي درباره اظهارات کلينتون راجع به لزوم شدت عمل با مردم مظلوم فلسطين در حالي است که خيانت بارترين کارها از سوي روساي جمهوري آمريکا در طي چند سال در حمايت گستاخانه از رژيم جعلي صهيونيستي به عمل آمده است. با وجود اين همه خدعه گري و خيانت آمريکا در حق بي گناهان جهان و منطقه در يمن و بحرين...، کمکهاي لجستيکي و نظامي به رژيم غاصب صهيونيستي در جنگ هاي زنجيره اي عليه غزه و ... حمايت اين رسانه هاي زنجيره اي از اين آدم کش هاي آمريکايي چه معني دارد؟ از نظر اين جماعت وابسته به دشمنان ملت، جرم روزنامه کيهان اين است که چهره خبيث آمريکا را افشا مي کند؟
    
عدم احساس مسئوليت در برابر رکود و گراني و معضلات و مفاسد و ناهنجاري هاي اخلاقي، اجتماعي و احساس شعف بيجا در مقابل از دست دادن سرمايه هاي ارزشمند هسته اي و خون دانشمندان عزيز هسته اي اين کشور به ثمن بخس در فرهنگ لغت مترادف چه کلمه اي است؟!
       
به عنوان يک هم وطن از صحبت هاي آقاي زاکاني نماينده مردم تهران که حقايق را در اين مقطع حساس مطرح کرده است خيلي تشکر مي کنم. نمايندگان نبايد ساکت بنشينند و انتظار داريم نمايندگان مجلس آينده قدرت نشان دهند و جلوي بي عدالتي ها را بگيرند.
      
ما به عشق امام راحل(ره) در جبهه هاي حق عليه باطل حضور يافتيم و 8 سال اسارت را هم به جان خريديم ولي برخي آقازاده ها ره صد ساله را يک شبه طي کردند. آقاي ياسر هاشمي 18ساله خدمت سربازي مشاور وزير جهاد وقت (زنگنه) شد و پسر کانديداي شاخص جريان مدعي اصلاحات در تهران نمايندگي ايرانسل با سود حداقل يک ميلياردي در سال را برعهده دارد. دختر رئيس فتنه گر دولت موسوم به اصلاحات در خارج با بورسيه دسترنج ملت شهيد داده ايران مشغول تحصيل است. ما خون دل خورديم تا خون دل به رهبر ندهند وقتي به رهنمودهاي راهگشايش عمل نمي کنند تحملش از اسارت 8 ساله بسيار بيشتر است.     صادقي
    
اگر به سه نکته اي که حضرت امام(ره) مشخص کردند به آن توجه کنيم مصالح نظام حفظ مي شود، 1- پشتيبان ولي فقيه باشيم. 2- هر وقت دشمنان انقلاب و اسلام از ما تعريف کردند، بدانيد منحرف شده ايم. 3- ملاک حال فعلي افراد است قبلاچه قدر سوابق مثبت داشته ملاک نيست. ما ملت بايد به اين سه نکته توجه کنيم تا انقلاب بيمه شود و هيچ ابرقدرتي نمي تواند هيچ خدشه اي به اين نظام و کشور وارد کند.
    
سرگذشت آن دختر هنرپيشه را خواندم براي ايشان و پدر و مادرش بسيار متاسف شدم و از آنها بيشتر براي معاون فرهنگي وزارت ارشاد که به جاي معرفي کارگردان متخلف و مجرم به مردم از دختر فلک زده مي خواهد که رضايت دهد تا آن هنرمندنماي مفسد به تخلفش ادامه دهد!
    
حسين راد
    
به رئيس جمهور عرض مي کنم شما قبل از هرچيز بهتر است به فکر کابينه خود باشيد. وقتي وزير شما در حين سخنراني فراموش مي کند چه بگويد و از معاونان خود سوال مي کند بايد گفت آيا مجلس دلخواه تان داراي نمايندگاني با چنين ويژگي هايي است؟
    
سوري- تهران
    
رئيس جمهور خوش قول ما با راي مردم مسئوليت را برعهده گرفته است، ولي ما مردم در مقابل خلف وعده هاي دولت ايشان نمي توانيم سکوت کنيم. گراني قبوض گاز، آب و برق ديگر قابل تحمل نيست.
    
بنده ساکن روستاي قلعه محمدعلي خان بخش فشافويه، در حاشيه جاده قديم قم، تهران، از مسئولان تقاضا دارم به بيمه هاي روستايي بيشتر بها دهند، اکثر مراکز درماني با روستائيان قرارداد ندارند. معضل ديگر ما روستائيان اين است که روستاي ما فاقد زيرساخت است و در شرايط سخت زندگي مي کنيم اين روستا آب و برق کافي و گاز ندارد و براي تهيه نفت بايد خيلي سختي بکشيم. نه مدرسه و نه مسجد مناسب داريم. لطفا رسيدگي شود.
    
از وزارت نفت درخواست مي شود مشکل تبديل وضعيت نيروهاي قراردادي که مراحل تغيير عضويت را طي کرده اند را حل نمايد.    فرزند شهيد - بهبهان
    
کارمند رسمي شرکت پست با 18 سال سابقه کار نامه رساني هستم چندين سال است درخواست سختي کار در سرماي زمستان و گرماي تابستان دارم ولي متاسفانه ترتيب اثر نمي دهند. چرا هيچ مسئولي فرياد ما را نمي شنود؟
    
انتظار مي رود دولت وعده خود درباره افزايش 20 درصدي حقوق بازنشستگان در سال 95 و اينکه درآمد هيچ کس زير يک ميليون نخواهد بود را ان شاءالله عملي نمايند.
    
يک فرهنگي بازنشسته آمل
    
از بيماران اعصاب و روان و از کارافتاده 80 درصد و تحت پوشش اداره بهزيستي کرج هستم. خدا شاهد است هر دو ماه يک بار 53 هزار تومان مستمري به ما مي دهند. بنويسيد فرزندانم شرايط بسيار سختي را مي گذرانند و زندگي ام سراسر غصه شده است.
       
حقوق 7 ماه کارکنان بنياد دايره المعارف به تاخير افتاده البته براي زندگي مسئول و مديريت اين موسسه کوچک ترين مشکلي به وجود نيامده است و همين سبب شده است که ما ندانيم دردمان را به چه کسي بايد بگوييم که رسيدگي بکند.
    
در پايتخت ايران، مرکز مخابراتي شهيد زارعي، 6 ماه است براي تلفن ثبت نام کرده ايم مي گويند امکانات نداريم. حال چطور مي خواهند به روستاها اينترنت بدهند؟
    
اداره ثبت احوال قزوين با استقرار مامور نيروي انتظامي در جلوي ساختمان عملاً تنها از ورود مراجعين به داخل ساختمان جلوگيري مي کند چون يک مامور پليس چگونه مي تواند پاسخگوي تعداد زيادي مراجعه کننده با درخواست هاي گوناگون باشد؟
     3
سال پيش زميني را با استعلام شهرداري ساوه با کلي مشقت و سختي با اقساط و وام خريدم تا بتوانم با تهيه مسکن ازدواج کنم. طي اين 3 سال در پيچ و خم شهرداري گرفتارم! شهرداري پرداخت 25 درصد ارزش زمين را مطالبه مي کند؟! آيا يک جوان با حقوق کارگري توان چنين چيزي را دارد؟
    
برادر شهيد- ساوه